آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۷

هدایت ملکه کماندار ، چگونه و چرا ؟

ملکه ی کماندار Archer Queen

هدایت ملکه کماندار ، چگونه و چرا ؟

هدایت ملکه کماندار ، چرا و چگونه و هر آنچه که باید انجام دهیم !

استفاده از ملکه کماندار در حملات همیشه محبوب بوده است و با استفاده از آن ، می توان نتایج خوبی را حاصل کرد و معمولا در هر استراتژی حمله ایی ، ملکه کماندار در آن نقش بسزایی دارد و از آن استفاده می شود و بخشی از حملات به ملکه کماندار سپرده می شود. در این مطلب به نقش ملکه کماندار در حملات می پردازیم و استفاده صحیح تر از آن را یاد خواهیم گرفت و چگونه ملکه را هدایت کنیم و هر آنچه را که باید انجام دهیم ! بنابراین به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

هدایت ملکه کماندار چگونه است ؟

معمولا ملکه کماندار را همراه با چند هیلر در زمین حریف پیاده می کنند که این کار باعث از بین بردن چندین ساختمان دفاعی حریف و همچنین نیروهای کلن کسل حریف خواهد شد و پایه حمله اصلی ما را درست می کند همچنین برای درست کردن یک حمله قیفی شکل بهتر و یا کشتن قهرمان داخل زمین حریف نیز موثر است.

شما باید با ترفندهای مختلف سعی به زنده نگه داشتن آن کنید و یا در حملات و استراتژی های مختلف با استفاده از آن به پاکسازی زمین حریف بپردازید.عکس زیر را که حاوی صدها نکته است را ببینید تا به شما بگویم که هدایت ملکه کماندار چگونه می تواند باشد :

در تصویر زیر می بینید که ملکه کماندار در حال کشتن نیروهای کلن کسل حریف است.

در تصویر زیر می بینید که حمله اصلی خود را آغاز کرده است.


ملکه کماندار یک سرباز احمق نیست ! چرا که با 4 تا هیلر و یک طلسم خشم ، تقریبا 30 درصد یک دهکده دشمن را نابود خواهد کرد علاوه بر اینکه وی می تواند ، قهرمان دهکده حریف و نیروهای داخل کلن کسل حریف را هم نابود کند.

چرا ملکه کماندار اینقدر مفید و کاربردی است ؟

ملکه کماندار به خاطر اینکه استفاده از آن ارزان است و هیچ اکسیری برای تولید آن استفاده نمی کنیم ! فقط یکبار آنرا می سازیم و برای همیشه از آن استفاده می کنیم میتوان از آن به عنوان دفاع در دهکده استفاده کرد چه زمینی و چه هوایی و همچنین تنها خرجی که باید کرد استفاده از یک طلسم خشم و استفاده از چند هیلر است که قدرت آن را دو چندان می کند و همچنین خودش یک نیروی ویژه خشم هم دارد که با زدن آن چند آرچر هم آنرا حمایت می کنند ، در واقع ملکه کماندار قادر است اهداف دور را نیز مورد هدف قرار دهد ، اهدافی که دیگر نیروها برای رسیدن به آن باید موانع را بردارند تا به آن برسند ولی ملکه کماندار قادر است بدون مزاحمت این اهداف را نابود کند.

چگونه باید ملکه کماندار را در خدمت بگیریم و هدایت کنیم ؟

هدایت ملکه کماندار زیاد سخت و پیچیده نیست و تنها کاری که باید کرد این است که شما یک هدف را مشخص نمایید و برای رسیدن ملکه کماندار به آن موانع را از پیش روی وی بردارید و بسوی آن هدف تمرکز کنید و ملکه کماندار نیز هدف مورد نظر را می زند.

یکی از کارهای مثبت این است که باید سلامتی وی را حفظ کرد و استفاده به موقع از نیروی ویژه آن و همچنین استفاده به موقع از طلسم خشم بر روی ملکه کماندار و حفاظت جان هیلر ها برای زنده نگه داشتن وی.

جدید: در آپدیت جدید بازی در 4 شهریور 95 هیلرها دوباره در برابر بمب های هوایی و مین های هوایی آسیب پذیر شدند و این یک موقعیت خطرناک برای این استراتژی است و باید سعی کنید تا هیلرها در بیرون بمانند و همگی آنها را به یکباره رها نکنید و دو هیلر به عنوان یدک داشته باشید تا زمانی که یکی از هیلرها کشته شد ، یدک آن را بر روی ملکه پیاده کنید و همچنین توجه داشته باشید که فقط 4 هیلر همزمان قادر است به ملکه کماندار ، سلامتی ارسال کند و بیشتر از آن نمی توانند.

آیا فکر می کنید آسان است ؟ همیشه جواب مثبت نیست و من به شما موقعیت های مختلفی که ملکه کماندار ممکن است در این وضعیت ها قرار بگیرد را به شما نشان خواهم داد و همچنین استفاده از آن برای حملات و استراتژی های مختلف و آنچه که شما باید انجام دهید.

هدایت ملکه کماندار برای نابودی ایردیفنس

همیشه باید از یک منطقه هوایی دور ماند و ملکه را در معرض آن قرار ندهیم چرا که دفاع های هوایی می تواند به سرعت هیلر های ما را نابود کند و بعد از نابودی آنها ملکه کماندار در زیر آتش ساختمان های دفاعی حریف قرار بگیرد و پایانی غم انگیز را برای ما رقم بزند ! البته منظورم این نیست که باید از ایردیفنس ها دور ماند ، بلکه منظورم این است که ایردیفنس ها نیز برای ملکه کماندار خطرناک است و باید مراقب باشیم که چگونه ملکه کماندار را طوری هدایت کنیم که ضمن نابودی ایردیفنس ها و دوری از آنها ، ایردیفنس ها را هم نیز نابود کنیم .

انجام دادن این کار باید به اینصورت باشد که ضمن حمله رو به جلوی ملکه کماندار ، هیلر ها در منطقه امن و به دور از منطقه تحت پوشش ایردیفنس و حفظ سلامتی ملکه کماندار ، حملات ملکه باعث نابودی ایردیفنس و پیشروی وی شود :


نباید اجازه بدهیم که ملکه کماندار به منطقه ایی برود که زیر پوشش ایردیفنس است و هیلر ها زیر آتش قرار بگیرند که با نابودی هیلر ها ، مرگ ملکه کماندار رقم خواهد خورد !

ایکس بو - تسلای مخفی

اگر ملکه کماندار ضربه ببیند ، هیلر ها بسرعت سلامتی او را تکمیل می کنند و یکی از مشکلاتی که ملکه کماندار دارد ، برخورد با ایکس بو ها و تسلاهای مخفی است و مشکل دو برابر می شود اگر ملکه کماندار زیر آتش دو ساختمان از آنها قرار بگیرد و توجه ساختمان های حریف ناگهان ملکه شود و چندین ساختمان از این نوع ملکه کماندار را زیر آتش قرار دهند:

در چنین مواقعی شما باید قبل از به هلاکت رسیدن ملکه کماندارتان ، به سرعت واکنش نشان دهید که دو راه دارید :

1. استفاده از طلسم خشم اگر ملکه کماندار هدفش یکی از ساختمان هایی باشد که به وی شلیک می کند.

2. استفاده از یک طلسم انجماد بر روی ایکس بو ها و اگر ساختمانهای دفاعی حریف هم نزدیک بودند طوری رها کنید که چند ساختمان را فریز کند.

ضمنا به خاطر داشته باشید که زیر آتش بودن ملکه کماندار توسط یک عدد ایکس بو زیاد خطرناک نیست و مشکل زمانی بوجود می آید که زیر آتش دو عدد ایکس بو و همچنین تسلای مخفی قرار بگیرد که استفاده از طلسم خشم ، بهترین گزینه برای خلاصی ملکه کماندارمان است.

نکته ایی که باید برای استفاده از طلسم خشم در نظر گرفت این است که همیشه سعی کنید که این طلسم را بین ملکه و هیلر ها بزنید تا هیلر ها نیز قدرت بیشتری بگیرند و شفا دهندگیشان بیشتر شود و با حرکت رو به جلوی ملکه کماندار و خارج شدن از محدوده طلسم خشم با حرکت هیلر ها همچنان در محدوده طلسم خشم باقی بمانند .

در صورت استفاده از طلسم انجماد و زیر آتش بودن دو عدد ایکس بو - آنرا بصورتی استفاده کنید و بر روی ایکس بو یی بزنید که در هدف دورتر ملکه کماندار است و ملکه به آن دسترسی ندارد ، گاهی مواقع هم شما به دو عدد طلسم انجماد نیاز پیدا خواهید کرد تا با استفاده از آن بتوان جان ملکه را توسط هیلر ها ریکاوری کرد و مقداری زمان زنده بودن برای ملکه مان بخریم !

دفاع ملکه در برابر نیروهای داخل کلن کسل دشمن

همیشه نیروهای داخل کلن کسل دشمن برای ملکه کماندار مزاحمت ایجاد می کند و آنچه که شما می کنید ، حمایت وی با یک طلسم سم است که بر روی نیروهای کلن کسل حریف می زنید و یا استفاده از نیروی ویژه ملکه کماندار برای نابودی سریعتر نیروهای داخل کلن کسل ، چرا نابود نکردن این نیروها از جان ملکه کماندارمان کم می کند .

زمانی که ملکه در حال مبارزه با قهرمان دهکده حریف است نیز باید به میزان سلامتی وی توجه داشته باشید و البته هیلر ها کارشان را بلدند و سلامتی ملکه را که بر اثر ضربات قهرمان دشمن انجام می شود را بازسازی می کنند و زیاد عجله نکنیم و نباید از قدرت ملکه و یا طلسم خشم به سرعت استفاده کنیم و آن را به هدر دهیم و تنها در زمانی از این نیروی ویژه ملکه کماندار استفاده می کنیم که جان ملکه بسیار کم شده و در خطر باشد.

برای استفاده از ملکه نکات بسیاری وجود دارد که و در ویدیو زیر که ویدیو خوبی است شما می توانید توضیحاتی را که شرح داده ایم را بخوبی ببینید.

>فیلم را ببینید<

دانلود فیلم اینجا کلیک کنید

چه Level ملکه کماندار برای هر تاون هالی مناسب است ؟

بستگی به هر سطح تاون هال که دارید ، ملکه کمانداری پرقدرت و مناسبی احتیاج خواهید داشت که بتواند تاون هال های رقیب و هم سطح خودتان را نابود کند که بنظرم مقادیر زیر باید باشد :

+ تاون هال 9 : آرچر کویین بیشتر از Level 15

+ تاون هال 10 : آرچر کویین بیشتر از Level 20

+ تاون هال 11 : آرچر کویین بیشتر از Level 25

مثال هایی برای استفاده از ملکه کماندار در استراتژی های مختلف :

شما باید بدانید که استفاده از ملکه کماندار مختص یک استراتژی نیست و استفاده های گوناگونی از آن در استراتژی های مختلف که آنرا به شما نشان خواهیم داد .

استفاده از ملکه کماندار در استراتژی LaLoon که در زیر فیلم آنرا می بینید :

>فیلم را ببینید<

دانلود فیلم اینجا کلیک کنید

اگر قصد حمله با دراگون را دارید فیلم زیر نحوه صحیح استفاده از ملکه کماندار را به شما نشان خواهد داد :

>فیلم را ببینید<

دانلود فیلم اینجا کلیک کنید

از استراتژی GoHo استفاده می کنید ؟ پس فیلم زیر و نحوه صحیح استفاده از ملکه کماندار در این استراتژی را ببینید :

>فیلم را ببینید<

دانلود فیلم اینجا کلیک کنید

و تعداد زیادی استراتژی است که ملکه کماندار در آن نقش بسزایی دارد.

نتیجه گیری :

ملکه کماندار یک نیروی ارزان و باهوش است که می توانید از آن در اکثر موارد استفاده کنید و تنها مشکل این است که باید ملکه کماندار سطح بالایی داشته باشد تا بتوانید به خوبی از آن بهره ببرید. سعی کنید تا آنجا که می توانید در حملات خودتان ملکه را زنده نگه دارید و اگر مشکلی داشته باشید توسط ملکه کماندار می توانید از آن به خوبی برای حل آن استفاده کنید !

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۷)

  1. ممنون برای سایت خوبتون فقط میخاستم بدونم این اپدیت جدید کی اومده اخه من بعد ١ سال این بازی رو نصب کردم اگه بتونید راهنمایی کنید ممنون میشم٠اپدیت سازنده و کشتی
    • پاسخ:

      از اول خرداد 96
  2. من خواستم جیمیل یکی از اکانت هایم رو عوض کنم سوپرسل این پیام رو فرستاده:
    hey chief
    thank you for reaching out to us.
    i understand that you would like to change the game center / google plus account linked with your village
    -why do you want to change the current google plus / game center account linked to your village?
    when do you start playing on this account ?(month,year)
    when (which city ) did you create account ?
    whey device (s) do you use to play the account ?
    receipt of your first purchase of game for this account , if you do not know where order on ios ; if check (link) . if you made the order on ios ; if you used android head over (link) . in addition to the copy of the receipt
    we need all this information to make sure that no one else but genuine owner is contacting us to make changes in account.
    clash on
  3. سلام دوستای عزیز مایه کلن لول سه که لا دوتا وار دیگه چهار میشه وارهم همیشه به صورت منظم استارت میکنیم کسی تمایل داره تشریف بیاره
    اینم تگ کلن YUJGRLG9 #
  4. من کلش رویال رو نصب کردم ولی بعد از دوروز روی 50درصد می مونه و لود نمیشه چیکار کنم???
    • پاسخ:

      این بازی دارای اشکال و باگ هست هنوز -نسخه جدید را از سایت بگیرید
  5. سلام روز بخیر خسته نباشید .
    میشه ربات نسخه ی فارسی شده برو بزاید ممنون میشم.
  6. سلام داداش ببخشید مزاحم میشم میدانم قبلا به سوالم جواب دادی اما میخام مطمعن بشم ببخشید اینجا سوالو میگم چون تو انجمن بلد نیستم سوال بنویسم.من یه اکانت لول ۸۳ داشتم ولی حذف کردم الان یه اکانت لول ده دارم که به سوپرسل پیام بدم.تاریخ ساخت بازی هم نمیدانم چون از یه نفر خریده فودم‌.تقریبی زدم میگن درست نیست از اموزش شما هم امتحان کردم اما تاریخ ساخت اکانت لول هشت میاره.بازهم عذر میخام اینجا مطرح کردم چون به اینجا ربط نداره.در ضمن سایتتان هم عالیه .لطفا اگه راهی هست جواب بدین.با تشکر
    • پاسخ:

      برای اکانت های خریداری شده کار زیادی نمی شه کرد و باید از شخص فروشنده تاریخ را بپرسید ! و باید بازی متصل به جیمیل شخص فروشنده که قبلا بوده است را متصل شوید و از طریق گوگل پلاس همان جیمیل فروشنده تاریخ را بدست آورد (درصورتی که لینک دیوایس کردید) - در صورتی که تاریخ را نمی دانید هم فقط باید حدس بزنید و راهی نیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای