آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۴

آیا نیروی جدید Ice Mage خواهد بود؟

اخبار و شایعات

آیا نیروی جدید Ice Mage خواهد بود؟

همانطور که مطلعید و در مطالب قبلی هم راجب به آن نوشتیم ، نیروی جدیدی به دارک باراکس بازی کلش آف کلنز بزودی اضافه خواهد شد و سوپر سل با اضافه کردن این نیرو ، محبوبیت بازی را دوچندان خواهد کرد و همچنان حدس و گمان هایی از این نیروی جدید در سراسر وب منتشر می شود و امروز برایتان نزدیک ترین حدس و شایعه ای که در مورد این نیروی جدید زده می شود را برایتان آورده ایم ! که شاید این نیرو  Ice Mage باشد ! برای آشنایی بیشتر با این نیرو به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

نیروی جدید کلش آف کلنز چه می تواند باشد ؟

بازیکنان کلش آف کلنز قبلا حدس می زدند که این نیروی جدید Musketeer باشد که عملا این نیرو توسط آنوشکا طی مطلبی که (( اینجا )) نوشته بودیم رد شد و باز م کلشر های کنجکاو بیکار ننشستند و به بررسی بازی کلش رویال پرداختند که بصورت آزمایشی در بعضی از کشورها منتشر شده بود ، قرار بر این بود که نیروی جدید کلش یک نیرو از کلش رویال باشد که حذف شده است و در بازی بکار گرفته نشده است ! طی بررسی که در بازی کلش رویال انجام شد بازیکنان به دو فایل صوتی بنام «ice_mag_hit_01.wav» و یک فایل صوتی دیگر بنام «icemage_attack_01.wav» برخورد کردند که در بازی کلش رویال هم بکار گرفته نشده است و احتمالا همان نیروی گمشده و حذف شده ما می باشد که بزودی به کلش آف کلنز اضافه خواهد شد .

خصوصیات Ice Mage چه می تواند باشد ؟

با کمی سبک و سنگین کردن بازی و تجهیزات بازی می توان حدس هایی از این نیرو زد که این نیرو می تواند ساختمان های دفاعی حریف و یا نیروهای داخل کلن کسل حریف را لحظاتی منجمد کند و درست مانند طلسم انجماد عمل کند ! می تواند یک نیروی پشتیبان باشد و همانند گراند واردن از پشت نیروها کارآیی داشته باشد و احتمالا قدرت حمله و سلاح کشنده نداشته باشد ! برج های جهنمی کابوسی بود برای تمام کلشرها ، چرا که هیلرها و یا طلسم سلامتی بر روی نیروهای زیر آتش برج جهنمی تاثیری نداشت و شاید این نیروی جدید " Ice Mage " دشمن برج های جهنمی اینفرنو باشد و آتش اینفرنو بر روی این نیروی جدید کلش آف کلنز تاثیری نداشته باشد !

به هر حال تمام این مطالب حدس و گمان هایی است که با توجه به اطلاعاتی که سوپرسل داده است بین بازیکنان حدس زده می شود و شاید بتوان گفت این حدس شاید خیلی به واقعیت نزدیک باشد ! به هر حال باید باز منتظر ماند و بینیم که سوپر سل اینبار نیز چگونه کلشر ها را سورپرایز خواهد کرد و به احتمال زیاد این نیرو از تاون هال 10 یا 11 به به بازی اضافه خواهد شد.

نظر شما چیست ؟ شما چه حدسی می زنید ؟

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۴)

  1. سلام امیر
    ممنون از جوابت
    یه سوال دیگه هم داشتم اونم اینه که انگار وضع اتک دو سه روز خیلی بد شده یا فقط برا من اینجوریه ؟؟؟
    • پاسخ:

      خوب بالا و پایین می شه ، ساعات متفاوت را امتحان کنید و تعطیلات خارجی و ایرانی هم روی لوت اثر می گذاره - بهترین ساعات حمله همیشه 4 و 5 و تا 6 صبح است.
  2. سلام امیر
    عکسی از این نیرو داری ؟؟
    یا یه اسمیه که براساس قدرتش بهش میگن؟؟؟
    • پاسخ:

      تنها اطلاعات همین ها است که نوشتیم و عکسی نیست  و اطلاعات را هم تقریبا می  شه گفت یک کارمند سوپرسل گفته است که این کارکتر دارای این خاصیت ها بوده است که حذف شده است.
  3. سلام به مدیر عزیز
    ببخشید اگر امکانش هست این سوال منو حتما جواب بدید من الان تونال ده تا حدودی مکس هستم ولی یک مشکل بزرگی که ایجاد شده به من دیگه درخت یا بوته و... نمیده بازی هیچی الان چن ماه این جوری شده بجز جم باکس دیگه هیچی نمیده

    ببخشید میدونم این سوالم مال این بخش نیس ولی گفتم در همین پست جدید بزارم

    با تشکر از زحماتتون
    • پاسخ:

      در بعضی مواقع این اشکالات پیش میاد و کاری نمیشه کرد  و ممکنه باگ بازی باشه ! - به هر حال شما اگه در نقشه تون بوته یا درخت یا موانع زیادی دارید آنها را  پاک کنید - نقشه خود را تغییر دهید - به سوپرسل اطلاع دهید ( که البته جواب قانع کننده ایی نمی دهند به هر حال اطلاع دهید ) - ممکنه با آپدیت های بعدی مشکلتان حل شود.
  4. شانس نداریم که اخرم از تاون حال 10 یا 11.همیشه تاون حال 9 ها مظلوم بودن جدا از حدس گمان احتمال 90 درصد از تاون حال 10 یا 11 اضافه میشه چون میخواد بازی کن های تا رو نگه داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای