آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

The Elysian نقشه جدید برای TH7

نقشه های بازی

The Elysian نقشه جدید برای TH7

پس از بروز رسانی جدید در کلش آف کلنز و تغییراتی که در نسخه جدید اتفاق افتاد که ظهور 3 ایردیفنس در تاون هال هفت هم یکی از آنها بود ، عملا نقشه های قبلی که درمورد  این تاون هال بود منسوخ شد و به ناچار باید با سیستم جدید نقشه را دوباره چینش کرد ، در ادامه مطلب ما یکی از نقشه های خوب این تاون هال را برایتان آورده و شرح داده ایم ....

The Elysian

TH7 War Base –ضد دراگون ، ضد هوگ

ویژگیهای نقشه :

* موقعیت مناسب و خوب ایردیفنس ها به خوبی با حملات  توسط دراگون مقابله خواهد کرد .همچنین حملات دسته جمعی توسط دراگون ها باعث می شود که آنها پخش شده و وهر کدام به سمتی روند.چه از شمال نقشه و چه از جنوب نقشه فرقی نمی کند و دراگون ها را متفرق می کند.

*ابتدا بنظر می رسد که حمله از سمت شمال نقشه آسان بنظر برسد و چون ایر سویپر بنظر می رسد که پوشش کمتری دارد ولی در صورت حمله نیروی دراگون قیچی شده و به اطراف می رود و مشغول تخریب ساختمان ها می شود و در محدوده ایر دیفنس قرار می گیرد و نابود می شود و در صورت حمله از جنوب هم ، بسرعت ایردیفنس فعال شده و دراگون را زیر آتش قرار می دهد و ایر سویپر نیز از قسمت جنوبی نقشه نیز محافظت می کند.

*در مرکز بودن کلن کسل که پوشش خوبی بر روی دهکده دارد و نیروهای داخل آن را  نمی توان به آسانی فریب داد.

*استفاده از جاینت بمب ها نیز برای مقابله با هوگ رایدر ها   بسیار مناسب است و آسیب سختی به آنها وارد می کند.

*ضد بالن :تدابیر مناسب برای حملات با بالن نیز تعبیه شده است و آرچر تاورز ها نیز مناسب این کار در جای مناسب تعبیه شده است و ضمن خسارت زدن به بالن ها به خوبی از دهکده محافظت می کنند.

این نقشه چگونه نابود می شود ؟

حالا هنگامی که با این نقشه برخورد کردیم ، برای نابودی آن چه تدبیری باید کرد ! اگر من مهاجم قصد حمله به این نقشه را داشته باشم ، با استفاده از بالن/هوگ سعی به نابودی ایرسویپر در بالای نقشه می کنم که میتونه از نیروهای کلن کسلم باشد ، سپس با طلسم رعد و برق یکی از ایردیفنس های چپ و یا راست دهکده را نابود می کنم و سپس در فضای تقریبا امن و مناسب ایجاد شده دراگون ها را رها می کنم.

گزارش دفاعی این نقشه

از آنجایی که این نقشه جدید است و تنها یکروز از عمر آن می گذرد ، گزارش دفاعی نتوانستیم برای آن تهیه کنیم ، اما شما مطمینا با استفاده از این نقشه دهکده ، در برابر دراگون ها به خوبی در کلن وار   مقابله خواهید کرد و قطعا ستاره کمتری را به دشمن خواهید داد. شما استفاده کنید و نتیجه را  برایمان در قسمت نظرات بنویسید !

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۵)

  1. به تو چه که من کیم! (کیمیا)

    ادمین سایتت دیگه واقعا مسخره شده دیگه چی بشششه تو یه پست جدید بزاری میدونم میخوایی بگی سرم شلوغه و فلان و بهمان
    ولی این که نشد دلیل نویسنده های افتخاری هم پستاشون زیاد به درد بخور نیس
    قبلا روزانه حداقل یه پست میزاشتی
    یا سایتتو کنسل کن یا پستای بیشتری بزار
  2. اقای اها لطفا کمکم کنید خیلی واجبه دوسته نامردم امده رمز بیانم رو پیدا کرده نام کاربری داشته و گفت تاریخ ساخت پیدا کنم می تونم داخل بیانت شم حتما اونم پیدا کرده میگه بدون رمز می تونم برم داخلش با یوزرنیم هی میره داخل بیانم رمز هم بهش ندادم نمی دونم چطور میره داخل بیانم هی پیدا می کنه کمکم کنید !
    • پاسخ:

      روی سیستمتون حتما تروجان و یا کیلگر نصب شده ، رمز تون را عوض کنید و رمز جیمیلتون هم دو مرحله ای کنید.
  3. با سلام
    خسته نباشین ، ورژن جدید ربات my bot 5.1.4 اومده ، ممنون میشم لینک دانلودو قرار بدین.
    ورژن قبلی 5.1.3 مشکل داره .
    مرسی از سایت خوبتون
    • پاسخ:

      گلوبال را باید از طریق سوپر سل تغییر دهید
  4. مهدی استیری

    سلام بنده مهدی استیری هستم ادمین بزرگترین کانال تلگرام کلش.
    بنده از سایت شما خوشم اومده و از شما تقاضا دارم هرچه زودتر به ایدی بنده در تلگرام پیغام دهید با شما گفتگوی مهمی دارم
    ایدی : s31379@
    • پاسخ:

      ممکنه ! (:
  5. سلام نو پست ربات کرک شده نمیشد پست گزاشت خواستم این جا بگم من دانلود کردم ولی اتک نمیزنه میگه الگوریتم اتک درست کن اونم درست میکنم باز درست نمیشه میخواستم بگم اگه این مشکل برا شما هم پیش اومده برام توضیح بدید
    • پاسخ:

      مشکلات را هم در انجمن مطرح کنید، نظر قبل را بخوانید
  6. سلام داش مرسی که ربات رو گذاشتی ولی مشکل داره وقتی تیک اتک رو بعدشم استارت بوت
    این پیام رو میاره
    no attack algorithm selected
    you have selected attack but not selected an attack algorithm in either normal or deadbase attack.
    please check at least one in both categories
    داش این مشکل واسه رباتیه که تو گذاشتی
    من نسخه فریشو از سایت خودشون دان کردم اون کار میکنه یه عیبی که داره بوست نمکنه
    لطفا جوابشو بدید
    ممنون
    • پاسخ:

      در پنجره attack تیک گزینه های near collector deploy , near storage deploy را بزنید که برای قسمت normal است ، برای فقسمت dead  هم یک یا دو تا استراتژی انتخاب نمایید.
  7. دوست عزیز من دقیقا بعد از فرستادن پیام این مطلب رو یادم رفت به حضور شما برسانم.من کاملا رایگان نویسندگی انجان میدهم چون واقعا به این کار وب علاقه شدیدی دارم به صورت رایگان انجام میدهم حالا نمیدونم باور کنید یا نه.من هم به عنوان نویسنده افتخاری نخواستم کمک کنم،گفتم اگر صلاح بدونید مدتی به صورت نویسنده موقتی در حضور خود شما کار کنم تا بعد اگر راضی بودید مثل شما من هم یکی از نویسندگان رسمی این سایت شوم.همانطور ک گفتم به صورت رایگان انجام میدهم به دلیل علاقه شدیدم شماهم چند روز منو تست کن اگر بد بودم هیچ.لطفا جواب بدید ،امیدوارم جوابتون مثبت باشه.؟
  8. سلام و عرض خسته نباشید.دوست عزیز من ۵سال وبلاگ نویس و سایت نویس هستم ،الان هم سایت ها و وبلاگ های زیادی اداره میکنم.چند وقتیه دنبال سایت خوب کلش برای نویسندگی میگردم میخواستم بدونم شما منو تا چند وقت به عنوان نویسنده موقتی قبول میکنین اگر خوب بودم رسمیش کنی.من تمام کارهای وبلاگ نویسی سایت نویسی بلدم تقریبا کل رذوز تو نت هستم،کار با فتوشاپ کاملا بلدن،کد نویسی بلدم و...... دوسال و۵ماه هم کلش بازی میکنم.لطفا جواب بدید ممنون؟
    • پاسخ:

      از لحاظ نویسندگی ما از همه دوستان استقبال می کنیم ، ولی از آنجا که سایت هیچ اسپانسر و یا منبع فروش و یا حق اشتراکی از کاربران نمی گیرد ، قادر به پرداخت حقوق و یا حق نویسندگی به نویسنده ها نمی باشیم. و افراد بصورت رایگان این کار را انجام می دهند البته با یکسری مزایا که در قسمت نویسندگان افتخاری شرح داده ایم.
  9. سلام داداش من میخوام عکس اکانت رو بزاری توی سایتت میخوام اکانت رو بفروشم چه کار باید بکنم لول 124هستم؟؟؟
    • پاسخ:

      برای خرید و فروش به صورت رایگان باید به انجمن سایت مراجعه کنید و قسمتی برای این موضوع هست  ، برای تبلیغات در سایت مشمول هزینه می باشد که به صفحه تبلیغات مراجعه کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای