آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۸

چند نکته کلیدی در کلش آف کلنز

آموزش های بازی

چند نکته کلیدی در کلش آف کلنز

در این پست به شما بصورت خلاصه آموزش های کوتاه و جالب و کاربردی کلش اف کلنز را آموزش میدهم که رعایت این نکات ، می تونه کمک های زیادی به شما در بازی کند ! برای دیدن این نکات کلیدی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

1- هرگز فکر نکنید که اگر کاپتونو بیارید پایین میتونید از منابعتون حفاظت کنید چون تو هر لیگی که باشید مثل شما و یا از شما قویتر زیاد است.

2- سعی کنید دیواراتونو تو تاون هال هفت به حد فول برسونید چون تو تاون هال هشت لوت کمتری میده تو اتکها و برای دیوار ساختن خیلی به درد سر میوفتید.

3- بهترین راه برای افزایش اکسیر و طلا حمله با آرچر و گابلین هست.شما اگر بتونید یک لوت 150000 تایی بزنید حدود 5% لوت هزینه کردید و 95% سود خالصه.

4- همیشه بعد از اینکه خواستید بازی رو ترک کنید یادتون نره کلن کستل خودتو پر از آرچر و یا ویزارد کنید تا زمانی که به شما حمله میشه به کارتون بیاد.

5- در بعضی مواقع میتونید از جاینت ها به عنوان سپر گوشتی برای پرت کردن حواس ادوات دفاعی حریف استفاده کنید.

6- در کلن وار بهترین راه برای کسب کردن لوت اینه که وضعیت دشمن رو بسنجید,براش برنامه بچینید و به بهترین روش حملتونو انجام بدید.

7- در کلن وار اولین کاری که میتونه یک حمله خوب رو برای شما مهیا کنه خالی کردن کلن کستل با ویزار یا آرچر و یا یک عدد اسپل رعد و برق یا سم هست.

8- زمانی که با دراگون حمله میکنید بهترین راه برای نابودی ایر دیفنس ها استفاده از اسپل خشم (بنفش) هست یا با اسپل رعد و برق یکی از ایردیفنس ها را بزنید.

9- برای حمله با هوگ رایدر بهتره که اسپل هیل (زرد) با خودتون ببرید و یادتون باشه جاینت بمب ها دشمن شماره یک هوگ رایدر ها هستند.

10- همیشه از گولم به عنوان یک دیوار دفاعی محکم استفاده کنید چون قدرت تخریبی کمی دارند و از طرفی از جان بسیار بالایی برخوردارند.

11- برای پاک سازی دور تا دور دیوارها یک عدد پکا کافی نیست.

12- تعداد بالای بالون همیشه باعث پیروزی نمیشه.شاید با یک عدد بمب هوایی با لول بالا همه اونا نابود بشن.

13- تو وار سعی کنید مپی رو بچینید که فاصله ادوات دفاعی زیاد باشه و در همین فواصل جاینت بمب های خودتونو قرار بدید تا هم ضد دراگ باشید و هم  ضد هوگ.

14- قبل از وار سعی کنید چند بار با نرم افزار X Mod حمله آزمایشی کنید تا وضعیت حمله و اثرگذاری نیروهایتان را بهتر آزمایش کنید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۸)

  1. من که از پایین بردن کاپ جواب گرفتم، تو لیگ های پایین کسی فول هوگ یا گولم پکا خیلی اتک نمی‌زنه، ولی تو مستر (و تا حدودی در کریستال) اتکی به جز اینا سخت پیدا می‌شه! واسه همین هم بردن منابع سخت تر می‌شه واسه حریف!
  2. اینارو که هرکی چند روز بازی کنه میفهمه و خیلی سادس
    مطالب مفید بزارید
  3. سلام، خواهشا پاسخ بدین
    من میخوام گوشیمو عوض کنم و گوشی جدیدی بخرم،ایا در گوشی جدید که میخرم میتونم با وارد کردن جیمیل و پسوورد به اکانت ذخیره شدم دستیابی پیدا کنم
    یا نه؟یا باید از طریقlink a divice انتقالش بدم رو گوشی جدید
    • پاسخ:

      اگه گوشی که می خرید سیستم عاملش فرق می کند ، باید از لینک دیوایس استفاده کنید ، مثلا از اندروید به آیفون باشد .
  4. از شما ممنونم //که با حوصله جواب سوال منو دادید//این سوال رو برا این عنوان کردم که تو وار حریف ما از فرانسه هست ما دوتا از پایین فرستادیم یک و دو اونا رو ریپلی دار کنن//اونا تو قسمت توضیح قوانین کلن نوشتن که شما دوتا اتک صفر درصد دارید و معلومه جهت نمایش تله ها و استفاده از ایکس مود هست/و ما گزارش کردیم//راستش ترسیدم😁😁
  5. این نکته ها همشون تکراری هستن اونایی که کلش ویکی رو نصب و مطالعه میکنند نیازی به این گشت زدن ها و خوندن این مطالب ندرند ضمنا علامتهای اعتیاد به کلش هم تکراری هستند برید تو کلش ویکی نگاه کنید.
  6. آقایون سلام کسی نمیدونه چرا تو بلواستکس من اینستا نصب نمیشه.باید چیکار کنم
  7. سلام/ شما ایا دیدی اکانتی به خاطر استفاده از ایکس مود بن بشه/یا کلن حریف گزارش استفاده از ایکس مود توسط کلن شما رو بده/در صورت گزارش چه اتفاقی میفته

    • پاسخ:

      تا به حال موردی من ندیدم وویک عده هم که گفتند ، بنا به دلایل دیگه بن شدند و یا نحوه لود کردن بازی را بلد نبوده اند و فکر کردند بن شدند ، معمولا برای بن شدن یا قبلش اخطار می دهند و یا مثلا پیغام می دهند که اکانت شما به این علت به مدت این روز بن می شود ، و همان بار اول بن دایمی نمی کنند و ما که تا به حال ندیدیم ... اگر هم کسی ادعا داشته باشه ، از پیغامش در صفحه عکس میگیره که این مورد هم حتی با سرچ در اینترنت من پیدا نکرده ام
  8. سلام داش خسته نباشی ورژن جدید کلش بوت نیومد ؟
    ورژن بعدی کلش هم داره میاد اااااااا
    یه سرچ بکن اگه اومده بزار ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای