آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

بازی آپدیت شد !

دانلود بازی

بازی آپدیت شد !

بازی آپدیت شد و تغییراتی را که در این نسخه شاهد خواهیم بود عبارتند از : 

تغییرات نسخه ی v8.116.2 :

* کلن کستل از این به بعد به عنوان یک بانک محافظت شده به نام خزانه (یا صندوقچه جواهرات) برای شما عمل می کند
* اصول ذخیره سازی لوت کلن وار در داخل کلن کستل و نمایش اون روی صفحه کلن وار عوض شده است. ظرفیت ذخیره سازی منابع در کلن کستل از این به بعد با توجه به سطح کلن و سطح تاون هال محاسبه میشه
* ویژگی کلن های سطح بالا با نام war loot extra storage که ظرفیت کلن کستل رو افزایش می داد به نام Treasury Extra storage تغیبر کرده و درصد افزایش به واسطه این قابلیت تغییر نکرده است
* شکل کلن کستل کمی تغییر کرده و اون منابعی که بر وی کلن کسل قرار داشتن حذف شده. خزانه امن ترین جا برای ذخیره سازی منابع خواهد بود
* با گرفتن روزانه ۵ ستاره در بخش چند نفره بازی (ستاره های وار حساب نمی شن) یک میزان لوت پاداش دریافت خواهید کرد.
* هر بار که به شما اتک بزنن و منابع شما رو از غارت کنند، یک ارابه شکسته در مپ شما ظاهر میشه که میزانی از لوت از دست رفته رو به شما بر می گردونه.
* دومین ایر دفنس بازی در تاون هال ۶ و سومین در تاون هال ۷ باز خواهد شد، پس تاون هال ۶ و ۷ یک ایر دفنس دیگه می گیرند.
* رفع چندین باگ از جمله : گیر کردن اسکلت ها بین لایه های دیوار داشتن چند اسپل دارک در کلن کستل نمایش نادرست مدت زمان اتمام ارتقای ساختمان ها و نیروها

برای دانلود  آخرین ورژن بازی کلش آف کلنز در دو نسخه اندروید و ios به ادامه مطلب مراجعه نمایید ....

دانلود نسخه ۸.۱۱۶.۲ مخصوص اپل

دانلود نسخه ۸.۱۱۶.۲ مخصوص اندروید

تصاویری از قابلیت های جدید بازی

Treasures

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۷۱)

  1. سلام خسته نباشید
    بازی من چند دفعه ای است که کارگرام در حال بالا بردن تجهیزات هستن خودبه خود لغو می شوند و مخزن هم خالی می شود دلیلش چی هست . چند دفعه اینجور شده دیگه جرات ندارم سکه جمع کنم و کارگرام رو سرکار بزارم اخه خودبهخود لغو می شوند
    • پاسخ:

      اگر بازی را خریده اید ، حتما صاحب بازی وارد بازی شما می شود و اگر نخریده اید بازی تان هک شده است - اولین کا که باید انجام دهید رمز جیمیل را عوض کنید و سپس بازی تان را از قسمت گوگل پلاس با رمز جدید بالا بیاورید و ببینید باز هم اینطور می شود - اگر درست نشد باید به سوپرسل اعلام کنید که هک شدید ( البته اگر اطلاعات بازی را دارید و بازی را نخریده باشید )

      آموزش بازگرداندن کلش آف کلنز پاک شده و Save نشده و هک شده کلیک کنید




  2. سلام بعد از اپدیت صفحه کلش پایین اومده و همین ربات مای بت که نسخه جدید گذاشتین کارنمیکنه بلواستک رو تو چه سایزی بزارم تا ربات کارکنه
    • پاسخ:

      الان دقیق نمیدونم ، چون لب تاپ م سوخته ! یک کمی میگن بزرگ ترش کنید درست میشه     با اندازه هایش بازی  کنید و کم و زیاد کنید ، درست میشه و امیدوارم دوستانی که انجام دا ه اند هم بگن ..
  3. با سلام یه کلن لول 4 داریم می خوایم قویش کنیم#yjyq8jy0 ممنون میشم بیاین . الدری رایگان هست وار هم همیشه داریم . مرسی از سایت خوبتون
  4. سلام.ممنون از مظالب خوبتون
    خواهشا راهنماییم کنید!
    من با بلو استکس بازی میکنم وقتی اپدیت جدید رو نصب کردم
    وارد بازی که میشم بعد از چد ثانیه از بازی پرتم میکنه بیرون
    هرچند بارم امتحان کردم همینجور بود
    خواهشا کمکم کنید.
    • پاسخ:

      مربوط به گوگل پلی بلواستکس میشود معمولا ، اگر آپدیت کردید ، پاک کنید و اگر نکردید آپدیت کنید ، ببینید مشکل حل میشه یا خیر ، میتونید از یک نسخه گوگل پلی دیگه هم استفاده کنید ، نسخه های جدید ترش را دانلود کنید
  5. سلام
    آقا خیلی بد شد برای تان هال شیش
    قبل آپدیت راحت جاینت هیلر جمع میکرد مپو ولی الان به سختی میشه
    تان هال هفت هم که دیگه دراگ زیاد جواب نمیده
    آقا آها نظر شما چیه؟
    یه استراتژی جدید هم برا تان هال شیش بذارید لطفا ممنون
    • پاسخ:

      استراتژی مناسب خواهیم گذاشت
  6. سلام.این سوپر سل هم فکر میکنه مردم مسخرشونن.من تاون هال 11 ام.قبل این اپدیت واسه من زمینای مرده میومد ولی بعد اپدیت از 2روز پیش بالای 500تا سرچ زدم ولی اصلا زمین مرده واسم نمیاد.کاپم هم از 600تا 1800تغییر دادم فایده نداره..حالا چیکار کنم؟
    • پاسخ:

      روش بازی تغییر پیدا کرده و باید دیگه یشتر حواستون را به زمین های زنده جلب بشه ، که لوت خوب هم خواهد داد 
  7. الان اگه یکی برا ما حمله کنه میتونن تو غارت از کلن کاستل ما منابع ببرن ؟ ؟؟آخه گفتین امن ترین جا کلن کاستله
    • پاسخ:

      بله ، ولی مقدارش و درصد غارتش خیلی کمتر از منابع است.
  8. Salam Va KHaste nabashid In BOti KE gozashtin Dishab Dl kardamesh Gozashtam Attack BEzane Farda Sobh KE bidar shodam 500 Ta GEm Tamom Karde Bood Vase Exir Callector Ha Alan MItarsam BEzaram Ro Boot Chi kar KOnam ?
    • پاسخ:

      خب گزینه جم ها را فعال کردید ، باید تیک ش را بردارید و یا از سر نصبش کنید و توی تنظیماتش دست بردید
  9. سلام ادمین جانداداش من با بلواستکس بازی میکنمبعد از آپدیت صفحه بازی کمی بزرگتر شده و دکمه های بک و هوم داخل بلو استکس شفاف شده ان، ولی دیگه تو اون یه سانت پایین صفحه نمیشه کلیک داد، خیلی ب مشکل رمیخورم مثلا تو اتک وار نمیتونستم نیروها رو ازون پایین انتخاب کنم باید به نیمه بالایی عکس نیروها کلیک کرد ک خیلی سخته، اگه راه حلی هست خیلی ممنون میشم...............................................................................................کسایی که این مشکل رو دارن باید سایز بلواستکس رو بزرگ کنن می تونین از ایجا فیلمشو دانلود کنین http://clashofclansgame.ir/post/269
    • پاسخ:

      کسانی که این مشکل را دارند باید سایز بلواستکس را بزرگ کنند ، برای تغییر سایز به این مطب مراجعه کنید:
      http://clashofclansgame.ir/post/269
  10. محمد حسین گوزو

    لطفا ربات کلش بات برای ورژن جدید قرار دهید
    تشکر فراوان
  11. سلام و خسته نباشید
    برای تاون حال 9 کاپ روی چه مقداری تنظیم کنم که لوتهای بهتری گیر بیاد؟
    ممنون میشم جواب بدین
    • پاسخ:

      1200 به بالا خوبه بنظرم
  12. سلام من وقتی میرم تو بازی رو دانلودینگ کانتنت گیر میکنه مشکل چیه؟
    • پاسخ:

      بازی اگه سیو هست پاک کنید و ریستارت کنید و دوباره نصب کنید اگر زمات تعمیرات سرور این کار را کردید ، صبر کنید
  13. چرا ادمو گول میزنید شما تاون هال 8 هستید نه تاون هال 11 همش فتوشاپ میکنید برای همین داخل وار نیستید.مردم را الکی گول نزنید
    • پاسخ:

      ؟!
  14. سلام یه باگ جدید اومده واسه مدت زمان شیلد و گارد من تایتان دو هستم گارد من از سه ساعت شده بیست دقیقه
  15. سلام ربات مای بت نسخه جدید که گذاشتین کارنمیکنه وقتی میخواد از طریق دکمه زیر دکمه وار نیرو بزاره چون صفحه کلش اومده پایینتر روی وار میزنه و گیر میکنه
  16. سلام بعد از آپدیت نسخه جدید کلش( بلو استک ) وقتی صفحه لودینگ میاد یه خط سیاه هست , کلش رو پاک کردم و از اول نصب کردم بازم درست نشد
    اگه کسی راه حلی بلده لطفا بگه , رفته رو اعصابم


    http://s3.img7.ir/ZOmTG.jpg
  17. سلام ادمین جان
    داداش من با بلواستکس بازی میکنم
    بعد از آپدیت صفحه بازی کمی بزرگتر شده و دکمه های بک و هوم داخل بلو استکس شفاف شده ان، ولی دیگه تو اون یه سانت پایین صفحه نمیشه کلیک داد، خیلی ب مشکل رمیخورم مثلا تو اتک وار نمیتونستم نیروها رو ازون پایین انتخاب کنم باید به نیمه بالایی عکس نیروها کلیک کرد ک خیلی سخته، اگه راه حلی هست خیلی ممنون میشم
  18. ای بابا مسخره کردن خودشونو با این بازی چرتشون!!
    قبلا با 5 تا جم کالکتور ها رو 1ساعت بوست میکردی الان با 10 تا!
    کم کم باید با کلش بای بای کرد :|
    • پاسخ:

      این مساله با یک جم بوست متعلق به هدیه کریسمس می باشد که هر سال اهدا می کنند و امسال به خاطر مسایلی بیشتر طول کشید که دوباره به حالت اولیه بر می گردد و هر ساله به همینصورت است و معمولا یک هفته هم بیشتر نمی باشد و ممکنه به خاطر تولد کلش هم دوباره این مساله را تکرار کنند .
  19. سلام و خسته نباشید
    ایکس مود چرا روی نسخه جدید کار نمیکنه؟
    ممنون میشم جواب بدین
    • پاسخ:

      کار می کند . شما موقع ورود باید مود را آپدیت کنید ، من خودم دیشب شخصا بعد از آپدیت بازی امتحان کردم.
    • پاسخ:

      هر موقع بیاید ، می گذاریم . الان با مای بوت که گذاشتیم ، استفاده کنید . در پست بعدی است . بهتر از کلش بوت است.
  20. اقا خودتون نوشتید تو اون پست اپدیت جدید در راه است..نوشتید اضافه شدن دونیت کردن منابع عکسشم هست
    • پاسخ:

      اون پست نویسنده افتخاری سایت هست ، البته از این نوع شایعات در سایت های دیگه خارجی می نویسند. و این هم یک شایعه بوده است.
  21. salam in Boti KE Linkesho Doste Azizemon Dadan Kar Nemikone in Massago MIde Language setting is Wrong: Change CoC language to English! Chi Karesh Konam ?
    • پاسخ:

      نوشته زبان کلش آف کلنز را روی انگلیسی تنظیم کنید ، از منوی ستینگ بازی این کار را انجام دهید.
    • پاسخ:

      قرار هم به همچین چیزی نبود ! که منابع بشه دونیت کرد!
  22. من هر blue stacks که نصب میکنم ایت خطارو میده و تا آخر نصب نمیشه یکم مونده به آخر میمونه. اگه راه حلی داره بگید خیلی ممنون میشم

    This application requies at lest 2 GB of physical memory.

    البته این مشکل رو خیلی وقته دارم امروز نشده
    • پاسخ:

      رم تون کم هست برای نصب و اجرا
  23. سلام نسخه جدید ربات اومده اینم لینکش
    https://github.com/MyBotRun/MyBot/archive/5.1.3.zip
  24. سلام. برا من وارد بازی نمیشه اصلا صفحه سیاه میاد و میپره بیرون گوشیم هم سامسونگ duos2 هست
    • پاسخ:

      بازی را پاک کنید اگه سیوه ، ریستارت کنید و دوباره نصب کنید. گوگل پلی هم آپدیت کنید.
  25. سلام خدمت ادمین محترم سایت :

    این لوت کارت ک بعد از هر اتک میده اگر بازی رو چک نکنیم و دوباره بهمون اتک زده بشه ( لوت کارت پاک نشده و داخل مپ هست ) اگر بهمون اتک بزنن میتونن از منبع داخل لوت کارت ببرن یا مثل موانع دیگر غیر قابل دسترسی برای اتکر هست ؟

    سوال اصلی : میتونن در اتک از اون 20% لوت داخل لوت کارت ببرن و غارت کنن و ازش کم بشه ؟
    • پاسخ:

      خیر ، لوت کارت متعلق به شما است فقط ، و اتکر،  نمیتونه لوت کارت را ببرد و فقط اگه منابع شما بیشتر از قبل به غارت برود بیست درصد آن حساب شده و اون لوت کارت قبلی اگه کمتر از موقعیت کنونی بود لوت کارت آپدیت میشود و خب لوت برگشت داده شده بیشتر از قبل میشود و  لوت کارت آپدیت می شود
    • پاسخ:

      منتظر آپدیت ربات باشید
    • پاسخ:

      مشخص نیست
  26. می خواستم بدونم قبل از آپدیت ایر دفنس 3 و 4 رو تو کدوم تون هال ها می داد؟
    • پاسخ:

      مطلب مربوط به ایردیفنس را ببینید ، سمت راست سایت
  27. سلام منم مشکل محمد رو دارم ینی با بلواستک بازی میکنم و صفحه یکم رفته پایین تر ینی حدود یک دکمه طوری که وقتی روبات کلش بوت رو فعال می کنم جای اینکه بزنه رو دکمه ساخت نیرو میزنه رو دکمه وار ترو خدا پاسخ بدید خیلی نیاز دارم حل بشه مرسی از سایت عالیتون
    • پاسخ:

      منتظر آپدیت ربات باشید
  28. سلام
    ببخشید برا من این نسخه رو هر کاری می کنم رو بلو استکس نصب نمیشه ولی رو گوشیم به راحتی نصب شد
    میشه راهنماییم کنید
    تو بلواستکس هر چقدر روش کلیک میکنم اتفاقی نمیفته و نسخه ی قبلو میاره!
    • پاسخ:

      یک بلواستکس جدید نصب کنید و امتحان کنید
  29. با سلام خدمت تمام دوستان
    نمونه از 20 درصد منابع
    این عکس
    http://upir.ir/sh94/guest/clash.jpg
    فقط سرگرم کننده
    به نظر من این آپدیت فقط برای بستن دهن کاربران بوده
    [url=http://upir.ir/][img]http://upir.ir/sh94/guest/clash.jpg[/img][/url]
  30. صفحه لودینگ تا حدود نصف لود میشه و بعد هنگ میکنه و از بازی میاد بیرون
    مشکل از کجاس؟
    وار داریم باید اتک بدم ولی نیمتونم برم اکم
    • پاسخ:

      بازی اگه سیو هست کامل پاک کنید و گوشی را ریستارت کنید و دوباره نصب کنید ، با ف ی ل ت ر ش کن هم تست کنید اگه مشکل باز هم بود گوگل پلی را آپدیت کنید.
    • پاسخ:

      این مربوط به تنظیمات کارت گرافیک سیستمتون و یا تنظیمات رزلوشن گوشی تون میشه و ممکنه تنظیماتش را به حالت بی کیفیت و پایین تنظیم کرده باشید ، بستگی داره که گوشی باشه و یا کامپیوتر که هر کدوم تنظیمات خودش را دارد.
    • پاسخ:

      منتظر آپدیت ربات باشید
    • پاسخ:

      توضیحاتی  را بخوانید که نوشتیم برای رضا
  31. سلام.مپ جدید برای تاون هفت بزارید.چون یک ایردیفنس اضافه شده.
    با نظرتون سه تا مرتار و سه تا ایردیفنس رو به صورت مثلثی در وسط مپ بزارم؟
  32. سلام
    لطفا یک مپ جدید برای تاون هفت معرفی کنید چون یک ایردیفنس بهش اضافه شده.به نظرتون سه تا مورتار و سه تا ایردیفنس رو به صورت مثلثی در وسط مپ بزارم؟
    • پاسخ:

      بله قاعده اش هم همین است به طوری که همدیگر را پوشش دهند
    • پاسخ:

      در حال حاضر تا یک چند وقتی به  سیستمم دسترسی ندارم که بررسی کنم !  اول از همه رزلوشن صفحه مانیتور را پایینتر بیاورید و ببینید مشکل حل میشه  یا با اون برنامه های تغییر سایز بلو استکس ، سایز دیفالت بلواستکس را باهاش تنظیم کنید و به حالت اول برگردانید ، اگر با روبات تغییر سایز پیدا کرده است ، ... اگه نشد  شما یک نسخه دیگر بلواستکس را نصب کنید وببینید باز هم مشکل دارید ! و اگه گوگل پلی را هم آپدیت کرده اید پاک کنید و امتحان کنید ، درایور کارت گرافیکتون  را هم آپدیت کنید ، در حال حاضر مشکل را فقط شما دارید و کسی تا به حال مشکلی نداشته است و سراسری نیست و نظرتون را هم گذاششتم که اگه کسی مشکل مشابه شما را داشته باشد و یا راه حلی بداند  ، بنویسد.
      و به ا حتمال زیاد رزلوشن را تغییر بدهید مشکل حل میشه و اگه بلد نیستید هم در گوگل سرچ کنید . نحوه تغییر رزلوشن ویندوز .
  33. سلام و خسته نباشید
    من بزیرو دانلود کردم نصب میشه وقتی داخلش میرم مینویسه has stopped ودر ورژن های قبلی چنین مشکلی نداشتم
    • پاسخ:

      گوگل پلی را آپدیت کنید و دوباره بازی را پاک کنید ونصب کنید اگه سیو هست. 
    • پاسخ:

      بله به اتمام رسید.
  34. سلام خسته نباشید
    ایول نسه اندرویدش اومد!!!!هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
  35. به تاون هال هفت یک ایردیفنس اضافه شده.میشه سه تا ایردیفنس در تاون هال7
  36. سلام میشه با داشتن این اپدیت جدید تم کریسمس هم داشت ینی ممکنه این اپدیت رو نصب کرد بعد نسخه قبلی تم کریسمس نسخه 8-67-8 رو نصب کرد تا تمش باشه یا اصلا ممکن نیست؟؟ مرسی داداش
    • پاسخ:

      خیر دیگه نمیشه .... دیگه رفت تا کریسمس سال بعد !
  37. سلام آقا من برا اندروید دانلود کردم. فایل زیپ اومده.باز میکنم.فایل نصبو پیدا نمیکنم.لطفا رسیدگی کنید.توروخدا
    • پاسخ:

      فایل با فرمت apk . است و زیپ نیست ! ایراد از سیستمتون است که apk را تعریف کرده اید که یک فایل زیپ است !
  38. مدیر جان ربات کار نمیکنه این نسخه هیج راهی نیست کی ربات دوباره راه بیفته
    • پاسخ:

      خب طبیعیه ، باید چند روزی صبر کرد تا نسخه هماهنگ شده با این ورژن هم آماده شود ...
  39. سلام.من با بلو استکس بازی می کنم و بعد از آپدیت جدید انگار صفحه بزرگتر شده برای من.یعنی مثلا نوشته های زیر صفحه لودینگ اول بازی رفته پایینتر و سخت دیده میشه و توی بازی هم مقداری مشکل به وجود آورده به این شکل :
    http://prntscr.com/9v1oy8
  40. سلام , هرزگاهی یهو بازی قطع میشه بعد از آپدیت جدید اینطور شد ... میپره بیرون هی
    • پاسخ:

      بازی اگه سیو هست کلا پاک کنید و گوشی را ریستارت کنید و دوباره نصب و امتحان کنید ، با یک وی پی ان هم امتحان کنید
  41. من دارم با نسخه جدیدش برا اندروید ، بازی میکنم , نیم ساعته ,,, شما هنوز نوشتین بزودی ؟!
  42. برای دانلود اندروید می تونید از لینک زیر استفاده کنید
    http://dl.apkfa.ir/game/Clash-of-Clans.v8.116.2-www.ApkFA.iR.apk
  43. Clash of Clans v8.116.2
    آپـدیـت جدید بازی محبوب “کـلـش آف کـلـنـز” مخصوص آندروید!
    آپـدیـت جـدیـد امـروز 6 بهمن 1394

    http://mirror.farsroid.com/Clash-of-Clans-8.116.2-NEW-www.farsroid.com.apk

    http://www.dl.farsroid.com/game/Clash-of-Clans-8.116.2-www.farsroid.com.apk

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای