آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۹

شیبه‌ساز سیستم‌عامل iOS بر روی ویندوز

متفرقه

شیبه‌ساز سیستم‌عامل iOS بر روی ویندوز

هیچ راه عالی و کاملی وجود ندارد که به وسیله آن بتوان اپلیکیشن‌های آیفون و آیپد را بر روی ویندوز یا هر سیستم‌عاملی که روی کامپیوتر شخصی شما وجود دارد، اجرا کرد. بهترین روش برای استفاده از اپلیکیشن‌های مورد علاقه iOS بر روی لپ‌تاپ یا کامپیوتر رو‌میزی استفاده از شبیه‌ساز‌ها است. بهترین راهی که ما پیدا کردیم نیز شبیه ساز iPadian است: شبیه‌ساز رایگان اپلیکیشن‌های آیپد که بر پایه Adobe AIR ساخته شده و به شما اجازه می‌دهد اپلیکیشن‌های آیفون و آیپد را در ظاهر آیپد گونه آن‌ها در کامپیوتر شخصی خود اجرا کنید برای دانلود و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

البته برخی مزیت‌های بزرگ را با این روش از دست خواهید داد و این روش نقطه ضعف‌هایی نیز دارد؛ شما نمی‌توانید به اپ‌استور اپل دسترسی پیدا کنید پس iPadian فروشگاه نرم‌افزاری منحصر به فرد خود را دارد.

استور خود iPadian نیز تعداد زیادی اپلیکیشن دارد اما به هیچ وجه به اپ استور واقعی آیفون و آیپد نمی‌رسد و محدودیت‌های زیادی دارد. شاید با انتخاب دسته بازی‌ها بیشتر از 10 بازی برای شما ردیف نشود.

همچنین مشکلی در بخش ظاهر این برنامه وجود دارد که در بیشتر پی‌سی‌ها و لپ‌تاپ‌ها اتفاق می‌افتد. در‌واقع طراحی ظاهر برنامه‌های آیپد برای صفحات لمسی است پس استفاده از هر چیزی که این ویژگی را داشته باشد در لپ‌تاپ یا کامپیوتر و با استفاده از کیبورد و موس نمی‌تواند زیاد ایده‌آل باشد. البته شما می‌توانید با موس بر روی دکمه‌های موجود کلیک کنید منتها  محدودیت‌هایی همچون عدم اسکرول کردن صفحه با موس و باقی موارد وجود دارد.

اما اگر از این موارد بد بگذریم می‌رسیم به ویژگی‌هایی که در این شبیه ساز عالی هستند؛ iPadian محیطی کاملاً شبیه آیپد را فراهم می‌کند: مرورگر وب، کلاینت ایمیل، اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی، موزیک، ویدیو، عکس و تعداد زیادی از اپلیکیشن‌های رایگان که می‌توانید از هر کدام استفاده کنید.

همچنین هیچ نیازی به نصب آن ندارید و به صورت پورتابل می‌توان آن را اجرا کرد (البته باید از قبل Adobe AIR را بر روی سیستم خود داشته باشید.) iPadian بر روی ویندوز‌های XP/Vista/7/8، مک OS X و لینوکس قابل اجراست.

چگونه اپلیکیشن‌های iOS را بر روی کامپیوتر شخصی اجرا کنیم؟

اول از همه باید از <<  این آدرس >> برنامه iPadian را دانلود کنید، آن را از حالت فشرده خارج کنید و فایل iPadian.exe را اجرا کنید. ممکن است برخی ابزار‌های امنیتی دستگاه شما نرم‌افزار iPadian را به عنوان یک برنامه خرابکار به حساب بیاورند اما لازم نیست بترسید و باقی مراحل را ادامه بدهید.

در طول فرآیند اجرای برنامه شاید نیاز باشد NET Framework. ویندوز را نیز نصب یا آپدیت کنید. همچنین ممکن است درخواست آپدیت به آخرین نسخه  Adobe Flash شود. این موارد بخاطر مسائل امنیتی بسیار حائز اهمیت است پس حتماً این آپدیت‌ها را انجام دهید.

اپلیکیشن iPadian را باز کنید تا در ویندوز خود وارد محیط iOS شوید. اپلیکیشن‌های کلیدی همچون فیس‌بوک و یوتیوب از پیش نصب شده‌اند و تنها لازم است با رفتن به بخش 'App Store' برنامه‌های بیشتری را نصب کنید.

هر زمان که خواستید به ویندوز بازگردید به راحتی با کلیک بر روی آیکون ویندوز در گوشه سمت راست و پایین به محیط ویندوز ارجاع داده خواهید شد.

این برنامه رایگان است ، هنگام نصب بسیاری از ابزارهای تبلیغاتی در صورت تأیید شما نصب خواهند شد. پس در طول فرآیند نصب این موارد را نپذیرید. یا می‌توانید در هنگام نصب اتصال به اینترنت خود را قطع کنید.

ویژگی‌های iPadian:
- اجرای به تنهایی و مستقل
- حجم کم
- امکان استفاده از بازی
- آشنا شدن با محیط iOS
- چت گروهی
- پخش ویدیو و تصاویر
- ظاهر قابل تغییر

نکات مهم :این برنامه دسترسی به مارکت بزرگ اپ استور را ندارد و اپ استور مخصوص خود را دارد و هر آنچه که در استور مخصوص خودش هست قابل دانلود است .امکان وارد کردن اپل آیدی در برنامه وجود ندارد و همچنین بعضی از برنامه ها بصورت کند روی آن اجرا می شود.شما در این نرم افزار نمی توانید فایل های خود نظیر بازی و نرم افزار را از داخل کامپیوتر به ipad خود انتقال دهید و فقط از App store داخل نرم افزار این کار را می توانید انجام دهید . کیفیت بالای اجرای نرم افزار ها و گرافیک بالای بازی های اجرا شده را می توان از مزیت های نرم افزار iPadian نام برد . پس از نصب آخرین نسخه نرم افزار iPadian برخی از نرم افزار ها بصورت پیشفرض نصب می شوند به عنوان مثال بازی Angry Bird و یا Fifa 14 . همینطور نرم افزار هایی مثل Photoshop ، Gmail و مسنجر KIK بصورت خودکار در محیط نرم افزار نصب می شوند

.

Ipadian و بازی جدید Clash Royale سوپرسل

این برنامه شبیه ساز به خاطر برنامه کلش رویال معرفی شد که در حال حاضر روی آیفون و آیپد با سیستم عامل iOS اجرا می شوند و البته هنوز در استور اختصاصی Ipadian اضافه نشده است و ممکن است در آینده به زودی به استور آن اضافه شود و شما بتوانید روی کامپیوتر تا قبل از آمدن نسخه اندرویدی آن ، این بازی را با Ipadian داشته باشید ، البته بازی کلش آف کلنز روی این برنامه بصورت پیشفرض نصب است . می توانید فقط روی این شبیه ساز بازی کنید.

خب ! به همین راحتی iPadian آماده استفاده شده و شما می‌توانید اپلیکیشن‌های آیپد را بر روی لپ‌تاپ خود داشته باشید. اگر شما شبیه ساز بهتری نسبت بهiPadian می‌شناسید با ما و دیگر خوانندگان در میان بگذارید.

برنامه Ipadian 3 را دانلود کنید

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۹)

    • پاسخ:

      این برنامه آزمایشی است و دارای باگ فراوان است .
  1. سلام من این برنامه رو نصب کردم و کلش هم از اپ استور داخلش دان کردم ولی نمی یاره میشه کمک کم کنید
    • پاسخ:

      این برنامه دارای باگ های زیادی است از شبیه سازهای دیگه استفاده کنید.
    • پاسخ:

      توضیحات را بخوانید !!!
  2. ببخشید به جز استور راهی نیست بشه برنامه و بازی نصب کرد
    مثلا برای نصب بازی کلش رویال اینو هک کنیم ؟؟؟؟
    • پاسخ:

      خیر ، این برنامه مستقل است و یک شبیه ساز است و به استور اصلی متصل نمی شود - باید صبر کرد شاید کلش رویال را به استور خودش اضافه کند.
  3. سلام خیلی ممنون از پاسخ گوییی سرعتان اون دفعه جوین دادم توی کلنتون لول 106 هستم اما خودتون رد کردین اون موقعه فک کنم 100 بودم
    • پاسخ:

      حتما کولیدرها بودند ! من نبودم .
  4. سلام اگه این برنامه نصب کنم بلواستکسم پاک میشود ایا ؟ کلش رویال هم روش نصب میشود ؟
    • پاسخ:

      ارتباطی با بلواستکس ندارد و پاک نمی شود ! کلش رویال اگر در فروشگاه خودش بیاید - نصب می شود واگر از جایی دیگر دانلود کنید - خیر نصب نمی شود×
  5. من آیپیان رو دارم و کلش رو از اپ استور دانلود کردم ولی تو صفحه ی لود گیر میکنه و داخل بازی نمیره!
    یه سوال دیگه! چطور میتونم اکانت سیو شده ی خودم رو توی آیپدیان لود کنم؟
    • پاسخ:

      این برنامه هنوز مشکلاتی دارد - بازی دیگری هم نمی تونید لود کنید. چون اپل ایدی و گیم سنتر ندارد و توضیحات مطلب را هم بخوانید .
  6. سلام با این برنامه میشه کلش رو بازی کرد ینی انتقال داد روی این و ربات روش اجرا کنی؟
    • پاسخ:

      کلش را میشه بازی کرد و نصب میشه و البته کمی گیر می کنه - انتقال و اینها فکر نکنم بشه چون بازی اپل آیدی و گیم سنتر متصل نمی شه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای