آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

روستاهای متروکه دوباره به بازی بازگشته اند !

روستاهای متروکه دوباره به بازی بازگشته اند !

بعد از آپدیت بازی و وارد شدن تاون هال یازده به بازی شاهد تغییراتی نه چندان دلچسب بودیم و یکی از این موارد حذف نقشه های مرده از بازی بود ، دیگر نگران نباشید و خبر خوب اینکه همه آنها دوباره به بازی بازگشتند ، برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

همانطور که می دانیم بعد از آپدیت دسامبر ، روستاهای غیر فعال و مرده که بعد از 24 ساعت به بازی وارد نشدند از سیستم جستجو حریف برای حمله ، حذف شدند و دیگر کسی نمی توانست به آنها حمله کند.

اما امروز " ماریکا " یکی از دست اندرکاران سوپرسل در انجمن سوپرسل تایید کرد که این مساله ناپدید شدن روستاهای غیر فعال به خاطر یکسری مشکلات فنی (!) بوده است که در حال حاضر این مشکل فیکس شده است (!)  و نقشه های مرده دوباره به بازی برگشتند !

بعد از خواندن این موضوع من بازی را اجرا کردم تا ببینم تا چه اندازه این موضوع صحت دارد و شروع به جستجو در بازی کردم و یکساعت را با استفاده از استراتژی فارمینگ اجرا کردم ...

این هم نتیجه کار من که فقط با حمله با گوبلین ، که توجه کنید که این حمله با گوبلین کمترین هزینه را دارد و دزدی های آن کاملا مقرون به صرفه است ، هر چند اگر 30 یا 40 هزار گلد و اکسیر باشد .

بله ! همانطور که می بینید نقشه های مرده برگشتند ! شما همین الان می توانید پیدا کنید در هر سه یا چهار دقیقه یک نقشه مرده در لیگ سیلور. اما از شانس من تمام معادن و تولید کننده ها در داخل دیوار و روستا بودن و بیرون نبودند ! چون گوبلین ها فقط می توانند گلدماین ها و کالکتورهای خارج از دهکده را بزنند و به سختی می توانند در داخل روستا نفوذ کنند و سریع نابود می شوند و البته می توان از نیروهای دیگر مثل دیوارشکن و یا طلسم زلزله استفاده شود و داخل روستا هم رفت که بنظرم زیاد مقرون به صرفه و معقولانه نیست ، مگر در مواردی خاص .

این هم یک عملکرد بازی از کلشری بنام yuriypinchuk که 1.8 میلیون لوت بدست آورده فقط در عرض 12 دقیقه !

بنظر من الان برای بدست آوردن چنین لوت هایی لیگ "سیلور یک" و "گلد سه"  از همه لیگها برای بدست آوردن نقشه های مرده بهتر است و لوت های مناسب و دهکده های مناسبی پیدا خواهید کرد.

خب بچه ها دیگه خوشحال باشید و دیگه وضعیت غارت و لوت بهتر شده نسبت به هفته های اول آپدیت بازی که قحطی لوت ، بازی را فراگرفته بود ! شما همین الان می توانید از این راهنما استفاده کنید (( کلیک کنید ))  و به راحتی تشخیص دهید که کدام روستا مرده است و یا کالکتورهای آن برای حمله مناسب و مقرون به صرفه برای غارت های شیرین شما است .

(( روستای مرده یا متروکه چیست ؟اینجا کلیک کنید ))

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۳۰)

  1. سلام میشه خواهش کنم چند تا از پیام هایی که من فرستاده بودم رو پاک کنید؟ اگه قبول کنید اسمشو میگم (شهرتش جرنگ خواهشا زود پیام هاش رو پاک کنید) تو همین پست
    خیلی ممنون
  2. سلام
    من کلن دارم لطفا بیایید
    نام کلن:war makers
    لول کلن:1
    تعداد پیروزی در وار:1
    نام لیدر:ali
    نام یکی از کولیدر ها:aghayekhas
  3. ببخشید ربات رو باید از کجا بگیرم؟؟؟؟و طریقه استفاده ی آن چیست؟؟؟؟
    • پاسخ:

      از قسمت سمت راست سایت - پایین در لیست که نوشتیم " ربات های کلش"
  4. دنیا فقط ربات چیه بخدا نه خواب برامون مونده نه زندگی ن کار
    من الان 10 ماهه که دارم از ربات استفاده میکنم خودش دیوار اپ میکنه کویین با کینگ اصلا هر چی که فکرشو بکنید
    من زمانی ک تانم رو 9 کردک دیوارام 7 بود ولی الان ب لطف ربات
    تمام دیوار هام 10 هست یه هفت دیگه م تان 10 میکنم
  5. عبدالواحد جرنگ

    میدونید تو تاون هال هشت لیگ گلد3 برای غارت تو اولویته؟بهترین لیگ همینه.لیگ های پایین تر خیلی ضرر دارن من تا چند روز پیش هیچ اتک خوبی گیرم نمیومد ولی الان1400به بالا تروفیمه خیلی مفیده
  6. سلام بخش نظر تو اموزش برگرداندن اکانت کلش بسته بود اینجا گفتم ببخشید.

    من بد جواب دادن به سوال ها اینو برام فرستاد میشه راهنمایی کنید
    thank you for replying i checked and see that the information you have provided is matching with our records except the month when you started to play. in this case i kindly request you to mention the approximate month name when you started to play this ga
  7. دروغه کدوم مپ های مرده من100سرچ میزنم یک اتک خوب هم پیدا نمیشه مخصوصا تو تاون هال 8 که اینقد پول احتیاج داری.دیوار رو چجوری ارتقا بدممممممممم؟
    • پاسخ:

      برای نتیجه بهتر ، ساعت 5 تا 6 صبح سرچ کنید، لوت مناسب پیدا می شود.
  8. عبدالواحد جرنگ

    دروغه کدوم زمین ها مرده، دوباره از این آپدیت به بعد زمین های مرده حذف شدند باید منتظر برگشت بمونیم . و یا بیخیال کلش آو کراک بشیم
  9. سلام دوستانی که تان ده به بالا هستند بهشون پیشنهاد میکنم کاپشونو بین 2200 تا 2500 قرار بدن چون در این محدوده دهکده های مرده برای تان ده به بالا خیلی زیاده.
  10. با سلام
    یک سوال تو قسمت اسپل رعد و زلزله پرسیدم در مورد خوردن دوتا ایر 7 کنار هم از گوشه راس با رعد 6 و زلزله2 چون الانه که وار شروع بشه وهنوز جواب ندادین میخواستم ببینم انجامش بدم یا نه
    تو این صفحه نوشتمش
    http://clash-of-clans-game.blog.ir/post/330#send_comment
    • پاسخ:

      تا اونجایی که می دونم 3 تا رعد لول 4 تا 6 هر ایر دیفنس با هر لولی را نابود می کند و حدس می زنم با اینکار فقط بتونید یک ایردیفنس را نابود کنید و اگه ایر دیفنس ها هم خیلی به هم نزدیک باشند بتوان اون یکی را هم اسیب سختی داد که با زدن طلسم زلزله به احتمال زیاد نابود شود ، محل زدن طلسم ها هم مهم است و یک کم اینطرف اونطرف زدن ممکنه نتونید نتیجه لازم را بگیرید و بهتره اگه میتونید یک طلسم زاپاس زلزله هم در کلن کسل ببرید.
  11. ادمین ابدیت جدید کی میاد.....از این بی پولی و منابع کم راحت بشیم......من که بعد ابدیت مپ مرده ای رو ندیدم......گند زدن به کلش
    • پاسخ:

      حدس زده می شه تا آخر همین ماه میلادی ! البته فقط حدس زده میشه !
  12. این سایت ایران کلش دقیقا همین شاتایی که از اتکات گرفتی رو گذاشته!واقعا جالبه
  13. بهتر شده که سوپرسل اعلام کرده
    امروز شنبه و فردا یکشنبه ها کلا لوت کمه چون تعطیلی اروپایی هاست و بالای 60 میلیون پلیر مثل شما نیاز به گلد و ... دارن .. بعد روز یکشنبه لوت خوب میشه
    بهتر قبل غارت از این سایت بازدید کنید

    http://www.clashofclansforecaster.com/?lang=persian
  14. اقا نزدیک 5 مین دارم همینجوری نکس میزنم همه زبان ها را هم امتحان کردم بدتر شده که بهتر نشده خداییش اگه درستش نمیکنن بدترش نکنن
  15. سلام رفقا. لوت هست حتی بهتر از قبلشم هس، فقط تنها رو یه سرور تمرکز نکنین.
    کسایی که صب اتک میزنن برن رو سرور ترکیه عالیه اونموقع،
    ظهر: سرورای روسیه، اسپانیا، انگلیس بترتیب خوب جواب میدن.
    شب: سرورای چین و روسیه عالین.
    تو ایران تو این بازه های زمانی این سرورا لوتاشون مشتیه. رعایت کنین اینارو بدون شک برا شما هم ج میده.
  16. علی محمد

    من 3-4 روزی بود که نظر میذاشتم لوت بده و اینا...
    ولی دیشب که فهمیدم این موضوع رو با استراتژی بارچ 5 تا اتک در چندین ساعت زدم که مجموع آنها 900000 گولد و اکسیر و 1000 اندی دارک بود..ممنون که این خبر رو گذاشتید.
  17. تان ده کسی هست؟ کلا خوردیم به بیابون ، اصلا لوت نیست ، بعد از تعمیر دیروز بدتر هم شد ، الان دارم از سیلور میام فعلا گلد هم خبر نیست همینطوری داریم میریم بالا ببینیم چی میشه
  18. سوپرسل دروغ میگه دیروز زمین های مرده رو باز حذف کرده تا دو روز ه پیش زمین مرده چون باز زیاد شده گرفته حذف کرده
  19. بابا چرا این جور شده باز بد تر کردن که هیچی پیدا نمیشه یک هفته بود بهتر شده بود تازه
  20. داداش چرته هیچی پیدا نشد الان ساعت 4 و نیمه صبحه هیچی لوت نیست قبلا دیروز سرور بره رو تعمیر خیلی بهتر بود الان همونا رو هم برداشتن
    چند روز لوت خوب شده بود الان خراب شده
    • پاسخ:

      از بالای سایت عضو شوید ...
  21. سلام من نمی دونم چجوری جیمیلمو روی بلواستکس بیارم هرچی می خوام که جیمیلمو متصل کنم میبینم نماد گوگل پلاس در جای سینک کردن نیست اگه کمکم کنید یه دنیا ممنون میشم خیلی ضروری با تشکر از سایت خوبتون
    • پاسخ:

      پاسخ به سوالات و مشکلات در انجمن سایت
  22. گند زده بودن به بازی حالا خواستن یه چوری جمش کنن حالا هم ادای آدم های وظیفه شناس رو در میارن.
  23. خخخ الان یک هفته میشه که مپ های مرده برگشتن خبر قدیمی شده
    اتک جاست ارچر بربر :))))))
  24. سلام می دونم این سوال ماله این قسمت نیست ولی خیلی مهمه کمکم کنید. من کلشم را رو بلواستکس اوردم ولی لود نمیشه و میزنه خدمات گوگل پلی که برخی از برنامه های شما به ان وابسته است توسط دستگاه شما پشتیبانی نمی شود لطفا برای دریافت کمک با سازنده تماس بگیرید لطفا بگید چیکارکنم؟؟
    • پاسخ:

      از نسخه های دیگر بلواستکس استفاده کنید و یا گوگل پلی آنرا آپدیت کنید و یا اگر آپدیت کرده اید ، پاک کنید به همان نسخه قبلی - (سوالات در انجمن سایت مطرح شود)
  25. آقا چرا الکی حرف میزنین اخه
    من تا دیروز روزی حداقل 3 میل در میوردم الان 2 ساعته دارم ات میزنم غیر از از دست دادن گلد برای نکست هیچی گیرم نیومده اقایی ک میگی 7 تا مپ مرده زدی خواب دیدی خیر باشه
  26. من همین الان 7 تا مپ مرده زدم تو کاپ کریستال مرسیییییی کلش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای