آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

نسخه های بی نهایت جم کلش آف کلنز

کلش هک شده

نسخه های بی نهایت جم کلش آف کلنز

حتما می دانید که در کنار نسخه های اصلی بازی کلش آف کلنز که هم اکنون بازی می کنید ، تبلیغات مختلفی درباره نسخه های هک شده کلش آف کلنز را هم می بینید که به فروش رسانده می شود ! و مدعی می شوند که بازی کلش آف کلنز را هک کرده اند و البته  با جم فراوان و منابع بی نهایت هم این نوع بازی ها همراه است ، در این مطلب ما مجموعه ایی از این نسخه از کلش آف کلنز ها را برایتان آماده کرده ایم که به مرور هم آپدیت و اضافه می شود و شما می توانید آنها را بصورت رایگان در ادامه مطلب دانلود کنید ...

نکات مهم : قبل از دانلود و اجرای بازی مطلب زیر را حتما بخوانید :

- آیا این نسخه ها به بازی اصلی من لطمه می زند و یا سوپر سل ما را بن می کند ؟

- خیر ، سرورهای بازی جدا از سرورهای بازی اصلی شما است و مشکلی در بازی اصلی شما بوجود نمی آید ، هر کدام از این بازی ها امکانات متنوع خودش را دارد و سربازهای مختلف و امکانات ویژه خودش را دارد و جم و طلا و اکسیر نامحدود برای انجام هر کاری را دارد.

- چرا من نمی توانم وارد بازی شوم و یا بعد از چند لحظه از بازی بیرون انداخته می شوم ؟

- بازی های زیر به علت ضعیف تر بودنشان نسبت به سرورهای اصلی سوپر سل این مشکل را دارند و بیشتر مواقع که شرکت کننده زیاد است و شلوغ می شود ، یا به بازی نمی توانید Log In شوید و یا اواسط بازی بیرون انداخته می شوید ، همچنین زیر هر کدام از بازی ها وضعیت سرورهایش را گذاشتیم که فقط در صورتی که بر روی بنر وضعیت آن بازی Online نوشته باشد قادر هستید به بازی متصل شوید و در صورتی که Offline نوشته باشد به بازی متصل نمی توانید شوید.

-آیا بازی Save میشود ؟ آیا بازی کلن وار دارد ؟ آیا می توان از طریق این بازی ها به بازی اصلی خودمان متصل شویم ؟

- پاسخ هر سه سوال خیر می باشد چون به علت جدا بودن سرورهای بازی ، مانند این است که شما یک بازی مستقل را بازی می کنید و ارتباطی با بازی اصلی کلش ندارد و شما نمی توانید با آن ارتباط برقرار کنید .

- این بازی ها به چه دردی می خورند و چه فایده ایی دارند ؟

- از این بازی ها می توان به عنوان آشنایی بیشتر از بازی کلش آف کلنز سود برد و تا قبل از رسیدن به Level های بالاتر ، لذت استفاده از سربازها و نحوه استفاده از آن را فرا گرفت و بیشتر با آن آشنا شد.

- آیا گوشی باید روت باشد ؟ بازی ها روی گوشی قابل اجرا هستند یا روی کامپیوتر ؟

- برای اجرای بازی ها احتیاجی به روت بودن گوشی نمی باشد و بازی ها هم روی گوشی قابل اجرا هستند و هم روی شبیه سازهای اندرویدی مانند بلواستکس و ... البته ممکن است بعضی از بازی ها بر روی گوشی های دارای اندروید پنج اجرا نشود .

- چگونه بازی ها را دانلود کنیم ؟

- بازی ها بر روی سرورهای آپلود بوی قرار گرفته اند که نحوه دانلود از این سایت در آخر صفحه آمده است.

Clash the Gems | NO ROOT | DNS

دانلود کنید

وضعیت سرور

FHx-X Server

دانلود کنید

وضعیت سرور

FHx-Clash of Clans

دانلود کنید

وضعیت سرور

FHx-Alternative Server

دانلود کنید

وضعیت سرور

FHx-B Server

دانلود کنید

وضعیت سرور

FHx-C Server

دانلود کنید

وضعیت سرور

Clash the Gems 2 | FULL MODDED

دانلود کنید

وضعیت سرور

Clash of Hax|DNS|24/7|S2

دانلود کنید

وضعیت سرور

Smart clash | No root |APK

دانلود کنید

وضعیت سرور

ClashOfEverything|DNS|NEW IP

دانلود کنید

Smart clash | No root |APK

دانلود کنید

Clash Of Warrior's

دانلود کنید

>>>Clash Of Clans<<<

دانلود کنید

کلش آف کلنز

< ادامه دارد! >

راهنمای دانلود فایل از UPLOADBOY

1- روی دانلود کنیدکلیک می کنیم

2- از پنجره باز شده در قسمت سمت چپ دانلود با تاخیر ومحدود را انتخاب و کلیک می کنیم.

3- دایره ای ظاهر می شود که زمان است که در حدود 70 ثانیه است و بصورت معکوس کم می شود و صبر می کنیم تا صفر شود.

4- بعد از صفر شدن زمان به جای دایره دکمه ای ظاهر می شود تحت عنوان " ایجاد لینک دانلود " روی آن کلیک می کنیم.

5- کمی پایین تر از صفحه دکمه ای ظاهر می شود بنام " دانلود فایل " که با کلیک بر روی آن فایل را می توانید با سرعت دانلود کنید.

نکته : در صفحات باز شده آگهی های زیادی را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲۱)

  1. سلام من دونسخه پارم انلاینن ولی بالانمیاره خیلی امتحان کردم میگه به نت متصل شید چیکار کنم.
  2. سلام من این clash the gems رو دانلود کردم ولی توی قسمت loading میمونه.کی سرورا خلوتن؟ اصلا باز نمیکنه.کدوم اینا بهترن؟
  3. سلام من اولین گزینه روریختم ولی وقتی رفتم توش نوشت اینترنت قطع است ولی من اینترنت بالایی هم دارم
    • پاسخ:

      بعد عید ...
  4. محمد مهدی هاشمزهی

    ببخشیید من میگم شما خودتون سر ور داشته باشید بهتره.
    نسخه هایی که همیشه انلاین هستند و با سرعت را پیشنهاد میکنم...
    1.Smart clash | No root |APK

    2.FHxهای b,xخوب اند
    وگاداف جم و کلش سافت

    یک سوال چطوری سرور درست کنیم و توهوش هک بزاریم!!؟؟
  5. دادا چرا وقتی دانلود میکنم نوشت 5 سانیه منتظر باشید ولی الان 1 ساعت شده؟!!!!
    • پاسخ:

      دوباره امتحان کنید شاید مشکل داشته سایتشون
  6. سلام امیر
    حالت چطوره ؟؟
    میگم این نسخه های هک شده درحال حاضر سرور کدوم یکیشون بهتره ؟؟
    مرسی از سایتت
    • پاسخ:

      مشخص نیست هر از گاهی یکی شون خوبه و یکیشون بد - باید دانلود و نصب کنید و امتحان کنید ولی fhx ها خوب بودند
    • پاسخ:

      توضیح دادیم بالا
  7. حرف من اصلا ربطی به هک ندارره ولی میخواستم بدونم که چرا اینجا خرید و فروش کلش رو نمیزارید تو یه جایی از سایت خرید و فروش بشه چطور بگم مثل بنگاه کلش بشه.آخه من مغازه دارم خرید فروش میکنم
    • پاسخ:

      به خاطر اینکه موارد کلاهبرداری توی این خرید و فروش ها زیاد است و راهی مطمئن که خریدار و فروشنده دیگه مشکلی برایشان بوجود نیاد ، وجود ندارد ! اگر راه مطمئنی وجود داشته باشد حتما یک بخش در سایت اختصاص می دادیم با این وجود -  در انجمن یک قسمت به خرید و فروش اختصاص داده ایم و مسئولیت هر کاری در مورد اکانتهایشان بر عهده خریدار و فروشنده است.
  8. سلام، کدوم یکی از این ها روی بلو استکس با آ خرین ورژن کار میکنن؟چون من بلو استکس با آخرین وژن داشتم و من 2 تا از این نسخه هارو دانلود کردم. اما چرا نسخه به این اسمه{ کلش آف مجیک} با اینکه رو بنرش آنلاین نوشته بود اما چرا منو از بازی بیرون انداخت؟
    • پاسخ:

      وقت نکردیم امتحان کنیم - هر کسی که دانلود کرد ، کار کرد ، توی نظرات شاید بنویسد ... شلوغی سرور ها باعث بیرون انداختن شما می شود.
  9. سلام خوب هستید؟میخواستم بدونم این هک ها برای آیفون ندارید؟
    • پاسخ:

      خیر
  10. سلام ، باتشکر از سایت خوبتون :

    کدوم یک از اینا سرعت و کارایی بهتری داره و در اکثر مواقع وصل هست ؟
    • پاسخ:

      نسخه های FHX خوب هستند ولی به هر حال بنظرم همگی را امتحان کنید و بازی کنید.
  11. سلام خسته نباشید این نسخه ها اپدیت جدید رو هم داره ؟
    یعنی اپدیت 8.76.8 ؟
    • پاسخ:

      دقیق نمی دونم و چون تنوعش زیاده تست نکردم و  امیدوارم هر کسی از دوستان دانلود کرد و نصب کرد ، بگه کدومش قابلیت های جدید تری را داره .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای