آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۹

نکاتی در مورد دراگون در حمله و دفاع

اژدها Dragon

نکاتی در مورد دراگون در حمله و دفاع

یکی از نیروهای پرقدرت و جان سخت که همگی آنرا خیلی دوست دارید "دراگون" است ، دراگون چه در دفاع و چه در حمله یک نیروی کلیدی و پرقدرت است که همراهی آن با اسپل ها می تواند خسارت سختی به حریف وارد کند ، نیرویی که در دفاع به آسانی تسلیم نمی شود و نیروهای زیادی از حریف را می کشد تا کشته شود ! طلسم سم به راحتی بر روی این نیرو اثر پذیر نیست و می تواند کمی از جان آن را کم کند ، نکشتن آن می تواند حمله شما را با شکست مواجه کند ! چرا که دائما به دنبال نیروهای شما حرکت می کند و آنها را با آتش دوزخی خود می کشد ! در این مطلب سعی می کنیم نکات کلیدی استفاده از این نیرو را چه در حمله و چه در دفاع بررسی کنیم و همچنین استفاده از آن همراه با اسپل های مختلف را هم بررسی می کنیم تا بتوانیم از این نیرو حداکثر استفاده را ببریم ، پس به ادامه مطلب توجه نمایید ...


استفاده از دراگون برای غارت و جمع آوری لوت :
معمولا دراگون برای به دست آوردن منابع توصیه نمی شود اما اگر مجبور به انجام این کار شدید بهتراست برای اکسیر سیاه باشد که معمولا در وسط دهکده است و دستیابی به آن نیز سخت است ، دهکده ای که به آن با دراگون چهت جمع آور اکسیر سیاه حمله می کنید باید تقریبا ۲۰۰۰ اکسیر داشته باشد تا ضرر نکنید برای اینکار بهتر است ارتش خود را از ۸ یا ۹ دراگون پر کنید ،  همراه با طلسم خشم یا طلسم رعد و برق ، از طلسم رعدو برق برای نابود کردن دور ترین ضد هوایی استفاده کنید اما از خشم بهتر است ابتدا تمامی دراگون ها را در نزدیک ترین راه که به مخزن اکسیر می رسد خالی کنید و طلسم های خشم را استفاده کنید البته همانطور که گفتیم دراگون بسیار پر هزینه هست و کمتر توصیه می شود و کمتر نیز استفاده می شود.

استفاده از دراگون درکلن وار :
دراگون یک واحد بسیار عالی برای بازیکنان تاون هال۷و۸ در کلن وار است یک بازیکن تاون هال۷ به راحتی با ۳ طلسم رعد و برق و ۹ دراگون میتواند یک تاون هال ۸ رو به راحتی ۱۰۰%نابود کند ، کاری که باید انجام داد این است که تمامی طلسم های رعد و برق را در کنار دور ترین ضدهوایی غیر قابل دسترس استفاده کنید و دراگون ها را در کنار نزدیک ترین ضدهوایی ها خالی کنید بدون آنکه حتی توجه ایی به نیروهای داخل کلن کسل بکنید.

دراگون و طلسم ها:
دراگون با طلسم های رعدو برق ، خشم ، انجماد و شفا دهنده دارد رابطه ی  بسیار خوبی دارد .


طلسم رعد و برق : در هنگام نبرد همان طورکه قبلا ذکر شده می توان از ۳X رعد و برق برای دورترین و غیر قابل دسترس ترین ضد هوایی استفاده کنید که معمولا قوی ترین ضد هوایی ست و  دراگون ها را درنزدیکی نزدیک ترین ضد هوایی دیگر خالی کرد برای تاون هال ۸و۷ بیشتر پیشنهاد می شود.


طلسم خشم: دراگون معمولا کمی کند است و سرعت کمی دارد ، برای همین از طلسم خشم برای قوی تر شدن و سریع تر شدن دراگون ها استفاد میشود بهتر است دراگون ها را متمرکز رها کنید تا طلسم خشم بتواند همه  دراگون ها رو پوشش دهد می توانید در صورت لزوم هم از طلسم سرعت استفاده کنید که معمولا برای این نیرو کمتر استفاده می شود .


طلسم انجماد: این طلسم کمتر توصیه می شود و برای حمله به تاون هال ۱۰ استفاده می شود بهتر است این طلسم را زمانی استفاده کنید که دراگون کاملا به برج جهنمی ( اینفرنو ) نزدیک شده و این برج دارد به آنها صدمه شدید می زند با این طلسم میتوان برای چند ثانیه این برج  جهنمی را متوقف کنید.


طلسم شفا دهنده: این طلسم در سطح های پایین اثر زیادی برروی این واحد ندارد اما از سطح ۴ بالاتر میتوان آن را با طلسم خشم استفاده کرد و می تواند به دراگون سلامتی + قدرت و سرعت زیادی بدهد و نیرویی وحشتناک را هم پدید آورد و در صورتی هم که از پشتیبانی گراند واردن و نیروی ویژه این قهرمان برخوردار باشد که تبدیل به نیروی رویایی شما در کلش می شود که هیچ چیز بر روی آن اثر گذار نیست !

دراگون و برج جهنمی (اینفرنو تاور) :
این برج میتواند یکی از بزرگ ترین نقطه ضعف های این نیرو باشد ممکن است طلسم انجماد برای چند ثانیه ان را متوقف کند اما این برج دوباره فعال میشود بهتراست همیشه دقت کنید که نوک برج جهنمی ، برج تک هدف  (یک توپ سرخ و آتشی در نوک اینفرنو) و یا چند هدف است (سه تاتوپ سرخ و آتشی در نوک اینفرنو) اگر تک هدف باشد می تواند به سرعت یک دراگون را از بین ببرد اما بهتر از چند هدف است اگر نقشه حریف را بررسی کردید و دیدید  که برج اینفرنو تاور نزدیک و در دسترس است و یا میتوانید با استفاده از طلسم انجماد آنرا متوقف کنید و با دراگون از بین ببرید ، حمله کنید در غیر این صورت از حمله به همچین دهکده ایی اجتناب کنید.


دراگون به عنوان یک نیرو برای دفاع در کلن کسل:
می توان گفت که دراگون بهترین نیرو برای دفاع در کلن کسل در تمام تاریخ بازی کلش است!  چرا که می تواند انفجاری شلیک کند یعنی می تواند چندین نیرو را با یک نفس از بین ببرد همچنین یک واحد هوایی است و بسیاری از نیرو ها توانایی آسیب به این نیرو را در هوا ندارند (مثلا بربرها) همچنین قدرت و سلامتی بسیار بالای دارد ولی ۲۰ عدد فضا میگیرد ودر یک کلن کسل سطح۳ فقط یک دراگون جا میشود ولی اگر بیشتر جا داشت و بهتر است بقیه اش با آرچر پرشود تا نقص دراگون یعنی سرعت کمش هم جبران شود برای مثال یک دراگون میتواند ۱۰ تا جاینت را با چند نفس نابود کند و کل استراتژی حمله حریف را منحل کند.

دراگون به عنوان ضربه گیر و نقش تانک :
می توان ازدراگون بعنوان سپری استفاده کرد و همراه با بالون و هیلر فرستاده شود تا توجه ضد هوایی ها را به خود جلب کند و اجازه دهد بالن و یا هیلر کار خود را انجام دهند زیرا دراگون سلامتی نسبتا بالای نسبت به دیگر نیرو های هوایی دارد.

دراگون همراه با لاواهوند :
از آنجایی که لاواهوند سطح سلامتی بیشتری نسبت به دارگون دارد (تقریبا ۴ برابر درسطح یک) می توان از آن به جای ضربه گیر استفاده کرد ولی همه آرمی کمپ ها دراگون باشد ، اگر خواستید همراه دراگون این نیرو را ببرید اول بگذارید دراگون به ایردیفنس برسد سپس لاواهوند را رها کنید تا بتواند چهار تا دراگون رو نجات بدهد.


نکته های اضافی:
۱ -همیشه قبل رها کردن دراگون سعی کنید با کینگ یا کویین  یک طرف نقشه را که از آنطرف قصد حمله را دارید پاکسازی نمایید تا راه را برای دراگون باز کنید تا آنها پخش نشوند.
۲ -وقتی جان دراگون با برج جهنمی کم شد و زیر آتش برج جهنمی است از طلسم شفا دهنده استفاده نکنید (حتی برای همه سرباز ها) ، چون هیچ تاثیری ندارد و تنها ساختمان دفاعی که آتش آن بر روی نیروها و استفاده از طلسم شفا دهنده روی نیروها ، تاثیری روی آن ندارد ، همین برج جهنمی است.
۳ -برای کلن کسل سعی کنید همیشه از هم کلنی های خود دراگون سطح بالایی بگیرید تا بهتر نتیجه بگیرید.
۴ -به دهکده ایی حمله کنید که لوت زیادی داشته باشد چون هزینه حمله با دراگون زیاد است و صرف نمی کند.
۵ -هیچ وقت برای خالی کردن نیروها کلن کسل حریف ، هنگام حمله با فول دراگون وقت خودتان را تلف نکنید و  استثنائا"  در حملات کلن وار بدون خالی کردن کسل دشمن حمله نهایی خود را انجام دهید ، چرا که نیروهای کسل در بین حملات فول دراگون ، به راحتی از بین می روند و وقت شما کمتر تلف می شود.

جهت پیوستن به ربات تلگرام سایت ما کلیک کنید

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۹)

  1. سلام آقای مدیر سایت میگم اینجا گفتی می توان ازدراگون بعنوان سپری استفاده کرد و همراه با بالون و هیلر فرستاده شود
    هیلر مگه به دراگون میتونه جون بده که
    از هیلر برای دراگون استفاده بشه؟
    • پاسخ:

      خیر - منظور اینه که دراگون به عنوان ضربه گیر استفاده بشه و بالون ها هم کار خودشونو انجام بدهند و برای نیروهای زمینی هم که معمولا استراتژی کویین واک استفاده می کنیم (کویین با هیلر) - هیلر ها هم در امان بمونن و ضد هوایی نزننشون تا به کویین یا نیروهای زمینی دیگر شفا بدهد.
    • پاسخ:

      اسم کلن غیر قابل تغییر است و فقط اسم دهکده را می شود تغییر داد.
  2. سلام دوست عزیز
    برای تبادل لینک مزاحمتون شدم اگه موافقید به من خبر بدید با چه نامی لینکتون کنم
    با تشکر
  3. علیرضا صابری

    با سلام
    بنده مطالبی دارم و می خواهم در وبتون منتشر کنم باید چکار کنم
    bigoloom@gmail.com
    • پاسخ:

      می تونید در انجمن بگذارید و در صورت مناسب بودن و تکراری و یا کپی نبودن از سایت های ایرانی در سایتمان به نام خودتان منتشر می کنیم (( انجمن سایت کلیک کنید ))
  4. آقا حمید اشتباهات شما :
    1- کلن کاستل لول یک 10 نفره لول دو 15 نفره و لول سه 20 نفره است و دراگون 20 تا جا میگیرد پس شما اشتباه کردی
    2 در مورد شماره پنجتون اگر توجه کنید نوشته شده با چند نفس نه یک نفس
  5. چند اشتباه:
    1-دراگون در کلن کسل سطح 3 جا نمی شود و در سطح 4 جا می شود.
    2-با دراگون لول 2 که در سطح تاون هال 7 است به همراه اسپل رعد فقط مپ های ضعیف تاون هال 8 رو می شود زد.
    3-بهتر است به جای 3 تا طلسم رعد از 2 رعد و یک زلزله استفاده شود.(در صورت بالا بودن لول رعد)
    4- 2 عدد طلسم سم به راحتی یک دراگون را می کشد.
    5-جاینت با یک نفس دراگون نابود نمی شود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای