آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

یک نقشه ویژه ! + زیرنویس فارسی

فیلم و تیزر بازی

یک نقشه ویژه ! + زیرنویس فارسی

زیر نویس فارسی اضافه شد

در این ویدیو جدید سوپر سل که منتشر شده یک داستان واقعی دیگر را فیلم کرده است که نقشه حمله و استراتژی اتک توسط خواهر یکی از کلشرها طراحی می شه (که گویا الدر کلن هم هست!) و پیشنهاد میشه ولی برادر به این استراتژی اهمیت نمی دهد و استراتژی حمله خودش را انجام می دهد و خب ببینید چه بلایی سرش میاد ! سوپرسل توصیه کرده که همیشه به پیشنهادات الدر ها اهمیت دهید و به آن گوش بدهید و شما در ادامه مطلب می توانید ویدیو را تماشا کنید ...

توجه مهم : برای دیدن زیر نویس فارسی باید فیلم را بصورت آنلاین در سایت مشاهده نمایید و در صورتی که فیلم را دانلود می کنید زیر نویس فارسی آنرا هم باید از << اینجا >> دانلود کنید و هنگام مشاهده فیلم زیرنویس را کلیک کرده و بر روی فیلم در هنگام نمایش در مدیا پلیر خود رها کنید ( drag & drop ).

وقتی که استراتژی اتک توسط خواهرتون به شما پیشنهاد می شود + زیرنویس فارسی


دانلود کنید

نتیجه اخلاقی :

هیچگاه به خودتان مغرور نشوید و شاید افراد کوچکتر از شما ، فکر های بزرگی در سر داشته باشند که باعث موفقیت شما شوند!

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۵)

  1. داداش اگه بخوای اون زیرنویس رو روی فیلمه ذخیره کنی باید چیکار کنی توی همین برنامه؟
    • پاسخ:

      این برنامه گویا فقط یک فایل جدا  زیر نویس می سازد و باید برای چسبوندن زیر نویس به فیلم من از MKVToolNix GUI استفاده می کنم.
  2. سلام داداش خسته نباشی
    خواستم ببینم با چه برنامه ای زیرنویس فیلم میسازی؟
    • پاسخ:

      Aegisub
  3. سلام من در انجمن ثبت نام کردم ولی جیمیلی که وارد کردم در گوشیم ثبت نبود وقتی رفتم ثبتش کنم دیدم رمزشو یادم رفته حالا راهی نداره من جیمیلمو عوض کنم؟ اخه باید برم داخل جیمیل تایید کنم تا قادر به گذاشتن پیام باشم نام کاربریم AMIN
    • پاسخ:

      حسابتون را فعال کردم - منتهی اگه بعد ها پسورد انجمن یادتون رفت ، باید از طریق جیمیلتون پیدا کنید - پس سعی کنید پسورد جیمیلتون را به خاطر بیاورید در غیر اینصورت مجبورید در آینده یک اکانت جدید بسازید با یک جیمیل جدید.
  4. لطفاً برای فیلم های قبلی هم زیرنویس جداگانه به صورت .srt بذارید.ممنون
  5. با سلام چرا جوابه منو نمیدین در پست قبلی وار خودکار وقتی استارت رو میزنم سریع استارت قطع میشه چیکار کنم?
    • پاسخ:

      نوشته اند که :
      ممکن است در بعضی موارد این مورد برای عده ایی کار نکند
  6. Hi chief
    Thanks for your message. I appreciate your time for providing us the details of compromised account and understand how much a village means to a player and i will do my best to help you recover your account. We want to make sure that any compromised account gets to its original owner. In this case, we will still run a verification process to determine the ownership in two steps
    1.if you have not change your google play password.do it now.and use secure passwords.its absolutely necessary to prevent third-party access in the future.
    2.we will need to ban this account but not before you confirm and approve of this after the ban is over.if we have not received any othr reguests for the concerned account then we will proceed with the recevering process.this should make it safe from any unauthorized accses.
    please reply after you have changed your passwords.and to let me know that we may proceed with the ban.i would like to thank you for your patience in this case.as soon as we can comfirm the ownership we will inform you.
    never.ever share your login information with anyone.no matter how good their intentions may seem.
    best regards.این پاسخ نامه ای که برا بازگردانی اکانت درخواست کردم لطفا پاسخ نامه رو بصورت انگلیسی بگین میدونم ربطی به این پست نداره ولی ازتون خواهش میکنم نظر رو تایید کنید و پاسخ نامه رو بدید
    • پاسخ:

      پاسخ به سوالات فقط در انجمن سایت . (( کلیک کنید ))
  7. حالا مثلا چه چیز فوق العاده ای بود که زیرنویس هم براش بذارین؟ اصلا معلوم نبود یارو چه اتکی داره می زنی.
  8. به تو چه که من کیم! (کیمیا)

    ادمین جان عاجزانه خواهش میکنم چن تا مپ عالیه برای تاون هشت بزار واقعا ممون میشم
  9. اقا دستت درد نکنه بیام کریستال 3یا 2 خوبه بعد الان اسپل ندارم با ارچر بر بر بزنم یاه یه استراتزی دیگه برم اینم کمک کنی دیگه کامل مرسی داداش
    • پاسخ:

      الان اکثرا از لوت راضی هستند من خودم شخصا فقط تمام آرمی کمپ ها مو پر از گوبلین می کنم و هر از گاهی هم چند تا دیوارشکن و یا طلسم زلزله پر می کنم . و باراکس ها مو با جم بوست می کنم  و تند تند حمله می کنم و تولید کننده ها را می زنم و اگه هم مخازن پر پشت دیوار بود با دیوار شکن و طلسم زلزله دیوار را خراب می کنم و گوبلین ها را می فرستم و به سرعت برق ، مخزن طرف را تخلیه می کنند !
      توی مطلب فحطی لوت قسمت نظرات را بخوانید و بعضی ها هم روش های دیگه خودشون را گفتند.
  10. سلام من یه سوال دارم من امروز تاون هال 9 شدم 8 مکس بودم بعد الان اسپل ساز زدم اپ کنه کاپم هم مستر 3 هس الان نمی دونم تا 5 روز که نمی تونم اسپل بسازم با چی اتک بزنم ارچر بر بر هم که نمیشه اگه کاپم رو بیارم رو گلد 2 لوت میده یا به نظرتون نیام پایین اگه میشه یه استراتزی برای این 5 رو بگید مرسی لطف میکنی اگه میشه هر چه سریع تر جواب بدی
    • پاسخ:

      اگه حفظ کاپ براتون مهمه که باید در کنار استراتژی ها ، اسپل هم بکار گیرید تا بهتر نتیجه بگیرید - به هر حال لوت الان خوب شده و کاپتون را یک کم بیارید پایین هم مشکلی ایجاد نمی کنه و لوت پیدا میشه برای سطح شما   مستر 3 یک کم سنگینه براتون و کریستال هم خوبه ...
  11. سلام
    از دیروز بازی هی ارور میده و کراش میکنه
    چرا اینطوریه؟
    برا همه اینطوره؟
    • پاسخ:

      مشکل از شماست
  12. گاهی وقتا بعضی جاها خواهر هم بعنوان دوست یاد میشه
    اینم از اونجاها بود دیگه

    3
    ش

    بگیر
  13. سلام وخسته نباشید به مدیر ونویسنده های سایت یک سوالی داشتم من تو بلاگ وبلاگ دارم نویسنده اضافه کردم چجوری نویسنده وارد سایت بشه و مطلب بزاره ممنون میشم بگین مرسی
    • پاسخ:

      از طریق پنل وبلاگ خودش که یک گزینه میاد ابتدای لوگین  به وبلاگ خودش و وبلاگ شما را انتخاب می کند و از قبل هم شما سطح دسترسی را برایش تعریف کرده اید از قسمت نویسندگان در پنل وبلاگ خودتان.
  14. باووو اینکه نوشته توسط دوس دختر یکی از کلشر ها ما که خواهری تو نئشته ندیدیم. :) :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای