آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۷

روش حمله با بربر شاه ( Barbarian King )

بربرشاه Barbarian King استراتژی ها


روش حمله با بربر شاه ( Barbarian King )

بربرین کینگ به عنوان یک قهرمان و یکی از قوی ترین نیرو های بازی، از اصلی ترین بخش های هر حمله محسوب میشه. این که در حمله ها بربرین کینگ رو بی هدف در یک گوشه پیاده کنید و اجازه بدید آزادانه خودش تصمیم بگیره که کجا بره و به چی حمله کنه اصلا روش درستی نیست. راه های استفاده از بربرین کینگ، با توجه به اهداف و موقعیت های مختلف، متفاوت خواهد بود. قبل از مطالعه، مطلب راهنمای توانایی خاص باربرین کینگ رو مطالعه کنید.



۱- هدایت و رهبری سایر نیرو ها:
در مورد بیس های عادی و معمول که هر روز با اون ها رو به رو میشید، این موارد رو در چیدمان خواهید دید: مرکز، لایه ها (یا حلقه ها)ی خارجی و ساختمان های خارجی (ساختمان های بیرون بیس). بعضی مواقع قبل از پیاده کردن نیروهای اصلی، نیاز هست که ساختمان های خارجی تخریب بشن تا نیروها بلافاصله بعد از پیاده شدن به سمت مرکز حرکت کنن و تمرکز حمله به وسط بیس باشه (مخصوصا وقتی نیروی اصلی حمله، دراگون و پکا باشه). پس مجبوریم که اول خارج بیس رو پاک سازی کنیم. بیشتر بازیکنان از سرباز های کوچک مثل بربر و آرچر و مینیون برای اینکار استفاده میکنند، اما این سرباز ها به دلیل پایین بودن سطح سلامت، قبل از انجام دادن وظیفه کشته میشن. استفاده از بربرین کینگ برای این منظور توصیه میشه چون با داشتن سطح سلامت بالا، مدت زیادی رو مقاومت میکنه (مخصوصا با داشتن مشت آهنین) و به اندازه ی کافی به ساختمان های بیرونی آسیب وارد میکنه (که معمولا آرمی کمپ ها، باراکس و معادن و … هستند.) وقتی کار بربرین کینگ تمام شد، یتونید بقیه ی سرباز ها رو با خیال راحت پیاده کنید.

۲- استفاده به عنوان سپر:
بربرین کینگ با داشتن سطح سلامت بالا و البته توانایی خاص مشت آهنین که باعث افزایش مجدد سطح سلامت میشه، میتونه برای پرت کردن حواس ساختمان های دفاعی از حمله کردن به سرباز های ضعیف تر (مثل ویزارد و آرچر) استفاده بشه. در صورتی اینکار رو انجام بدید که گولم یا جاینت در اختیار نداشته باشید چون به احتمال زیاد بربرین کینگ در این روش میمیره و زمان زیادی رو باید صرف بازسازی اون بکنید. برای این کار، قبل از پیاده کردن سرباز ها، بربرین کینگ رو پیاده میکنیم تا تمرکز حمله روی اون باشه. کار دیگه ای که میشه انجام داد، استفاده از بربرین کینگ برای تست کردن مسیر و خنثی کردن تله ها و بمب ها هست. یعنی قبل از پیاده کردن جاینت ها و والبرکرها، در جاهایی که احتمال میدید تله هست، بربرین کینگ رو قرار میدیم. چون تله های فنری روی بربرین کینگ اثری ندارند، به راحتی مسیر امن میشه و در نتیجه ادامه یحمله راحت تر میشه.

۳- بربرین کینگ یا والبریکر کینگ؟!!
در مواقع ویژه ای به دلیل اشتباه یا بد شانسی، جاینت های شما پشت دیوار ها گیر میکنند و ناامیدانه به دیوار مشت میزنند تا شاید دیوار بشکنه! اما اگه سطح دیوار بالا باشه موفق نمیشن. در مواقعی که والبرکر ها موفق به شکستن دیوار نشدند، آتش شدید دشمن در زمان کوتاهی جاینت ها رو نابود میکنه و پیاده کردن هر سربازی هم بی فایده خواهد بود چون اون ها هم پشت دیوار گیر میکنند و همراه جاینت ها نابود میشن. در این مواقع هدف اصلی خراب کردن یک دیوار و نجات هست. این موقعیت زیاد پیش نمیاد اما در صورت مواجه شدن آمادگی داشته باشید. در این هنگام بهترین کار پیاده کردن بربرین کینگ در نزدیک ترین فاصله نسبت به جاینت ها و کمک به تخریب سریع دیوار هست. به محض رسیدن به دیوار،مشت آهنین بربرین کینگ رو (درصورت وجود) فعال کنید، چون زمان بر علیه شماست.

۴- شکار تون هال:
در حمله برای کسب کاپ، به بیس های فارمینگ بر میخورید که تون هال بیرون دارند. معمولا در حمله برای کاپ، ارتش ها سنگین و پرهزینه هستند. (مثلا پکا و دراگون و گالم و ویچ دارند). وقتی به بیسی با تون هال در دسترس برمیخورید که امکان گرفتم سه ستاره رو ندارید، برای زدن تون هال از چه سربازی استفاده میکنید؟ هرکدوم از سربازای شما قوی هستند و میتونند اینکارو انجام بدن اما بعد از پیاده کردن، از دست رفته محسوب میشن. مثلا فرض کنید حمله ی فول دراگون دارید و تون هال رو فقط میخواید بزنید. غیر از مشکلات موجود در مقابله با ایر دیفنس و مین هوایی، هزینه ساخت و زمان ساخت یک دراگون جدید برای حمله ی بعد رو هم در نظر بگیرید. در این جا حرکت منطقی استفاده از بربرین کینگ هست به چند دلیل: تله ها روش کم اثر هستند، سطح سلامتی بالایی داره، بعد از زدن تون هال سریعا حمله رو میتونید متوقف کنید و با صرف زمان کمی برای خوابیدن بربرین کینگ، بدون هزینه بازسازیش کنید و در حمله ی بعد ازش استفاده کنید. یادتون باشه اگر بربرین کینگ شما مشت آهنین داره، قبل از پایان دادن به حمله حتما ازش استفاده کنید تا با سطح سلامتی بیشتری برگرده.


تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۷)

  1. میشه ب زبان ساده روش بازی کردنو توضیح بدین من تازه کلشونصب کردم
    • پاسخ:

      در کنار سایت گزینه صفر تا صد بازی کلش آف کلنز را بزنیدو مطالب را بخوانید - در قسمت نظرات نمی توان مطالب طولانی و آموزش بازی را نوشت - باید مطالب سایت را به مرور بخوانید.
  2. من لول106 هستم وهنوز بربر کینگ رو باز نکردم بربر کینگ نیروی ضعیفی و زود کله پا میشه و همیشه تو اتکام یک پکا میبرم تا بربر کینگ و ارچر کویین رو کله پا کنم
    • پاسخ:

      باید آپدیتش کنید که خیلی به کار میآید.
  3. سلام من کلش بازی می کنم و لول 50 هستم می خوام کلش اف کلنز را ذخیره کنم جیمیل هم باز کردم لطفا را هنمایی کنید که چه طوری کلش را ذخیره کنم
    • پاسخ:

      با تشکر از توجه شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای