آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۶

توپخانه عقاب

توپخانه عقاب Eagle Artillery

توپخانه عقاب

Eagle Artillery

محدوده توپخانه عقاب نامحدود است و تمام دهکده را پوشش می دهد و مانند دیگر ساختمانهای دفاعی دیگر نیست که فقط قسمتی را پوشش دهد ، فعالیت این ساختمان دفاعی زمانی آغاز می شود که تعداد مشخصی نیروی دشمن در دهکده پیاده شود تا این ساختمان فعال شود و احساس یک حمله واقعی را کند.

برای اطلاعات کامل و بیشتر از این ساختمان دفاعی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

توپخانه عقاب در حالت معمولی

Level 2 Level 1

توپخانه عقاب در حالت تدافعی

Level 2 Level 1

توضیحات خلاصه :

+ توپخانه عقاب در تان هال یازده قابل دسترسی است و کل دهکده را پوشش می دهد ولی همانند Mortar (خمپاره انداز) دارای یک منطقه بی دفاع است که این منطقه بزرگتر از منطقه بی دفاع خمپاره انداز است.

+ در زمان دفاع توپخانه عقاب خاموش است و تنها بعد از اینکه به دهکده حمله شد و دشمن حداقل 150 فضا را اشغال کرد ، فعال می شود و به سه شلیک پی در پی بطور منظم به سمت مهاجم می پردازد و در فواصل زمانی 10 ثانیه ای ، شلیک های مرگبار خود را انجام میدهد و واحدهای نزدیک به خود را مورد حمله قرار می دهد.

تکمیلی :ساختمان دفاعی Eagle Artillery چه موقع فعال می شود؟

زمانی که ۱۵۰ واحد نیرو در مپ قرار بگیره اما این ۱۵۰ واحد چه طور محاسبه می شود ، هر نیرو یک تعداد جایی می گیرد یعنی هر گولم ۳۰ واحد  - هرر هیرو ۲۵ واحد - هر اسپل عادی ۱۰ واحد - هر اسپل دارک ۵ واحد و ... این اطلاعات در موقع اتک وار مخصوصا زمانی که برای اتک ترکیبی و ۳ ستاره زدن اقدام می کنید لازم می شود.

+ اهداف توپخانه عقاب بیشتر با توجه به heat map حمله کننده hitpoint حمله کننده است به عبارتی نقاطی را مورد حمله قرار می دهد که حجم بیشتری از نیروهای دشمن در آنجا قرار دارند .

+برخلاف دیگر ساختمان های دفاعی دیگر ، توپخانه عقاب سربازانی را مورد هدف قرار می دهد تا اینکه کشته شوند و یک هدف را دنبال می کند و به آن شلیک می کند و در شلیک بعدی محاسبه می کند که آیا آن سربازان کشته شده اند تا شلیک بعدی را انجام دهد.

استراتژی دفاعی

+این ساختمان دفاعی دارای یک نقطه کور است همانند خمپاره انداز و تنها زمانی فعال می شود که تعداد مشخصی از سربازان وارد دهکده شوند و بهتر است برای اینکه از این نقطه ضربه نخورد در وسط دهکده چیده شود تا با تجمع و ازدیاد دشمن فعال شود.

+هدف سوپرسل برای ساختن چنین ساختمانی ، مقابله با حملات hybrid یا دو مرحله ایی است ، این امر می تواند عاقلانه برای قرار دادن این دفاع به دور از اهداف مشترک مانند ملکه کماندار ، ایردیفنس و نیروهای کلن کسل باشد و تصمیم گیری را برای مهاجم سخت می کند که چگونه به دهکده حمله کند و آنرا از بین ببرد.

تفاوت های ظاهری در ارتقا توپخانه عقاب

+ در سطح یک ، توپخانه عقاب به نظر می رسد که سر عقاب بر روی یک سکوی آهنی قرار گرفته است و زنجیرهایی که مانند جواهر از گوشش در اتصال است و بنظر می رسد این ساختمان از آهن و سنگ و طلا ساخته شده است.

+ در سطح دو ، رنگ آهن در اطراف بال ، زنجیر تغییر پیدا می کند و از نقره ایی به طلایی رنگ تبدیل می شود.

چیزهای کم اهمیت

+ توپخانه عقاب در 10 دسامبر 2015 به بازی اضافه شد همراه با معرفی تان هال یازده.

+ در مراسم Clash Con 2015 و معرفی آپدیت های بازی ، این ساختمان هنگام شلیک از خود نور زرد رنگی به سمت آسمان تولید می کرد و سپس بر روی هدف خود می انداخت و سه شلیک های مرگبار خود را با توپهای نارنجی شکل انجام می داد و حریف را نابود میکرد.

+ توپخانه عقاب دارای دو سطح ارتقا است که کمترین سطح ارتقا را نسبت با سایر ساختمان های دفاعی را دارد.

+ مساحت کل تحت پوشش توپخانه عقاب در حدود 7700 کاشی است که 12 برابر بیشتر از x-bow در حالت زمینی است و بیش از سه برابر مساحت روستای خود.

+ توپخانه عقاب منحصر بفرد است و تا زمانی که تعدادی نیرو مستقر نشود فعال نمی شود و شلیک های آن در یک فضای 4x4 برخورد می کند و نیروهایی که در این فضا باشند ضربه می خوردند.

+ هنگام فعال شدن و مرحله شلیک بر روی سر آن یک شش ضلعی چشمک زن فعال می شود.

+ این ساختمان با آمار مقدار آسیب در هر ضربه Damage Per Hit محاسبه می شود به جای آسیب در ثانیه Damage per Second و بسیاری از بازیکنان معتقدند با توجه به تشابه شلیک توپخانه عقاب و خمپاره انداز - محاسبه خمپاره انداز هم باید با این ساختمان هماهنگ شود و بر اساس Damage per Second نباشد.

+زمان شلیک ساختمان عقاب سر آن به جلو می رود و سپس شش ضلعی نورانی از زیر آن پیدا می شود که نور خیر کننده ای دارد

+ این سومین دفاعی بازی است که دارای نقطه کور است ، دوساختمان ایرسویپر و مورتار نیز دارای نقطه کور هستند و از این نقاط کور ضربه پذیر هستند.

+ یکی از دستاوردهای بازی نیز برای از بین بردن آن در بازی گنچانده شده است بنام Anti-Artillery که جایزه آن جم است.

+ این اولین ساختمان دفاعی است که در آن از شکل حیوان ( عقاب ) استفاده شده است.

+ سطح یک ساختمان عقاب را می توان با پنج عدد اسپل رعدوبرق لول هفت و دو عدد اسپل زلزله لول چهار نابود کرد. (اما این کار توصیه نمی شود ! )

Eagle_Artillery

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۶)

    • پاسخ:

      مطلب ش را گذاشتیم
  1. الان که اکثرا در حال ارتقا یا ساختش هستند بهترین موقع برای گرفتن جم هستش ، گوشه کنار مپ های تان یازده رو نگاه کنید و اگر دیدید دارن یک ساختمان بزرگ میسازن بدونید همینه و بزنیدش تا با زدن 20 تاش 150 تا جم بگیرید
    • پاسخ:

      سه تا شلیک می کنه  (توپ رها می کنه ) پشت سر هم و بعد 10 ثانیه دوباره همین کار رو تکرار می کنه و هر جا نیروی بیشتری باشه اونجا شلیک می کنه ...
  2. همچین خوفناکم نیست
    جون خیلی کمی میبره
    شاید 5 درصد از جون گولم رو هم نبره
    فقط محدوده دفاعیش خوبه و اینکه میتونه تمرکز اتکر رو بهم بریزه
    اینو هم اضافه کنید که وقتی میخواد به نیرویی شلیک کنه روش اون نیرو یه علامت میفته مثلا کسی که میخواد با تفنگ به یکی شلیک کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای