آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

استراتژی حمله GoLaLoon

استراتژی ها

استراتژی حمله GoLaLoon

این بار نیز یک استراتژی حمله را به شما آموزش می دهیم که برای تان هال 9 و همچنین افرادی که تازه به تان هال 10 رفته اند ، در حملات شان سه ستاره را با این ترکیب کسب کنند ، این استراتژی بنام های GoLaLoon / GoLava نام دارد که تقریبا مشابه هم هستند و استراتژی حمله وحشتناکی است که راه های مقابله با آن خیلی کم است مگر اینکه حمله کننده دچار اشتباه شود ! پس برای آشنایی بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

استراتژی حمله GoLaLoon یا GoLava

 ترکیب ارتش در استراتژی GoLaLoon

3xArcher 17xballoon 3xwizard 1xgolem 3xlava
king queen
1x poison spell 3xrage spell 1xjump spell
Clan Castle: golem

سه عدد آرچر برای پایان حمله بکار می رود و برای پاک کردن ساختمان هایی مثل کالکتورها و گلد ماین ها و اسپل ساز و ... و همچنین می توانید از گوبلین هم برای پاک کردن زمین بکار گیرید. گولم ها که کلید اصلی حملات ما را تشکیل می دهند مانند یم تانک عمل می کنند و تمام ضربات ساختمان های دفاعی دشمن معطوف آن شده و سرباز های دیگر ما از پشت آن بدون اینکه ضربه ایی ببینند ، ساختمانها را نابود می کنند و پیشروی می کنند . لاوا هوند ها هم همین کار گولم ها را انجام می دهند منتهی در آسمان ! بدین صورت که ایر دیفنس ها و ویزارد تاور ها یا آرچر تاورها را مشغول به خود می کنند و پشت سر آن نیروهای هوایی دیگرمان پیشروی می کنند و از ضربات دشمن در امان هستند . بالن هایمان هم نقش کلیدی را انجام می دهند و دهکده حریف را نابود می کنند . سه ویزارد هم برای پاک کردن زمین بکار می رود تا قهرمانانمان منحرف نشوند و مستقیم به مرکز دهکده حریف و نابودی تان هال پیش بروند و طلسم سم هم برای نابودی نیروها کلن کسل حریف بکار می رود البته بیرون کشیدن نیروها کلن کسل حریف هم و گول زدن آنها و طریقه نابودی آنها در مطالب قبلی هم توضیح داده شد و حتما باید به آن عمل کنید.

نکته :

شما لازم نیست ترکیبتان که در حمله بکار می برید ، حتما مطابق ترکیب پیشنهادی ما باشد و می توانید بر اساس نقشه حریف ، سربازان خود را تغییر دهید و کم و زیاد کنید .

می توانید از طلسم سرعت به جای طلسم سم هم بکار گیرید البته اگر لول قهرمانان شما بالای 20 باشد و اگر اینطور نیست ، همان طلسم سم را با خود ببرید.

سعی کنید گولم در کلن کسل داشته باشید و لاواهوند در کسل نباشد ، بهتره !

لاوا هوند شما که کشته شود ، لاوا پوپ ها همانند مینیون رفتار می کنند و برای پاکسازی بیشتر بکار گرفته می شوند.

 خب ! بزن بریم برای دریافت سه ستاره از این استراتژیGoLaLoon

نقشه و دهکده هایی که مناسب برای این استراتژی هستند :

  • ایردیفنس های آنها تقریبا پایین باشد ( لول 4 تا 6)
  • ملکه آرچر دشمن در کنار یکی از دو ایردیفنس ها باشد و یا یک ایر سویپرها + یک ایردیفنس  باشد.
  • ملکه آرچر دشمن در لبه خط قرمز حمله دهکده و نزدیک به آن باشد .

بررسی :

شما می توانید با این استراتژی GoLaLoon یا GoLava به تان هال های 9 حمله کنید و باید در ابتدا آرچر کویین را از روشی نابود کنید ، نیروهای قلعه را نابود کنید و حتی المقدور یکی از ایردیفنس ها را هم نابود کنید.

مثلا مانند تصویر زیر می توانید یک طلسم پرش رها کنید تا گولم از دیوار عبور کند و استفاده از قهرمان نان خود  پشت سر گولم برای نابودی ملکه حریف و یا نابودی ایردیفنس و ساختمان های دفاعی موجود که در تصویر زیر مشخص است و همچنین در صورت خارج شدن نیرو از کسل حریف هم از اسپل سم برای نابودی و یا کم جان تر کردن نیروهای حریف استفاده کنید که قهرمانان ما نیز با آنها مقابله می کند .

شروع حمله : همانطور که گفته شد شروع حمله با گولم و طلسم پرش شروع شد و می توان پشت سر آنها هم ویزارد ها را پیاده سازی کرد تا یک حمله قیفی شکل قدرتمند شکل گیرد و بهتر است که شروع حمله از نزدیکی یکی از ایردیفنس ها به هدف نابودی آنها و یا نابودی ملکه آرچر دشمن باشد و سعی کنید حتما از بربرشاه در پایان این حمله اول ما استفاده شود که هم محیط اطراف تمیز باشد و به سمت مرکز دهکده بدون مزاحمتی پیشروی کند و اگر نیرویی از کسل بیرون آمد و قبلا بیرون نیامده بود باز هم از اسپل سم خود که استفاده نکرده اید ، به کار گیرید.

 چگونه بالن هایمان را به درستی پیاده کنیم ؟

حال زمان پیاده کردن لاوا هوند ها است و 2 تا 3 بالن همراه آن و هنگامی که ایردیفنس های حریف روی لاوا ها قفل شده است ، بالن ها پیشروری می کنند و با در امان بودن از آتش ایردیفنس حریف به نابودی دهکده می پردازند که برا سرعت و قدرت بخشیدن به آنها نیز می توانید از طلسم خشم بعد از عبور از خط اول دهکده دشمن بکار ببرید تا سریعتر به ایر دیفنس ها برسند و آنها را نابود کنند - چون لاواها قدرت تخریبی کمی دارند و فقط در برابر ضربات ساختمان دفاعی ، جان سخت هستند !

نکته :

+لاوا هوند های شما نمی توانند در برابر ایردیفنس هایی که همدیگر را پوشش داده اند مقاوم باشند و یا ایردیفنس هایی که تقریبا در مرکز قرار گرفته باشند ، و لاواهوندهایی که زیر پوشش دو ایر دیفنس قرار گیرند ، قبل از اینکه بالون های شما بتوانند به دهکده برسند ، نابود می شوند و بیشتر تمرکزتان بر روی ایردیفنس هایی باشد که در گوشه های دهکده قرار گرفته باشد و همدیگر را پوشش نداده باشند.

+لاواهوندها را در ابتدا رها کنید برای یک ایردیفنس و سپس با کم تاخیر یکی دیگر را رها کنید برای ایردیفنس دیگر که در صورت وجود تله های هوایی ناگهان هر دو لاوا هوند ضربه نخورند.

+به جهت ایرسویپر های دشمن توجه داشته باشد و سعی کنید از پشت آنها حملات خود را آغاز کنید.

+برای احتیاط و صرفه جویی در بالن ها فقط سه تا را با لاواها رها کنید.

در تصویر زیر وقتی که اولین لاوا هوند را رها می کنیم و بسوی ایردیفنس می رود و هنگامی که ایردیفنس اولین شلیک خود را به طرف آن نمود 2 تا 3 بالن را رها می کنیم. نگران نباشید از اینکه لاوا زیر آتش هست و در حال نابود شدن هست شما به حمله خود سرعت بدهید و ساختمان های بیشتری را خراب کنید.

توسط لاول پوپ ها و یا آرچرها می توانید به پاکسازی دهکده بپردازید و ساختمان هایی که بی دفاع هستند را به راحتی نابود کنید و این خودش یکی از مزیت های استراتژِی GoVaLo است .

با دیدن فیلم زیر بصورت فارسی توضیحات و نحوه اجرای این استراتژی برای شما توضیح داده شده است که شما هم به راحتی این استراتژی پرقدرت را بهتر درک خواهید کرد.

فیلم آموزش اجرای استراتژی GoLaLoon به زبان فارسی

فیلم را دانلود کنید

شرایطی که معمولا شما باید برای سه ستاره کردن حریف داشته باشید این است :

* سطح ملکه آرچر شما باید حداقل 15 و بربرشاه نیز حداقل 10 باشد.

* هر چه سطح سربازان شما از حریف بالاتر باشد ، شانس پیروزی و سه ستاره کردن بیشتر است.

* همیشه طلسم خشم را زمانی استفاده بر روی بالن های خود کنید که لاواهوند ها زیر آتش ایردیفنس قرار گرفتند.

استراتژی GoLaLoon ، استراتژی است که از زمین و هوا به حریف حمله می شود و به همین خاطر مستلزم تمرین و ممارست است تا بتوانید به خوبی از عهده آن برآیید و با اولین حمله خود به این شیوه نباید انتظار فراوانی داشته باشید ! و به مرور زمان و استفاده متعدد از این نوع استراتژی نقاط ضعف خود را برطرف کنید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۰)

  1. داداش دمت گرم
    این نوع استراتژی که گزاشتی خیلی خیلی عالی بود زدم یه نفر بالاییمو سه کردم
    دمت گرم باز هم از این استراتژی ها بزار
  2. سلام و عرض خسته نباشید
    یه اتک خیلی ساده تر هست برای حمله به تاون هال 9 ! که اگر درست انجام بشه قطعا تاون 9 مکس لول هم به راحتی 3 ستاره میشه ! نیازی هم به خالی کردن کستل و از بین بردن کویین نداره !
    حمله با 9 تا دراگون لول 4 و 8 تا بالن مکس لول
    اسپلها هم 4 تا لایتینگ یا صاعقه که حتما باید حداقل لولشون 5 باشه البته اگر 6 باشه که عالیه یه دونه اسپل زمین لرزه به اضافه یه زمین لرزه که باید از هم کلنیهاتون بگیرید
    با 4 تا لایتینگ و دوتا زمین لرزه دوتا از ایر دیفنسها از بین میره , مپ دشمن میمونه با دوتا ایر دیفنس و 9 تا دراگون و 13 یا 14 تا بالن مکس لول که البته 5 یا 6 تاش بسته به ظرفیت کلن کستل داره که به صورت دونیت از هم کلنیها گرفته شده
    این ترکیب اسپل هارو میشه با ترکیب لاوالون هم زد که البته در صورت استفاده لاوالون یا لاوالیون حتما باید کستل دشمن خالی بشه قبل از ریختن بالونها و حواستون هم باید به آرچر کوئیین باشه
    موفق باشید ...
  3. ممنون من واقعا از اتک با بالن خوشم نمیومد همیشه خراب میشد ولی بااین توضیح امید دارم اتک وار امروز سه بشه
    با تشکر
  4. با سلام خسته نباشید
    طبق اموزش شما هم پیش رفتم ولی بازم با فزود بالن مشکل دارم
    چرا نمیشه؟!!!
    • پاسخ:

      منظورتون از فرود بالن چیه ؟ !
  5. میشه اسم تمام ربات های مربوط به کلش رو بزارید خیلی خیلی متشکر
  6. سلام ممنون از سایت خوبتون بنده میخوام ببینم دهکدم چند ماهشه یا چند سالشه چجوری باید بفهمم لطفا به صورت کامل و بروز شده بزارید خیلی دنبالش بودم ♥
    • پاسخ:

      مطلب آموزش پیدا کردن تاریخ ساخت بازی را بخوانید در سایت هست.
  7. سلام اغا امیر حسین خیلی سایت خوبی دارید حتما یه سری هم به ما بزنید...
    WWW.BMOOZIK.IR
  8. سلام مدیر عزیز
    میخاستم بدونم چرا اعلانهای کلش برای من نمیاد.با اینکه تو تنظیمات اعلانهای کلش تیک خورده اما بازم اعلان اینکه مثلا وقتی کار سربازم تموم میشه یا نیم ساعت اخر کلن وار اعلانش نمیاد؟
    • پاسخ:

      بعضی مواقع ممکنه نتونه قسمت نوتیفکشن گوشی و بازی به خاطر قطع بودن اینترنت اعلام کنه ...بعضی گوشی ها هم باید نوتیفکشنشون آپدیت بشه . بعضی مواقع هم ممکنه بازی اون قسمت نوتیفکشن را غیر فعال کرده باشه کلا .
  9. سلام داداش من رو بلو استیک بازی میکنم چند تا اکانت دارم میخوام اکانت عوض کنم نمی شه فهمیدم گوگل پلی گیم میگه گوگل پلی سرویس رو اپدذیت کن منم اپدیت کردم ولی بعد اپدیت صفحه بازی وقتی میزنم برم تو سیاه میشه بعد این ک اپدیت پاک میکنم میره تو بازی ولی اکانت عوض نمی کنه. یه کمکی به من کن دستت درد نکه
    • پاسخ:

      مطلب ، چرا صفحه بلواستکس من سیاه می شود ؟ در سایت هست و قسمت نظراتش را هم بخوانید ، راه حل هایی ارایه شده است.
  10. ببخشید اینا اینجا میگم اما تو قسمت ایکس مود نمیشه نظر داد من ایکس مود گیمزو نصب کردم بعد گفت باید روتش کنی تا بیاد من روت کردم از کینگو روت اما گوشی هی صفهش خراب میشه یک دفعه سیاه میشه برا این مشکل راه حلی نیست میخام اتک وار بزنم میترسم وستش گوشی خراب بشه بیچاره بشم را حلی برا درست کردن این مشکل نیست لطفا جوابمو بدید گوشیم خراب شده
    • پاسخ:

      احتمالا درست روت نشده و اشکال دارد و با  برنامه های دیگر روت کنید و امتحان کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای