آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۶

محافظ بزرگ Grand Warden

محافظ بزرگ Grand Warden

محافظ بزرگ یا  Grand Warden "گراند واردن" یک محافظ و متخصص فنون جنگی است که سالهای زیادی را صرف یادگیری فنون رزمی کرده است و قدتی ناشناخته دارد او با نیروی ناشناخته خود به دشمن حمله می کند و با همین نیرو از دهکده شما محافظت می کند ، او هنگام دفاع از دهکده شما به شکل مجسمه در می آید و مانند سنگ ، محکم و سفت می شود !

اطلاعات بیشتر از این قهرمان در ادامه مطلب آمده است ...

Level 10-20

Level 1-9

گرند واردن در حالت دفاعی گرند واردن در حالت دفاعی

خلاصه ای از ویژگی های Grand Warden

گراند واردن ویژگی هایش در پایه مشابه ویزارد و هیلر است و رفتارهایی مانند بربرشاه و ملکه کماندار است.

گراند واردن دارای یک محراب است و هزینه ساخت آن 6.000.000 اکسیر می باشد و در تان هال یازده در دسترس است.

محدوده سلامت دهنده گراند واردن در یک محدوده دایره ای شکل در اطراف وی است و تا زمانی که نیروها در این محفظه دایره محدود هستند ، نیروها سلامتی می بینند و وقتی که خارج می شوند گراند واردن نمی تواند سلامتی به آنها بدهد ، مگر اینکه دوباره در محدوده دایره ایی گراند واردن قرار بگیرند.

توانایی خاص گراند واردن در ابتدا غیر فعال است و با افزایش لول این قهرمان به این نیروی ویژه دست پیدا می کند که در لول 5 به این نیرو دست پیدا می کند و سپس با هر 5 بار افزایش لول ، سطح لول نیرو یک عدد افزایش پیدا می کند.

گراند واردن قهرمان سوم این بازی است که در قدرت فیزیکی ضعیف است ولی در حمایت کردن از نیروها بسیار قدرتمند است این نیرو Eternal Tome نام دارد که برای یک مدت کوتاه نیروهایی که در هاله او قرار دارند را غیر آسیب پذیر می کنند.

Eternal Tome هم با هر 5 سطح افزایش لول قهرمان افزایش پیدا می کند.

در حالت دفاعی ، به شکل مجسمه در می آید ومانند یک ساختمان دفاعی می شود و در حالی که از نیروهای شما و ساختمانهای شما دفاع می کند به نیروهای دشمن نیز حمله می کند.

گراند واردن به ساختمان هایی حمله می کند که بیشترین نیروها در حال حمله به آن هستند و تا نابودی این ساختمان به کار خود ادامه می دهد.

استراتژی تهاجمی :

این قهرمان در دوحالت هوایی و زمینی می تواند حمله کند که بستگی به نیاز شما ، قابل تنظیم است.

میزان وارد کردن خسارت گرند واردن 110 است که از یک ویزارد 4 کمتر است ولی میزان سلامتی او کمی کمتر از آرچر کویین سطح 40 است! گرند واردن میزان سلامتی 1500 در لول 20 را دارد و آرچر کویین در لول 40 میزان سلامتی 1630 را داراست.

گراند واردن می تواند از روی دیوارها مانند هاگ رایدر ، بپرد و دیوارها مانعی برای این قهرمان نمی باشد.

Eternal Tome یک نیروی ویژه است که اهمیت و استفاده آن زمانی پدیدار می شود که مرکز هسته دشمن بسیار قوی است و با این نیرو می تواند در مرکز دهکده دشمن ، نیروهای خود را شکست ناپذیر کند و دهکده هایی با DPS بالا در مرکز دهکده ، را نابود کند.

این قهرمان احتیاجی ندارد که نیروهای دیگر بصورت قیفی شکل پیاده شوند و اطراف را پاک کنند و مسیر را پیدا کنند و منحرف نشوند ، این قهرمان هوشمندانه هر جا که نیروهای بیشتر پیاده شوند به سمت آن می رود و سلامتی می دهد.

این قهرمان می تواند بطور موثر برای مقابله با توپخانه عقاب استفاده شود و با استفاده از گروه های نیروی زیاد خود که پیاده کردید هم به آنها سلامتی دهد حتی اگر مورد اصابت توپخانه عقاب قرار گیرند و هم به اینفرنو یا توپخانه عقاب حمله کند در حالی که به نیروها سلامتی می دهد و ساختمان های دفاعی دشمن مشغول حمله به نیروهای ما هستند.

در صورتی که گرند واردن را به تنهایی پیاده کنید او به نزدیکترین ساختمان خود حمله خواهد کرد ولی اگر پشت نیروهای خود او را قرار دهید هدف او در این زمان اهدافی خواهند بود که سربازهای شما حمله میکنند و به نیروهای شما آسیب وارد میکنند. در این صورت او نزدیک خواهد شد و به آن عنصر دفاعی حمله خواهد کرد.

استراتژی دفاعی :

HP این ساختمان کم است ولی DPS خوبی دارد و به عنوان یک دفاع در هسته خیلی مناسب نمی باشد و به عنوان یک واحد پشتیبان از ساختمان خوب است ، مثلا دفاع از توپخانه عقاب خوب کار می کند.

گراند واردن از نیروی خود برای سلامتی دهنده به ساختمان های اطراف خود و نیروهای کلن کسل در محدوده خود یا نزدیک محراب خود استفاده می کند و نیرو ها را سلامتی می بخشد و همچنین دیگر قهرمانان هم به سلامتی آنها کمک می کند و در محدوده خود به آنها سلامتی می بخشد.

تفاوت در ارتقاء :

شکل ظاهری گراند واردن از ارتقاء 10 به بعد تغییر پیدا می کند.

در ابتدا موی بنفش او شبیه به ملکه کماندار است و کاراکتر چهره وی شبیه جاینت است ، او لباس سفید و بنفش می پوشد همراه با یک شنل کوتاه و یک یقه طلایی ترو تمیز دارد ! یک تاج سفید هم در سر دارد ، یک کتاب قطور در دست دارد و یک عصای بلند چوبی با کریستالی براق و جادویی در سر این عصای چوبی است.

از لول 10 به بعد تاج او از سفید به شکل طلایی تبدیل می شود.

مطالب کم اهمیت :

برای اولین بار این قهرمان همراه با تان هال 11 در مراسم ClashCon 2015 معرفی شد و فقط شبح یی از این قهرمان به نمایش گذاشته شد و مسابقه ای برای حدس زدن و طراحی آن تدارک دیده شد که جایزه آن جم بود.

بر خلاف دیگر قهرمانان دیگر (بربرشاه و ملکه کماندار) فقط تا سطح 20 قابل ارتقاء است در صورتی که قهرمانان دیگر تا سطح 40 قابل ارتقا می باشند.

او تنها نیرویی در بازی است که هم بر روی زمین و هم بر روی هوا قابل تغییر است.

او تنها قهرمانی است که همزمان دونیرو دارد ، هم حمله می کند و هم سلامتی می دهد!

او تنها قهرمانی است که در حالت هوایی می تواند توسط تله های هوایی کشته و آسیب ببیند.

این قهرمان بر خلاف قهرمانان دیگر با اکسیر بنفش ساخته و ارتقا پیدا می کند.

هزینه ارتقا آن تا لول 8  (5.500.000 اکسیر) کمتر از هزینه ساخت (6.000.000 اکسیر)  آن می باشد.

او تنها قهرمان بازی است که پیش نیاز آن به تاون هال ماکسیمم دارد.

تنها قهرمانی است که مانند ویزارد و هیلر کار می کند و با استفاده از توانایی جادوگریش هم قادر به افزایش HP نیروهای خودی است.

تنها قهرمانی که هنگام دفاع ، تغییر چهره می دهد.

جدول کلیات Grand Warden

جدول اثرگذاری هاله Grand Warden

قابلیت قدرت Eternal Tome

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۶)

  1. سلام
    آقا با آپدیت جدید هزینه اتک ها رفته بالا، گلد راحت جمع میشه ولی اگسیر نه ! شما به چه ترگیبی برا جمع کردن اکسیر حمله میکنید ؟
  2. آریان کا

    سلام
    من میخواستم ایمیلمو تغییر بدم اما بعلت اینکه دوتا اکانت روی گوشیم داشتم و همه مراحلش رو رفتم و سوپرسل هم ایمیل رو فرستاد که قبول کرده و از رو ایمیل قبلی بازی رو برداشته، و وقتی ایمیل اومد من روی اون یکی اکانتم بودم و الان اکانتم رو دیگه نمیتونم بهش وارد بشم . چه ایمیلی به سوچر سل بدم که اکانتمو انتقال بده رو ایمیل جدیدم و بهم برش گردونه،درخواست بازی گمشده هم دادم ولی یه متن طولانی میفرسته و میگه اینا رو انجام بده ج هم میدم بهش هیچ جوابی نمیده،
    یه متنی بدین من بتونم اکانت رو رو ایمیل جدیدم پس بگیرمش، اطلاعات اکانت رو هم همشو دارم

    قسمت مربوطه نظرات بسته بود مجبور شدم اینجا پیام بدم ممنون میشم ج بدین
    • پاسخ:

      مشکلات اینجوری را نوشتیم که در انجمن مطرح کنید  اون نامه طولانی را هم در انجمن بذارید ببینیم چی گفته و چی میخواد 
  3. به تو چه که من کیم! (کیمیا)

    ادمین جان تبلیغات جم که تو سایت گزاشتین واقعیه میخوام جم بخرم اگه برا شما واقعی باشه دیگه چه بهتر از سایت تو میخرم
    • پاسخ:

      این سایت ها متعلق به ما نیستند و ما هیچگونه فروش جم در هیچ جا نداریم و شما روی نماد اعتماد الکترونیک سایتها که کلیک کنید ، مشخصات و آدرس فروشنده را مشاهده می کنید.
  4. ببخشید که اینو اینجا میگم اخه دیگه هیچ جا نمیشه نظر دادا لطفا دوباره بزارین مردم نظر بدن خوبیه سایت به همین بود چرا اینطوری کردید ببخشیدا اینجا میگم یه استراژی خوب برای کسب اکسیر سیاه بزار تو اپدیت جدید نمیشه خوب اکسیر سیاه جمع کرد تو رزو خدا جواب بده من تو یک هفته بیست و یک هزار تا جمع کردم بزور خودمو گشتم بربر کینگو گرفتم میخام بربر کینگمو پنج کنم الان دو هست میشه یه چیز دیگه ام بگی بهتر تو کدوم لیگ باشم تا اکسیر سیاه بیشتری گیرم بیاد گلد یا سیلور تو رو خدا جوابمو بده و بزار دوباره مردم نظر بدن ممنون از سایت خوبتون البته بیشتر خوبیش به این نظر دادان هاس پس بزار دو باره نظر بدیم جواب سوالمم بده خیلی ممنون
    • پاسخ:

      در حال حاضر وضعیت لوت و غارت در همه لیگ ها مانند سابق نیست و باید لیگ خود را بالا ببرید و با تمام نیرو حمله کنید و حداقل یک ستاره بگیرید تا بتوانید جایزه لیگ و لوت خوب را بگیرید. قسمت نظرات را هم باز کردیم.
  5. ببخشد. خیلی وقته اتک فول آرچر خوب نمیاد باید چکار کنم. لطفا راهنمایی کنید.ممنون
    خدا حافظ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای