آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

آپدیت دوم کلش آف کلنز

دانلود بازی

این آپدیت بصورت داخلی و با اجرای بازی انجام شد و فایلی منتشر نشد !

بازی در دسترس قرار گرفت و محیط بازی برفی شد !!!

سوپرسل گفته تا سه ساعت دیگه حدودا برف روی ساختمان های شما می باشد !

در این Maintenance Break بسیاری از باگها برطرف شده و تم برف در بازی قرار گرفت است این آپدیت نیازی به دانلود نسخه جدید ندارد و بصورت داخلی آپدیت شده است !! و هفته آینده منتظر جم با یک بوست برای تولید کننده های طلا و اکسیر به مدت یک هفته و همچنین  یک آپدیت جداگانه باشید.  برای آگاهی بیشتر از این تغییرات جدید به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

دوستان با لمس بر روی دیگ کولدرن پیامی به نمایش درمیاد که معنی آن این هست:


ویژه آخر هفته: بوست تمامی ساختمان ها با یک جم!! بنظر می آید که دیگ کولدرن پیشگویی میکند !

تکمیلی :( مثل اینکه درستش کردند و دیگه پیغام نوشته شده را نمی دهد )


در ضمن در هفته آینده ممکنه که یک آپدیت بیاد و بطور کلی بازی کریسمسی شود از جمله تصویر صفحه بارگذاری در اول بازی !!

درخت کریسمس امسال این شکلی است .

درخت کریسمس 2016 بازی کلش آف کلنز که برای پاک کردن آن 25000 طلا Gold نیازمند است و بعد از پاک شدن آن یک جایزه (عیدی) 75000 طلا Gold می دهد ! این درخت برای همه کاربران به مرور زمان می آید و تعداد آن نیز مشخص نیست و می توانید به عنوان یادگاری در  دهکده خود آنرا نگهداری کنید .

گزارشی از باگ های جدید:

این باگ های گزارش شده تا این لحظه میباشد و  قرار نیست برای همه دوستان اتفاق بیافتد.

1. تغییر تم بازی برای بعضی کاربران
2.اختلال تایم وارها
3.مخفی شدن کینگ بربر و کویین
4.آمدن میزان دارک برای دوستان بدون منبع دارک
5.اختلال در باز شدن پروفایل

6.بیرون افتادن یا کرش شدن بازی بعد از لمس تاون هال

7.بیرون افتادن یا کرش شدن بازی زمان دونیت کردن در کلن وار

سوپرسل اعلام کرده است :

ما هفته بعد یک آپدیت دیگر هم خواهیم داشت چون که باگ های بازی از بین نرفته اند هنوز ، و در آپدیت هفته بعد تغییراتی مثل عوض شدن تم به حالت کریسمس و ... را خواهیم داشت.

دو باگ عجیب در بازی گزارش شده است :

اتک وار که می زنید  ولی نیروها دوباره هستند و از بین نمی روند دونیت وار هم که پر می کنید از بازی خارج می شوی ولی وقتی که بر میگردی  به بازی نیروهایت هنوز هستند !

امکان این وجود داره که تا چند ساعت دیگه بازی از دسترس  خارج شود !!


باگ عجیب دیگر در بازی !!! به مقدار اکسیر نگاه کنید :

جهت بحث و گفتگو درباره بازی کلش و حل مشکلات خود در انجمن عضو شوید

برای عضویت روی تصویر زیر کلیک کنید

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۳۷)

  1. سلام ،تو ورژن جدید گویا همه سرباز خونه ها یکی شدن و یکشون نیرو میسازه علت چیه یا من بد متوجه شدم؟
    • پاسخ:

      بله - توی مطالب قبل توضیح دادیم - بزودی فیلمی از نحوه کار آن هم قرار می دهیم تا مشکلتان حل شود
    • پاسخ:

      مشخص نیست ، در بعضی از درخواستهای کاربران فقط گفتند خبر های خوبی در این مورد داریم و چیزی دیگه اعلام نکردند.
  2. سلام لطفا یه مپ خوب مناسب با اپدیت جدید برای تاون ۹ بذازید
  3. ادمین جان لطفا جواب بده

    من ی مشکل دارم با بازی وقتی رو صفحه لودینگ هستش کلی طول می ده تا بازی رو بیاره وقتی هم بازی باز می شه وقتی روی اتک یا کلن وار می زنم کلی طول می ده تا بازش کنه ! قبل این آپدیت داخلیه درست بودا ... آپدیت کردن بدتر شد :|
    درستش می کنن یا نه ؟
    • پاسخ:

      گوشی تون را یک بررسی کنید و سرویس اینترنتتون هم تغییر دهید و تست کنید
  4. محمدرضا عدلی

    سلام.من اکانتمو دادم به یکی الان میخوام پس بگیرم نمیده من هم می تونم بازی کنم چطوری کاری کنم که نتونه اون بازی کنه ولی من بازی کنم.به گوشیش هم دسترسی ندارم.لطفا جواب بده
  5. با سلام لطفا اگه میشه یه مطلبم درباره کلنای لول 10 جهان بگذارید
  6. سلام تواین نسخه ی بازی ی باگ خیلی بزرگ و در عین حال خیلی عالی وجود داره....من با یه کمپ سه تا اتک دادم...اولین اتک وارو زدم برگشتم روی هوم دیدم همه ی تروپز هام هستن هنوز حتی کستل هم خالی نشده بود ولی اتک واری ک زده بودم سره جاش بود خلاصه سریع رفتم ات دوم وارمم زدم دیدم باز همون آش و همون کاسه تا این ک ی اتک معمولی دادم خدا خدا میکردم ک باز همونجوری باشه ولی از قراره معلوم فقط این باگ درقسمت اتک واره
  7. متاسفانه نغیراتی در بازی انجام شده که هیچ یک از سایت ها در مورد اون چیزی نگفتند :
    1. موقع وار وقتی کسی اتک میده اگر شما در صفحه اصلی بازی باشید علامت اون 2 تا شمشیر تکون میخورن.
    2. قیمت آپگرید تاون هال 9 به 10: که 1 میلیون گلد به آن اضافه شد و 2 روز از زمان آن کاسته شد.
    موارد دیگری هم بود که حتما بعدا ذکر میکنم.
    • پاسخ:

      ممنون
  8. سلام دوست من آپدیت برای من هم اومد ولی دارای درخت کریسمس نیست چیکار کنم اصلا بیرون نمیان
    • پاسخ:

      صبر کنید - به مرور می آید
    • پاسخ:

      پاک کردنش 25000 طلا خرج دارد و سپس 75000 طلا جایزه می دهد.
  9. اوووو مال من در اومد دخته
    چه خوشگلههعههه
    چند تا در میاد ؟؟؟؟
    مثل سال پیش چیزی هم میده یا نه
    منظورم اینکه از اون کادو ها کنارش در میاد ؟؟؟؟
    • پاسخ:

      چیز بیشتری اعلام نشده ...
  10. سلام ، از سه ساعت که گفتین خیلی گذشت ؛ پس چرا برف روی ساختمونا نــــــــنـــــــــشست ؟!
    • پاسخ:

      حتما هوا گرم بوده آب شده !!! (:
    • پاسخ:

      چی ؟ چند جم می ده ؟
  11. هنوز با کلیک بر روی تاون هال بازی کرش میشه.پس چرا درستش نمی کنن؟!
    • پاسخ:

      با آپدیت جدید که احتمالا هفته دیگه می آید - درست میشه ...
    • پاسخ:

      بله
  12. سلام :
    یه سوال ؟ :

    همون درخت کاج خودمون کریسمسی میشه یا کلا یکی دیگه در میاد ؟
    • پاسخ:

      یکی دیگه میاد ... اونا را باید پاک کنید تا جم هاشو بگیرید - برای چی نگه داشتید ؟ اونا هی سبز میشه و زمان دار هست و تا پاکش کنید یکی دیگه میاد و جم میده و پاک نکنید - سبز نمی شه و جمی هم بابت پاک کردنش بدست نمی آورید - این کریسمس ها را که داد می تونید نگه دارید ...
  13. سلام روی صفحه ی لود فقط نوشته download content تغیری هم نمیکنه بازی هم لود نمیشه
    میخواستم بدونم مال همه اینجوری یا فقط مال منه؟؟؟؟
  14. آقا من همچنان رو دونات وار کلیک میکنم میپره بیرون. چیش درست شده این
  15. سلام ممنون بخاطر سایت خوبتون..یه سوال داشتم چرا فقط واسه بعضی ها درخت کریسمس جدید هست:-(
    • پاسخ:

      صبر کنید برای همه میاد ...
  16. داداش یکی از درختای دوستم کریسمسی شده اما هیچی از درختای کاج من کریسمسی نشده دلیل چیه؟
    • پاسخ:

      صبر کنید - میاد برای همه ...
  17. سلام.لطفا سوال من جواب بدین من١٨کاج داشتم ولی یکیم تبدیل به درخت کریسمس ایا امکان داره بعد تعقیر کنه
    • پاسخ:

      اون کاج ها تغییر نمی کنه - کاج جدید می دهد که باید صبر کنید -بهتره یکی  دو تا از کاج هاتون رو هم پاک کنید
  18. ما اگه بخوایم سوپرسل رو فحش بدیم دقیقا کجا بریم, که حتما برسه دستشون...
    بی پدر فاتحه بازی رو خوندن
  19. سلام قبلا ربات کلش میزاشتیم اتک های مرده میزد لوت خوبی جمع میکرد حالا دیگه شما راه حلی دارید که بشه با ربات لوت جمع کرد مرسی راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      فعلا زمین های مرده از بازی پاک شده و باید حمله کنید و کاپ را بالا ببرید و تاون هال را بزنید تا لوت و جایزه خوب بگیرید و بازی سخت شده است
  20. الان سوالم اینه که واقعا اون همه تو مخزن اکسیر بوده ؟ و طرف اینقدو واقعا گرفته؟ یا فقط عددش اشتباه بود؟
    • پاسخ:

      توی مخزنش بوده ...
  21. دم سوپرسل گرم مگه اینکه باگ های بازیش بدردمون بخوره

    اتک وارمو زدم بازم نیورهام اماده بود اتک دوم زدم بازم همینطور

    مرسی سوپرسل خخخ
  22. خخخخخ؛ من با همین باگ وار تونستم نفر 1و2 حریف رو با یک مرحله نیرو بپوکونم خخخخخخخخخخخخخ
  23. سلام خسته نباشید ، درخت کریسمس هم اضافه شده یا هفته دیگه میاد؟
  24. برفی شد.دوست عزیز من لول نود هستم با تاون حال نه و کاپ ۱۸۰۰ .بعد اپدیت هر چی سرچ میزنم منابع خوبی پیدا نمیکنه.رو چه کاپی بازیو ببرم.ممنون از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای