آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

Village Guards چیست ؟

Village Guards چیست؟

Village Guards

Village Guards چیست و چگونه کار می کند ؟

Village Guard یا گارد دهکده برای یک دوره زمان کوتاه ، از دهکده شما در مقابل هر نوع حمله ای محافظت می کند که این دوره زمانی از پانزده دقیقه تا سه ساعت می باشد که بستگی به لیگ شما دارد ، حتی بازیکنان رتبه بندی نشده نیز می توانند گارد پانزده دقیقه ای دریافت نمایند.

جهت آگاهی بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...


 هنگامی که گارد دهکده فعال باشد چه اتفاقی می افتد ؟

هنگامی که Village Guards فعال است ، دهکده شما همانند موقعی عمل می کند که شما آنلاین می باشید و گارد فقط زمانی در دسترس می باشد که شیلد به اتمام رسیده است و Village Guards شما را از خطر حمله در امان نگه می دارد تا به اندازه ای که دلتان می خواهد،حمله کنید .

سه راه برای فعالسازی Village Guards وجود دارد:

1. خریدن یک گارد دو ساعته از فروشگاه بازی به ازای مبلغی بسیار ناچیز جم .
2. گارد اتوماتیک پس از آنکه زمان شیلد شما به اتمام رسید ، فعال خواهد شد ( زمان آن به لیگ شما بستگی دارد ).
3. بعد از هر دفاعی که نتیجه آن شیلد نباشد ، یک Village Guard پانزده دقیقه ای فعال خواهد شد.

در نظر داشته باشید زمانی که Village Guard فعال است شما می توانید هر کاری که دلتان بخواهد را بدون ترس از مورد حمله قرار گرفتن انجام دهید و به بازی کردن ادامه دهید یا حتی موبایل خود را در جیبتان قرار دهید ، این کار همانند این است که موبایل خود را در زره پکا قرار می دهید !گارد در زمان Personal Breaks شما نیز ، حساب می شود.


* گارد با شیلد چه فرقی دارد؟
حمله کردن از زمان گارد شما کم نمی کند ، بر خلاف شیلد که با هر حمله زمانش کمتر می شود.

منبع

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۱)

  1. با سلام میخوام بدونم چگونه کلشم سیو کنم وقتی میخوام سیو بکنم مینویسه خدمات گوگل پلی پشتیبانی نمیشه مشکل از چیه راهی هم هست؟ لطفا راهنمایی بکنید ممنون
    • پاسخ:

      شما از سایت های ایرانی دیگه که در زمینه اندروید فعالیت می ککنندگوگل پلی را دانلود کنید ، در گوگل سرچ کنید دانلود گوگل پلی . هنگام دانلود هم به dpi  گوشی تون توجه داشته بباشید.آموزش سیو کردن کلش هم در کنار سایت هست.
  2. یوسف کمالی

    خدمت اقایی که در خواست شبیه ساز اندروید رو برای pc کرده بود ، شما می تونید از andy ،‌ nox app player ، memu ،‌ windows android4.0.3 ، genimotion استفاده کنین
    البته باید حتما رمتون 2 گیگابایت به بالا باشه وگرنه کار نمی کنه و پیشنهاد من برای نصب استفده از نسخه 2.3.0 memu هستش ولی میتونید از بقیه استفاده هم بکنید برای سیستم من از همه روان تر همین memu بوده است . باتشکر
  3. امیر حسین

    سلام. واقعا ازت ممنونم . کلشم رو نجات دادی. خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی بینهایت ازت ممنونم.
  4. امیر حسین

    سلام.واقعا واقعا ممنونم. اون کاری رو که گفتید رو کردم و گزینه ی داخل کلش که مال سیو کردن بود سبز شد و نوشت connected.میخواستم ببینم که ایا واقعا اکانت کلشم رو روی گوگل سیو کردم. اگر میشه جواب بدید که این پیامی که میده درسته. ممنون میشم جواب بدید.
    • پاسخ:

      اگه سبز است - بله دیگه خیالتون راحت باشه و هر از گاهی هم چک کنید که قرمز نشده باشه که از سیو خارج بشه - جیمیل و پسوردتون هم یادداشت کنید و به خاطر بسپارید. رمز تون را هم سایت متفرقه نزنید !
  5. امیر حسین

    سلام. ببخشید دوباره مزاحم شدم.شما گفتید از پلی استور اپدیت نکنم.توی بازار هم که نسخه ی جدید رو نیاوردن.میشه شما لینک نسخه ی جدید play gamesروبزارید. البته من وقتی میرم توی پلی استور مینویسه Google play servicesرو اپدیت کن. حالا من نمیدونم ولی لطفا لینک دانلود یکی از این ها رو برای من بزار که من کلش رو سیو کنم.واقعا ممنون
  6. امیر حسین

    سلام. گفتید روی اپدیت کلیک کنم . کلیک کردم و روفتم توی پلی استور. از اونجا شاید ده دفعه روی اپدیت کلیک کردم و اپدیت کرد. الان هم میرم توی کلش روی گزینه سیو(به انگلیسی توی تنظیمات کلش اف کلنز)کلیک کردم اما دوباره مینویسه اپدیت. خواهش میکنم یک کاری بکنید. مشکل از اپدیت جدید که یک سری باگ داره؟واقعا ممنون میشم جواب بدید اخه خیلی برا مهمه.ممنون
    • پاسخ:

      از پلی استور آپدیت نکنید - از همان آدرس های داده شده مطابق dpi گوشی تون که در مطالب توضیح داده شده آپدیت کنید
  7. سلام فردا اپدیت میاد برای برطرف کردن باگ ها و اضافه شدن بریکینگ از سه ساعت به چهار ساعت و گارد هم از 15 د به سی دقیقه و همچنین از هفته اینده هالیدی با بوست کردن منابع با هزینه 1 جم شروع می شود
  8. سلام دوست عزیز.نویسنده سایتتون هستم.یک سوال داشتم:
    به غیر از بلواستکس نرم افزار خوب برای بازکردن برنامه های اندرویدی روی ویندوز چیه؟
    • پاسخ:

      انتشار --->صفحات مستقل و نوساز ---> منوساز (سمت چپ صفحه)
  9. سلام و خسته نباشی
    اگه ممکنه یه مطلب در مورد استقبال یا عدم استقبال از آپدیت جدید بزار.
    یعنی اکثریت بازیکن ها از آپدیت خوششون اومد یا نه برعکس دل خوشی ندارن!؟
    من رو که حسابی سرخورده کرده!
    زمان بازی من که تقریبا صفر شده، تمام حس و حال من رو گرفته؟!
    ممنون از مطالبت
  10. امیر حسین

    سلام.من میخواهم بازیمو روی گوگل سیو کنم. برنامه ی جیمیل و گوگل و خدمات گوگل رو بروز کردم و گوگل پلی هم بروز کردم اما گوگل پلی وقتی که واردش میشم مینویسه که اپدیت کنید(به انگیلیسی). من وارد کلش میشم و روی Disconnected کلیک میکنم اما هر چقدر که کلیک میکنم اتفاقی نمیافتد. اگر برای گوگل پلی هست لطفا لینک بروزش رو بزارید. اگر هم برای باگ بازی هست لطفا بگید و اگر مال چیز دیگه ای هست لطفا بگید. ممنون


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای