آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

معرفی ساختمان جدید دفاعی Eagle Artillery

توپخانه عقاب Eagle Artillery

معرفی ساختمان جدید دفاعی Eagle Artillery

ساختمان جدید دفاعی Eagle Artillery معرفی شد

ساختمان دفاعی جدید یعنی Eagle Artillery قابلیت ارتقاء تا لول ٢ را دارد و این ساختمان کل دهکده شما را پوشش می دهد ولى همانند مورتار یک محیط کوچک از اطراف خود را نمی تواند پوشش دهد و از همین نقطه ضربه پذیر است با حمله و پیاده کردن نیرو توسط دشمن ،  این ساختمان دفاعی فعال میشود و شروع به شلیک توپ های هوایی می کند .

اطلاعات بیشتر در مورد این ساختمان دفاعی و تاریخ آپدیت بازی را در ادامه مطلب بخوانید ...

توپخانه عقاب اسلحه دفاعی جدید در تاون هال 11 فقط در دسترس می باشد ، دارای دو لول است و کل محدوده زمین را پوشش می دهد به جز شعاع کوچکی در اطراف خودش را که نمی تواند پوشش دهد به محض پیاده شدن سربازهای دشمن فعال میشود به وسیله شلیک هر بار سه توپ از توپخانه اش سربازان طرف مقابل خود را نابود می کند  سربازان هوایی و زمینی را نابود می کند .

eagle artillery

این وسیله دفاعی جدید که قبلا تصاویر آن منتشر شده بود
با تغییرات کوچک ظاهری مواجه شد.


فیلمی از عملکرد این ساختمان دفاعی را ببینید ( با کیفیت خوب )

فیلم را دانلود کنید

.......................................................

.

فیلمی از عملکرد این ساختمان دفاعی را ببینید (مخصوص گوشی با حجم  و کیفیت متوسط )

فیلم را دانلود کنید

همانطور هم که قبلا توضیح دادیم با نابودی 20 تا از این ساختمان Eagle Artillery  صدوپنجاه جم دریافت می کنید

معرفی این ساختمان در زمان مراسم ClashCon در دو مطلب قبلا ، توضیح دادیم و می بینید که نحوه حملات این ساختمان دفاعی تغییر کرده است :

جزئیات ساختمان دفاعی جدید - فقط مطابق مشاهدات

توضیحات تکمیلی :
توپخانه عقاب(Eagle Artillery) دفاعی جدیدی است که در اپدیت به بازی اضافه شده است و در تاون هال 11 قابل ساخت . این دفاعی می تواند تمام مپ را پوشش دهد اما این دفاعی در صورتی فعال می شود که تعداد مشخصی نیرو رها شده باشد.

+ ویژگی های توپخانه عقاب

توپخانه عقاب یک دفاعی قدرتمند است و محدوده حمله اش تقریبا نامحدود است و می تواند تمام زمین را پوشش دهد این دفاعی مانند مورتار محدوده ی کور دارد  این دفاعی در صورتی فعال می شود که تعداد مشخصی از نیرو ها در زمین رها شوند .
توپخانه عقاب در هر 11 ثانیه 3 توپ به سمت نیروهای دشمن پرتاب می کند ولی دارای قدرت تخریب بالایی است و آسیب بسیار زیادی به نیروها وارد می کند مانند ایکس بو ها این دفاعی پس از هر دفعه استفاده باید با اکسیر شارژ شود . توپخانه عقاب فقط در تاون هال 11 قابل خریداری و استفاده است.

توضیحاتی درباره توپخانه عقاب

همانطور که میدانید توپخانه عقاب در فرایند حمله کند است یعنی 11.5 ثانیه طول میکشد که فعال شود آن هم وقتی فعال می شود که نیروها به تعداد مشخصی برسند پس اگرتوپخانه عقاب یکی از نیرو های شما را هدف قرار داد قبل از اینکه توپ هایش به آن نیرو برسد با رها کردن اسپل های سرعت یا خشم به نیروی خود سرعت دهید که از آن شکلیک در امان بماند.

توپخانه عقاب یکی از مرگبار ترین دفاعی ها برای نیرو های متراکم و بهم چسبیده است اما وقتی شلیک کرد برای آنکه دوباره آماده شلیک شود به زمان نسبتا طولانی نیاز دارد که این زمان  دو برابر زمان آماده شدن مورتاربرای شلیک بعدی است.

 - نقطه ضعف اصلی توپخانه عقاب این است که اگر نیرو ها به شعاع 6 کاشی آن دفاعی برسند که محدوده کور او است او دیگر نمی تواند به آن نیروها شکلیک کند و این دفاعی وقتی شروع به حمله می کند که نیروهای رها شده در زمین 100 فضا را اشغال کنند.

راه دیگر برای متوقف کردن توپخانه عقاب استفاده از اسپل فریز است . چطوری؟

+ اسپل فریز معمولا برای متوقف کردن مورتار ها و اینفرنو تاور ها به صورت موقت است اما تصور کنید اگر اسپل فریز را روی توپخانه عقاب بیندازید این دفاعی چقدر کند می شود به این صورت که چند ثانیه به صورت منجمد می ماند و برای آماده شدن برای شلیک هم زمان زیادی می برد و اگر شما یک اتکر حرفه ای باشید می توانید در زمان مناسب که توپخانه عقاب در حال فعال شدن است استفاده کنید .

.
  تاریخ آپدیت بازی چه زمانی است

اطلاعاتی از انوشکا یکی از کارمندان و اعضای توسعه دهنده  بازی محبوب کلش اف کلنز در بالا آمده است که نوشته :
امروز آخرین پیش نمایش از آپدیت در پیش رو بود تا سه روز دیگر مصادف با 10 دسامبر -پنجشنبه 19 آذر ماه -  بازی به روزرسانی می شود تا سه روز دیگر ممکن است تغییراتی ایجاد شود تا سه روز دیگر تاون هال خود را در داخل مپ قرار دهید تا دچار خسارت نشوید.

 تنها ربات تلگرام خبری سایت ما 

 تنها کلن سایت ما 

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۴۵)

    • پاسخ:

      خیر ! تنظیمات برنامه اش اینجوری است ...
  1. سلام چرا جوابم ندادید که گفته بودم میخواستم بدونم شما با من در وبلاگم همکاری میکنید شاید بخواید بگید خیر وقت ندارم اما منم به شما میگم کار خاصی نمیخوای بکنی که تایید نظرات وبلاگ مدیریت وبلاگ با من و فقط بخشی از مدریتش برای تو خیلی اطمینان دارم بهت که میگم بیا تو مدیریت وبلاگ من!چون انسان مورد اطمینانی هستی فقط تو میخوای کمی نوشته بنویسی در مورد کلش رویال چون میدونم کم یا زیاد تخصصش داری نمیگم بلد نیستم بنویسم چرا بلدم میخوام باهام همکاری کنی شاید بخوای در مورد بازی کلش رویال بگی زیاد تخصص ندارم اما بدون توش همون سربازای کلش آف کلنزه لطفا نه نیار شاید بخواد تو روز ده دقیقه وقتتو بگیره وبلاگ منم همچین بی در پیکر نیست ببخشید طولانی شد داستان نوشتم اما چرت پرت ننوشتم موفق باشید.ته بودم
    • پاسخ:

      دوست عزیز از دعوت شما ممنونم ولی متاسفانه وقت آزاد زیادی ندارم و به شدت گرفتارم ، معذرت می خواهم که نمی تونم همکاری کنم .
  2. با سلام میخواستم بدونم شما با من در وبلاگم همکاری میکنید شاید بخواید بگید خیر وقت ندارم اما منم به شما میگم کار خاصی نمیخوای بکنی که تایید نظرات وبلاگ مدیریت وبلاگ با من و فقط بخشی از مدریتش برای تو خیلی اطمینان دارم بهت که میگم بیا تو مدیریت وبلاگ من!چون انسان مورد اطمینانی هستی فقط تو میخوای کمی نوشته بنویسی در مورد کلش رویال چون میدونم کم یا زیاد تخصصش داری نمیگم بلد نیستم بنویسم چرا بلدم میخوام باهام همکاری کنی شاید بخوای در مورد بازی کلش رویال بگی زیاد تخصص ندارم اما بدون توش همون سربازای کلش آف کلنزه لطفا نه نیار شاید بخواد تو روز ده دقیقه وقتتو بگیره وبلاگ منم همچین بی در پیکر نیست ببخشید طولانی شد داستان نوشتم اما چرت پرت ننوشتم موفق باشید.
  3. با سلام میخواستم بدونم شما در مورد بازی تازه انتشار شده بازی کلش رویال سایت اموزشی دارید؟اگه دارید لطفا آدرسشو بهم بدید ممنون
    • پاسخ:

      خیر ، با یک سرچ ساده در گوگل آموزش های لازم را کسب می کنید و بازی پیچیدگی خاصی مثل کلش اف کلنز ندارد ، یک برنامه هم در سایت خودمون هست که آموزش بازی است.
  4. میخوام کاپ ببرم بالا لطفا راهنمایی کنید چطوری فقد تا چپیون میرسه الان من تا وان 9هستم
    • پاسخ:

      حمله و حمله و حمله و پشتکار در بازی ! استراتژی های حمله را بخوانید و راه حلی مشخص نیست که بهتون بگم .
  5. داداش الان پنج شنبه هست نصفشم رفته چی شد قطعی شد میاد یا نه من وار دارم به اپدیت جدید برای سه استار کردن حریفم لازم دارم
  6. سلام ببخشید سوال من ربطی به این مطلب نداره ولی شنیدم اگه 50 وار پشت سرهم ببریم 500 ایکس پی کلن میده درسته یانه؟لطفا جواب بدید.
    • پاسخ:

      فکر نکنم
  7. بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    با سلام و خسته نباشید،بالا مطلب من رو گذاشتین در جواب دوستمون
    *****
    ** **** **** ***** *** **** * **** ** ***** **** ******** ***** **** ** ****** ******* * ***** **** **** **** ** ***** **** ******* ** ***** ***** *** ***** ****** ** **** ** *** ******** *** * ****** *** ****** * ** *** **** *** * ** *** ******** ******* ** **** **** **** **** ** ***** ** *** ***** ** ********** ** ** ***** *** ******* ***** **** *** **** *** ******* ** *** *** *** **** *************** ** ** *** *** ****** *** ** ***** *** ** *
    برا اون سوالم هم یه راهکار بدین یا متن ایمیل برام لطف کنید بفرستین
    • پاسخ:

      در قسمت مربوطه جواب دادیم که - چکار کنید . درخواست تغییر جیمیل دهید که متنش هم موجود است:
      همون درخواست تغییر جیمیل بدهید و یا اگه جم از سایت ایرانی خریدید درخواست هک شدن بدهید - البته قبلش با یک گوشی دیگه و یک isp دیگه وارد بازی بشید
      از روش زیر و اطلاعات دقیق بازی را باید بدانید مخصوصا تاریخ ساخت بازی
      آموزش بازگرداندن کلش آف کلنز پاک شده و Save نشده!
    • پاسخ:

      باشه ! (»:
  8. خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون،ببخشید شما خودتون شخصا ترجمه میکنید یا با کمک یا کس دیگه؟؟ممنون بابت ترجمه خوب و روانتن من ی ذزه انگلیسی بلدم متن فیسبوکو که خوندم ترجمه شما خیلی خوب بود مرسیی فقط بعضی وقتا غلط ای املایی و دستوری دارین و بعضا غلط تو تلفظ کلمات انگلیسی که سعی کنید به مردم هم یاد بدین که اکثرا از نظر انگلیسی خیلی بیسوادن و شما هم کمی اصلاح کنید و جواب مردم هم خیلی با ادبانه و محترم میدین حتی اگه اونا بی لدبی کرده باشن ایول خیلی خوشم اومد کلا بروز و عالی این از بیست صد میگیرین چون من ازمدرسه برمیگردم میام سایت شما ممنون عالی عالی هزارمیلیارد آفرین سلامت باشین
    • پاسخ:

      ممنون از شما -
      شخصا
  9. سلام.داش دو روزه هرکاری میکنم که بازی بالا بیاد نمیاد. فقط مینویسه please try again later.امروز حالا دوروز شده لطفا کمکم کن.راستی اپدیت پنجشنبه میاد
    • پاسخ:

      سرویس اینترنتی تون را عوض کنید و امتحان کنید و یا بازی را دوباره نصب کنید و گوشی را هم خاموش روشن کنید
  10. یخ فروش جهنم

    واقعا سایت خوبی دارید منو پسرعموم جزو نفرات پنجاهم تا شصتم ایرانیم وواقعا ازسایتتون استفاده کردیم امیدوارم همیشه موفق باشید باتشکر
  11. واسه چی حال بازی را نداری دااش؟؟

    من 35 سالمه هنوز بازی می کنم.
    از بازماندگان تراوین هستم.

    بازی کنید و به چیزی هم فکر نکنید.کل زندگی هم یک بازی مسخره س.



    • پاسخ:

      ممنون ... وقت کم می یارم !
  12. توضیح الواضحات

    با سلام خدمت همه دوستان کلش باز
    اول ممنون از سایت بروزتون
    دوم این اقای به اصطلاح ترکان دمیر مثل دزدیه که قاضی شده . خودش توهین میکنه و خودش هم پشت بندش دیگران رو به توهین کردن متهم میکنه
    در ضمن سایت ایران کلش باید با اون کارایی که میدونیم تو سایتش انجام میده باید اسمش رو به ایران کلاش تغییر بده
    همه اتکاتون سه ستاره و جیباتون پر سکه باد ✌
  13. ایولللل دمه سوپرسل گرم به خاطر تولد منه که اپدیت پنجشنبه میادددد
    یه سوال ممکنه تو این سه روز اپدیتی در مورد وسایل جدید تو تان حاله پاییتر بیاد یا خیر
    یه سوال دیگر زمانش مثل قبل 1تا2یا شب ؟؟؟در این مورد چیزی نگفتن
    موفق باشید بهترین سایت کلش 😊
    • پاسخ:

      تولدتون پیشاپیش مبارک !
      هیچ چیز بیشتری منتشر نشده و نگفته اند و از اونجا که سابقه بدقولی این سوپرسل زیاد است ، ما هم نمی تونیم چیزی حدس بزنیم !
  14. من یکی از بازدیدکننده گان وبلاگ شما هستم واقعا کارتون درسته چرا دوستان دیگه میان این حرف های الکی رو میزنند فقط همین میتونم بگم بهشون دوست عزیز شما سرت تو کار خودت باشه لازم به نکته های شما نیستیم:)

    خیلی درستی حاجی
    تشکر
  15. رفته رفته بازی رو دارن خرابش میکنن تان یازده کلا چرت میشه بازی سخت میشه با تازه تان 10 رو مکس بکنی کلی وقت میبره لول نیرو وقت میبره دیوار خودش کلی سخته وقت گیر هست نیروی جدید بیاد آقا خلاصه پایینی ها ریدن .خخخخ/فدات bb
  16. ترکان دمیر

    وبلاگ شما بسیار وبلاگ خوب و مفیدی هستش ومن بیشتر ازایران کلش با وبلاگ شما حال میکنم چون صفحه روان بالامیاد اماسایت ایران کلش مشکلاتی زیادی داره اگه سرعتون روهم ارتقابدید شمابهتر از ایران کلش خواهید شد انتقاد من فقط بخاطراین که حیف وبلاگ به این خوبی سرعتش پایین تراز ایران کلش باشه. بهتراون چرت وپرت های که گفتی اگه به یکی از اعضای خانوادت بگن اصلاح کنی درضمنأ یک باز خودم دیدم که درجواب نظری گفته بودید افرادی مثل شما زیاد زر میزنن....‌پس علاوه برسرعت شما هم ازکلمات بهتری استفاده کنید.
  17. سلام
    واقعا وبلاگ خوبی دارید
    و همچنین بروز
    فقط یه سوال:
    چرا توی کلن ٬ شما توی وار شرکت نمی کنید؟؟؟
    من خیلی در تعجبم
    چون شما هم ربات خوبی دارید و هم وبلاگ خوبی
    پس چرا در وار شرکت نمی کنید؟؟؟
    یه سوال دیگه شما چند سالتون هس؟؟؟
    یه سوال دیگه شما از چه وقتی کلش رو شروع کردید؟؟؟
    آیا شما مطلب هاتون رو از سایت خاص انگلیسی می گیرید؟؟؟
    ممنون
    حتما به همگی سوال ها پاسخ بدهید.
    وبلاگتون حرف نداره
    ۲۰
    • پاسخ:

      راستش حوصله و وقتش را ندارم که حتی زیاد بازی کنم ... و در کل کلن وار اعصابم را به می ریزه !
      من 28 سالمه - تقریبا 2 سال - از یک سایت خاص که نه از چندین سایت مختلف آل کلش - کوک لند و بیشتر سایت خوده سوپرسل  ..
      ممنون از شما ...
    • پاسخ:

      بله - مطالب قبل را بخوانید
  18. متشکر از مدیر سایت بابت این که به نظرات توجه می کنید.
    جناب ترکان دمیر ما اگر از سایت انتقاد می کنیم برای پیشرفت و بهتر شدن سایت هست.
    شما هم اگه از سایتی واقعاً خوشت میاد برو روی همون سایت نظر بده و انتقاد کن تا به پیشرفت اون سایت کمک کنی.
    این که سعی در تخریب دیگران داشته باشی به هیچ کسی کمکی نمیکنه.
  19. سلام.واقعا ممنونم از وبلاگ عالیتون.من ربات و بلواستکس ر از سایت خودتون دان کردم و عالی بودن.اخبار بازی رو هم هر روز دارم از همینجا چک میکنم.یه جورایی برام عادت شده روزی چند بار اینجا سر بزنم.به کسایی که در موردتون بد میگن اصلا توجه نکنین.انشالله همیشه همینطور رو به جلو ادامه بدین.براتون آرزوی موفقیت میکنم.یا حق
  20. سلام و خسته نباشی
    واقعیتش من همیشه تمام خبرهارو از سایت شما میگیرم به چند دلیل:
    اول اینکه مطالب کاملا در دسترسه،همونطور که از آدرس سایت مشخصه(وبلاگ)
    دوم به خاطر لحن مطالب که یه صمیمیت و حس خوبی توشه که نشون میده نویسنده کاملا از روی علاقه مینویسه
    سوم به خاطر خبررسانی کاملا مناسب و به وقت،نمیدونم سریعترین هست یا نه ولی اینقدر به موقع هست که کمبودی احساس نشه.نمیدونم باضی از دوستان انتظار چیو دیگه دارن!
    در کل هم همین موضوع که بعضی ها میان و نظرات توهین آمیز یا بحث برانگیز میزارن یعنی سایت شما تو کارش بیشتر از آنچه انتظار میرفت موفقه!
    من به شخصه آرزوی موفقیت بیشتر و روزافزون دارم برای شما و وب سایت خوبتون
    • پاسخ:

      ممنون
  21. خسته نباشید
    وبلاگتون چند تا ویژگی خوب داره که از خیلی از سایت های دیگه متمایز میکنه
    چون من با گوشی میام زود لود میشه . بعضی از این سایت ها میری رو ی چیزی کلیک میکنی صد تا پیج تبلیغاتی باز میشه که واقعا رو اعصابه از اینجور سایت ها که می خوان بزور ی چیزی رو نشون ملت بدن متنفرم
    و اینکه مطالبتون اپدیته
    ممنون
    • پاسخ:

      انشاالله ...
  22. اونایی میگن فلان سایت کلش بهتره خب برای چی میان اینجا. چه نیازی هست بقیه سایت ها رو هم بگردین. برین همون سایت خوووب خودتون.
    داداش دمت گرم ادامه بده. اینا میان اینجا تبلیغ سایت خودشونو بکنن
  23. ببخشید اگه قرار ابدیت پنج شنبه باشه iosکه فیلتر شده نمیتونم ابدیت کنم تا اون موقع فیلتر ور میدارن یا باید واستیم راهی برای قطع شدن فیلتر داری
    • پاسخ:

      البته تاریخ آپدیت هم باز دقیق مشخص نیست به هر حال صبر کنید شاید درست بشه ...
  24. سلام ...
    اول ممنون بابت زحمتاتون .
    و اینکه من همیشه برای بازی کلش به سایت شما سر میزنم و درسته زیاد نظر نمیدنم ولی بدونید از نظر من کارتون عالیه و بازم هسته نباشید .
    • پاسخ:

      ممنون از شما ...
  25. سلان اینایی که میان درباره این سایت بد میگن بیشترشون عوامل سایت ایران کلش هستن
    این افراد هم از طرف خدا بایکوت شدن هم بنده خدا و یه جورایی دوگانه سوز شدن
    اگه از طرف اون سایت معلوم الحال نبودن مقایسه و مغالطه نمیکردن:)
    • پاسخ:

      اشکال نداره دوست عزیز دیگه عادت کردیم و تحمل ما بالا است ... اینو می تونن از اینکه اینقدر نظرات تکراری را تایید و پاسخ می دهیم ، بفهمند !
  26. دیگه وقتشه مپ های فارم جدید بزارید و تان هال جایی باشه نشه راحت زدش و نیاز به یک سوم نیرو داشته باشه و از لوت هم محافظت کنه ، من خود مپهای هلالی شکل مد نظرمه ، ممنون از سایت خوبتون و خسته نباشید میگم بابت ترجمه و اطلاعاتی که این چندوقته ، خیلی زود میذاشتید
  27. سلام ببخشید چقدر توی تاهال منابع جمع میشه و. مثلا یه نفر بهم اتک زدن من تاهال رو بیرون گذاشتم فقط تاهال رو بزنه چقدر ازم کم میشه /
  28. ایا بعده این اپدیت امیدی هست که دیگه رباتا ی کلش کار بکنن؟
    • پاسخ:

      بله - احتمال زیاد هست که ورژن های جدید بدهند و یا حتی برنامه" ایکس مود " هم همینطور ... اینها میدان را به این سادگی خالی نمی کنند !
    • پاسخ:

      هنوز مشخص نیست
    • پاسخ:

      خیر
  29. داداش من که همیشه تو سایت شما بودم فکرم نکنم کلمه یه توهین امیزی به کار برده باشم فقط گفتم صد در صد میاد ابدیت
    • پاسخ:

      در بعضی موارد توضیح دادیم و پرسش ها تکراری است ... من منظورم این نیست که همه توهین می کنند - آپدیت که معلومه صد درصد میاد ! این همه معرفی  و سر و صدا و جلسه و کنفرانس و ... برای همین موضوع است دیگه ! و منظورم هم که شما نبودید ... یک شخص دیگه بود
  30. واقعا مسخره هسته همه وسایل برای تونال11 اما خبری نیرو جدید نیست
  31. سلام خسته نباشید یعنی خداوکیلی پنجشنبه اپدیدت میشه یا بازم سر کار هستیم خسته شدیم انقدر سر کار رفتیم من خودم تاونم ده مکس هست بی صبرانه منتظر اپدیت هستم
    • پاسخ:

      مشخص نیست - هنوز !
  32. ترکان دمیر

    سرعت عمل شما از ایران کلش حداقل یک ساعت پایین اپدیت روهم همین طور بخواهید بزارید مخاطبانتون زر خواهند کرد دیروزهم نظرمنو نذاشتی خیلی .....
    • پاسخ:

      نظر های توهین آمیز را نه ما ، بلکه هیچ سایتی نمی گذارد! و نظر شما هم توهین آمیز بود ... ما در اینجا قصد مسابقه و رقابت نداریم که خودمان را بخواهیم با کسی یا سایتی مقایسه کنیم و سایت مورد علاقه شما هم امیدوارم که در کارهایش موفق باشد و هر چه سریعتر اطلاعات را به کاربرها برساند ، ما نیز خوشحال خواهیم شد و استفاده می کنیم . (:
      ضمنا  شما هم از کلمات بهتری می تونید در نظراتتون استفاده کنید ...
      مثلا نظر زیر ، نظر شما است و اگه این حرفو به خود شما بزنند یا اصلا به یکی از اعضای خانواده تون بزنند ! عکس العمل تون چیه ؟ اصلا سایتی هم نمی یاد موضوع را توضیح بده و باهاتون بحث کنه ...

      دیروز گفتی فردا ساختمان دفاعی جدید اعلام میشه واخرین پیش نمایش چرا از خودت زر زمیزنی خبر های موثق بزار دیگه نبینم از خودت چرت وپرت بگی هاااا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای