آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۱

چگونه از شر قهرمانان خلاص شویم !؟

ملکه ی کماندار Archer Queen بربرشاه Barbarian King

چطور از شر قهرمان های مزاحم خلاص شویم؟

حتما شما هم هنگام حمله به دهکده حریف بازو ها و شمشیر بربرشاه را دیده اید و یا تیروکمان بزرگ ملکه کماندار شما را به وحشت انداخته است ! ما در این راهنمای کوتاه که توسط Galadon نوشته شده است می خواهیم راجب به خلاص شدن از شر آنها هنگام حمله صحبت کنیم تا بتوانیم غارت و حمله خود را به راحتی انجام دهیم ، پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

چگونه از شر قهرمانان خلاص شویم !

صبورانه و با ملاحظه جنگ را پیش ببرید و به دنبال محل استقرار شاه و ملکه باشید و موقعیت آنها را بسنجید .
برای شروع حمله عجله نکنید، در عوض چند ثانیه را برای مشاهده ی محل پیاده روی شاه و ملکه و به عبارتی برای آگاهی از محل استقرار آنها صرف کنید. با کمی صبر و حوصله، شما قادر خواهید بود با موفقیت آنها را از پایگاه دور کرده و با امنیت و بدون خطر به حذف و نابودی آنها اقدام کنید.

به علامت تعجب قرمز روی سر آنها توجه کنید !
حواستان به علامت تعجب قرمز باشد  وقتی علامت تعجب قرمز بالای سر بربرشاه یا ملکه کماندار روشن می شود، در این صورت مطمئن باشید که آنها متوجه حضور شما شده اند، در این صورت شروع به حملات پی در پی علیه شما خواهند کرد.

نقشه ای دقیق برای قتل پادشاه طرح کنید.
با دقت بهترین مکان را برای دور کردن پادشاه از پایگاه انتخاب کنید.
به دنبال خمپاره انداز ها (Mortars)، برج های جادوگر (Wizard Towers) و تسلاهای مخفی (Hidden Teslas) باشید، به یک مکان امن برای جلب توجه قهرمانان (Heroes) و سپس به دام انداختن آنها نیاز دارید. حملات ساختمان های دفاعی به شما پرهزینه خواهد بود.

با دقت آسیب رسانی را بالا ببرید.
از سربازانی مناسب برای انجام این کار استفاده کنید. مطمئن شوید که نیروهای کافی و مناسب برای گسترش حملات به منظور آسیب رسانی بیشتر دارید، همچنین ممکن است نیاز به جادوگران بیشتری برای نابودی سربازان قلعه قبیله و اطمینان کافی از اینکه همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت، داشته باشید.

آرایش مناسبی برای نیروها داشته باشید.
سربازان خود را در صفوفی منظم قرار داده و طبق دستوری مناسب رها کنید به طور متداول قهرمانان دشمن حملات خود را بعد از اینکه شما اولین نیروهای خود را در میدان جنگ رها کردید شروع می کنند، اگر از ویچ استفاده کرده اید، حتی الامکان آنها را از قهرمانان به منظور ذخیره زمان برای تولید اسکلت ها (Skeletons) دور نگه دارید، ولی توجه داشته باشید که آنها را نزدیک به ساختمان های دفاعی دیگر قرار ندهید، چون به جای حمله به بربرشاه و ملکه کماندار به این ساختمان ها حمله خواهند کرد.شما باید قهرمان را محاصره کرده و با فاصله توسط نیروهایتان از بین ببرید .

>>> تنها کلن سایت ما <<<

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱)

  1. محمد امین

    به کلن 270727 بیاید کلنی با افراد انلاین وقوی و هرکس هم میخواد أورا در وار بگذاریم میگذاریم لول کلن٢

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای