آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۳

ده استراتژی حمله برتر برای کسب دارک اکسیر

استراتژی ها

امروز برای شما 10 استراتژی حمله برای کسب اکسیر سیاه را برای شما توضیح می دهم که البته از این استراتژی ها برای کسب طلا و اکسیر بنفش هم می توانید به کار ببرید ، همچنین با استراتژی های محتلف آشنا خواهید شد و فیلمی هم قرار داده ایم که می توانید آنرا ببینید و درک بهتری داشته باشید ، پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

BAM

BAM یک استراتژی ساده و کم هزینه است که برای کسب اکسیر بکار می رود در این استراتژی حمله شما با شش سربازخانه خود میتوانید نیرو بسازید و یک ارتش کامل را سریع تولید کنیددر این روش شما می توانید از مینیون نیز استفاده کنید البته مقداری نیز دارک سیاه  هم می توانید خرج کنید و با حملات خود دوباره آن را بدست می آورید ، مینیون ها را می توانید زمانی بکار ببرید که ارتش بربر و آرچر شکست خورذه اند تا در نصرف دارک هم صرفه حویی شود توضیحات بیشتر در سایت موجود است

Super Queen

استراتژی خوب دیگر سوپرکویین است که توضیحات و نحوه این استراتژی هم در سایت موجود است شما با ملکه کماندار و تعداد زیادی هیلر واردنقشه حریف می شوید و به خاطر اینکه ساخت هیلر طولانی است بیشتر برای بازیکنانی خوب است که با جم سربازخانه های خود را بوست کنند و یا کاربرانی که هیلر را برای ساخت می گذارند و از بازی خارج می شوند تا مثلایکساعت دیگه یک حمله دیگر انجام دهند ، در این استراتژی بهتر است حدود ۲۰ مینیون با بسازید و با خود ببرید.

Barch – Master Breaker

این استراتژی هم در نقشه ها برای بدست آوردن یک ستاره و یا زدن 50 درصد نقشه حریف است که فقط بدنبال جایزه لیگ هستیم و بیشتر در لیگ های بالای مستر و چمپیون که جایزه لیگ اکسیر سیاه خوب است استفاده می شود و به خاطر قدرتمند بودن حریفان در این لیگ ورود به مرکز نقشه و زدن منبع اکسیر سیاه سخت است ، البته در بعضی از نقشه های حریف با داشتن ملکه کماندار می توان این کار را به خوبی انجام داد و با تعداد زیاد والبریکر ، شکستن دیوارها ، بربرها و آرچرهایمان را به سمت مرکز هدایت کنیم ضمنا فضاهای خالی 2X2 خالی را در نظر داشته باشید چرا که جاینت بمب ها در این فضا قرار می گیرند و ممکن است حملات ما را ناکام بگذارند ، استفاده از طلسم سلامتی هم برای نیروهایمان در زمان مناسب استفاده باید کرد.

فیلم

دانلود فیلم

GiBarch

در این روش کارآمد و خوب شما می توانید از جاینت ها به عنوان سپر استفاده کنید که با رها کردن آنها ساختمان های دفاعی مشغول آنها شوند و پشت سر آن نیز از ملکه کماندار استفاده نمایید تا ساختمانها را بزند ، بربر و آرچر نیز می تواند هم به عنوان نیروی کمکی بکار گرفته شود و یا اگر ملکه کماندار ندارید از آن استفاده کنید و با طلسم های خشم و سلامتی به دشمن حمله کنید.

gibam

این ترکیب مانند GiBarch است و تنها تفاوت آن در مینیون است که تولید می شود و به خاطر استفاده از همه سربازخانه هایتان ، تولید نیروها بیشتر می شود و یک ارتش کاملتر را در اختیار داربد و سریعنر اردوگاه هایتان پر می شود و وقتتان کمتر تلف می شود برای این استراتژی میتوانید از 8 جاینت 16 مینیون و مابقی آرچر و بربر استفاده کنیم و کارایی بالا و همچنین سرعت مناسب در آموزش سربازان از مزایای آن است

Balloonion

یک روش عالی و موثر که بیشتر در تاون هال 9 بکار میرود و ترتیب کار این است که بالون ها رها می شود بعد از عبور از خط دفاعی اول از طلسم خشم استفاده می شود و ساختمان های دفاعی به سرعت نابود می شود و بعد از آن مینیون ها برای پاکسازی نقشه دشمن وارد صحنه می شوند و عیب آن زمان آماده سازی بالن ها است که وقت گیر است و بهتر است که چهار تا باراکس ها را با جم بوست کنید.

LoonBAM

این استراتژی یک جایگزین مناسب برای استراتژی Balloonion است که شما 6 تا 8 بالون می سازید و تهدید های دشمن از جمله مورتار و ویزارد تاور ها را نابود می کنید و بقیه نیروها از جمله آرچر ها و بربرها را کارشان راحت تر می شود والبریکرها لایه های دیوار را برای نفوذ می شکنند و مینیون ها هم پاکسازی می کنند ، طلسم خشم نقش مهمی در این استراتژی دارد و آن را فراموش نکنید.

LoonBAM

HogBarch

همانند استراتژی LoonBAM می باشد ولی تفاوتی که دارد به جای بالن از هوگ رایدر استفاده می شود ، هوگ رایدر نسبت به بالن سریعتر ساخته می شود و هزینه اش هم البته بیشتر است ولی در وقت صرفه جویی می شود و می توانید با طلسم سلامتی ، هوگ رایدر ها را زنده نگه داشت و به خاطر سرعت عمل آنها ،انجام حمله سریعتر خواهد بود.

Rage Jump Gobs

در آخر هم یک استراتژی جالب را برایتان گذاشته ایم که می تواند دشمن را متحیر کند و آن را کیش مات کند! که کمتر در جایی به آن پرداخته شده است نحوه این استراتژی به این صورت است که همانطور که می دانید گوبلین ها بعد از رها سازی یک راست به سراغ منابع و مخازن می روند ، بنابراین شما باید فقط سعی کنید که آنها را به مرکز و سمت منبع اکسیر سیاه هدایت کنید پس شما ابتدا گوبلین ها را رها می کنید و با طلسم پرش آنها را از دیوارها به سرعت رد می کنید و به سمت منبع اکسیر سیاه آنها را هدایت می کنید و در بین راه نیز می توانید از طلسم شفا دهنده استفاده کنید و طلسم خشم هم بر روی گوبلین ها بزنید و البته از آرچر و بربر هم در ابتدا می توانید برای پرت کردن حواس ساختمانهای دفاعی دشمن استفاده کنید تا گوبلین ها با سرعت خود به مرکز بروند و منبع اکسیر سیاه حریف را تخلیه کنند !

>>> تنها کلن سایت ما <<<

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۳)

  1. سلام خدمت شما ادمین عزیز. می خواستم ببینم با تاون هال 7 و بدون اسپل خشم چه استراتژی از همه بهتره؟خواهش می کنم زود تر جواب بدین. هم از نظر پول و اکسیر و هم از نظر کاپ دارم برای اینکه بربر کینگ رو ازاد کنم سقوط می کنم.ممون.
    • پاسخ:

      با بالون و مینیون هم می تونید نتایج خوبی بگیرید - چون در این رده افراد بیشتر روی دفاعیات زمینی کار می کنند
    • پاسخ:

      سوپر کویین - باید کویین لول ش بالا باشد - بین 30 تا 40 بسته به لیگی که دارید بازی می کنید.
    • پاسخ:

      به خاطر حملات داعش به فرانسه !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای