آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۷

بهترین زمان برای استفاده از توانایی بربرشاه !

بربرشاه Barbarian King

The best time to use the Barbarian King’s Ability

ما همیشه از بربرشاه برای حملات خود استفاده می کنیم چه برای غارت و چه استفاده از آن در جنگ کلن ها ، اما تابه حال فکر کردید که چه زمانی باید از قدرت ویژه آن استفاده کنیم ؟ قدرت ویژه آن (Ability) یا مشت آهنین که وقتی لول بربرشاه پنج شود این گزینه فعال میشود و استفاده از آن به بربرشاه قدرت و جان دوباره می دهد ! در این مطلب به این موضوع هیجان انگیز خواهیم پرداخت ، پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

در بیشتر مواقع بازیکنان هنگام حمله ، محو حمله خود می شوند و به فکر پیاده کردن نیروهای خود هستند که استفاده از این قدرت را فراموش می کنند که یا از همان ابتدا از این قدرت استفاده می کنند و یا اینکه وقتی که بربرشاه کشته شد ، ناگهان به یاد استفاده از این قدرت می افتند که در هر دوحالت این کار اشتباه است.

برای مثال نگاهی به تصویر زیر می اندازیم :

وقتی که از قدرت ویژه بربرشاه استفاده می کنیم ، بربرشاه 899 HP سلامتی خود را بدست می آورد و دوازده بربر به خود اضافه می کند و آسیب رسانی خود را به میزان 195 افزایش دهد و با سرعت 21 برای خود و بربر های اطراف خود که در محیط قدرتی بربرشاه قرار می گیرند و در نزدیکی وی هستند به مدت ده ثانیه توانایی ویژه ایجاد کند و وقتی که بربرشاه این مزیت ها را دارد باید بهترین بهره برداری را از آن نمود ، ولی چگونه ؟و بعضی ها وقتی که فقط یک سوم سلامتی HP آن باقی مانده است از آن استفاده می کنند که بهترین زمان برای توانایی و قدرت وی همین زمان است

عکس بالا یک مثال خوب است که وقتی گولم منفجر شد همه دفاعیات دشمن و همچنین آرچر کویین دشمن شروع به حمله به سمت بربرشاه می کنند و بربرشاه جان خود را بسیار از دست داد و می توان گفت تقریبا مرده بود و 4 ثانیه با مرگ فاصله داشت و اگر مهاجم با زدن قدرت  ویژه آن فقط 6 ثانیه زنده می ماند و این باعث می شود که کمتر زنده بماند و باید در این مواقع کمی زودتر از قدرت ویژه استفاده کرد تا از زمان کامل قدرت ویژه آن استفاده کرد.

استفاده از بربرشاه همراه با استراتژی های همراه با بربر چگونه است ؟

هنگامی که شما از استراتژی های همراه با بربر استفاده می کنید مثل (Barch, GiBarch, BAM,…) بهترین زمان استفاده از قدرت ویژه بربرشاه زمانی است که بربرشاه سلامتی HP  خود به یک چهارم آن رسیده باشد چون با فعال کردن توانایی آن کمی دیرتر یا زودتر پس از مردن بربرشاه ، بربرهای اطراف آن از قدرت ویژه استفاده می کنند و قدرت ویژه را هدر نمی دهند.

.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۷)

  1. 16 تا جاینت 6 و 6 تا دیوار شکن و 4تا هیلر و بقیه ارچر با کوین 14
    این ترکیب برای لوت خوبه؟
    هیلر هارا برای کوویین میریزیم
    اگه خوب نیست بهترین اتک برای لوت در تان حال 9 رو بگین
    • پاسخ:

      بنظر من استراتژی BAM و BARCH بهتر و کم خرج تر و سریعتره ...زمین های مرده را پیدا کنید و کالکتورها را بزنید البته اگه بفکر کاپ نیستید.
    • پاسخ:

      ندیدم ! دوباره بفرستید
  2. اونایی که کلش دارن بیان کلن ایرانیا اسمم علیه100هست لولم تو کلن هم:yr8rgplg#حتما سر بزنید
  3. لطفا یه قالب خوب برای سایتتون انتخاب کنید تا من سایت های دیگه رو بیخیال بشم
  4. به نظر من در ٢ حالت باید زودتر قدرت کینگ رو فعال کرد یک وقتی با قهرمان حریف مثل کویین و کینگ مواجه میشی زدن قدرت یا همون ابیلیتی قهرمان حریف رو از پا در میاره ، و حالت دوم که واسه اتک وار هست وا موقع اتک به تون هال ١٠ قبل از اینک اینفرنو(اینفرنویی که در حالت مولتی هست) آتیشش رو بزنه رو ویزارد ها (البته اگه گولم ویزارد.. اتک میدین) با زدن قدرت کینگ اینفرنو آتیشش رو روی بربرهای تولی شده از کینگ میزنه که به ویزاردها فرصت زدن تون هال رو میده ، اگه ابیلیتی رو دیر فعال کنید همه ی ویزاردها میکیرند و دیگر لبیلیتی سودی نداره.
    با تشکر mahmou.PW
  5. یک چهارم خیلی دیره باید وقتی جونش به نصف رسید یا حتی سه چهارم از تواناییش استفاده کرد تا بتوته زنده بمونه و نهایت استفاده رو از اون ده ثانیه ببره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای