آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

Arcanum نقشه حفاظت از منابع - تاون هال ۹

نقشه های بازی

Arcanum – Staggering Farming Layout for Town Hall 9

در این مطلب یک چیدمان نقشه ای داریم که خیلی زیبا چیده شده است و این نقشه برای حمله کنندگان بسیار گیج کننده است و حتی ممکنه از حمله به این نقشه صرف نظر کنند ! اسم این نقشه Arcanum و یک نقشه فارمینگ منحصر به فرد است برای تاون هال ۹ که توسط mattyy طراحی شده است که توجه شما را به ادامه مطلب جلب می کنم ...

برای دیدن تصویر بزرگتر آنرا Save کرده و سپس با یکی از مرورگرهای مخصوص دیدن عکس ، نقشه ها را تماشا کنید.

ویژگی های نقشه Arcanum – نقشه فارمینگ برای تاون هال ۹

  • حفاظت از همه منابع دهکده به صورت متعادل و یکسان
  • طراحی نقشه منحصر بفرد است و تمام نیروهای حریف برای از بین بردن نیروهای دفاعی ( مثل جاینت و هاگ رایدر و ... ) به سمت تله ها هدایت می شوند و از دور خارج می شوند !
  • ضد ارچر کویین که به سمت مرکز می رود : آرچر کویین برای حرکت به سمت منبع اکسیر سیاه باید تمام ساختمانهای بیرونی را بزند که یکی از مهمترین ویژگی های نقشه های فارمینگ است.
  • کلن کسل در مرکز : بیرون کشیدن نیروهای کلن کسل به علت اینکه در مرکز است سخت است ، می توانیم جای کلن کسل را به جای دارک اکسیر هم تغییر داد که بیرون کشیدن و فریب دادن نیروهای کسل دیگر بسیار سخت تر می شود.
  • ضد طلسم  : زلزله مهم نیست چگونه و چند تا از طلسم زلزله استفاده می شود و در کجای نقشه استفاده شود ، چون تاثیری روی نقشه ندارد.
  • بمب های هوایی قرمز برای مقابله با لاوا عمل نمی کنند بلکه بر روی مینیون ها و بالون ها تاثیرشان بیشتر است .
  • در نظر اول خیلی خلوت بنظر می رسد.

این نقشه چگونه در برابر حملات عمل می کند ؟

Arcanum می تواند به سادگی تعداد زیاد غول یا هاگ رایدر که در قدم اول به سراغ ساختمان های دفاعی می روند را متفرق کنند و در خطوط سفید رنگ حرکت کنند و با متفرق شدن آنها احتمال افتادن در تله ها نیز بیشتر می شود .

همانطور که اشاره شد این نقشه تله های غیر قابل پیش بینی دارد و نمی توان به سادگی جای تله ها را تشخیص داد و فرستادن گروهی از سربازها نیز برای اینکه بتوان تله ها را خنثی کرد نیز بی فایده است.

گزارش دفاعی

متاسفانه زیاد گزارشاتی از دفاعیات این نقشه نداریم ، چرا که اکثر افرادی که حمله می کردند ، فقط تاون هال را می زدند و می رفتند و در ابتدا گفتیم که نگاه به این نقشه ، شخص حمله کننده را گیج می کند واکثر بازیکنان نیز به دلایل مختلف برای سرعت بخشیدن به بازی و کسب کاپ یا جایزه زدن تاون هال ، بر روی نقشه تفکری نمی کنند.

با تشکر از mattyy برای ارائه این نقشه ، شما این نقشه را امتحان کنید و یا اگر برای بهتر شدن آن نظری دارید در قسمت نظرات بنویسید.

.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۰)

  1. سلام میشه یک ترکیب با والکری برای تانهال 9 بزارید و یک ترکیب پکا و گولم هم بزارید برای تان حال 9
  2. سلام خسته نباشید سایتتون عالیه ولی یه خواهشی دارم بعد از اپدیت شدن کلش تنهال بیرون معنایی نداره و مپای تنهال بیرون و کسی نمیچینه چون هم‌ ازت لوت میگیرن هم کاپ و شیلدم نمیگیری تقاضا دارم مپ های جدید تنهال نه بزارید که تنهال مرکز باشه
  3. داداش یه سوال داشتم من تو لب تاب که کلش رو ساختم باید یه جیمیل اول باید بسازم ولی برای موبایل می ری راحت تو بازار کلش و نصب می کنی و نصب می شه سوالام اینجاست رمز جیمیل اکانتم و توی موبایل چجوری بفهمم چون می خوام اکانتمو به یکی بدم لطفا جوابمو بدین
    • پاسخ:

      باید اونجا که علامت چرخ دنده در بازی کلش هست را بزنید و گزینه گوگل پلاس کلش  را بزنید و لیست جیمیل ها میاد و یکی یکی امتحان کنید و ببینید روی کدام جیمیلتون بازی لود می شه و دکمه ش سبز میشه و سیو شده است
  4. سلام من تو تاون هال نه تمام دفاعیام مکسه حتی یه دفاعی هم ندارم دیوارام هم هشته بنظر شما موقشه بزنم تاون ده اخه کالکتورام اپ نیستن ویه سوال دیگه شنیدم تو تاون هال ده اصلا لوت گیر نمیاد این درسته؟
    • پاسخ:

      خوب لوت بستگی داره و کم و زیاد میشه - و به هر حال زیاد هم توی اون لول بمونید خسته کننده می شه بازی کردن 
  5. به نظر من اگه نیروهای حمله کننده قوی باشه از ی طرف مپ وارد بشه از اونطرفش در میاد چونکه هیچ دیواری سد راهش نیست و وقت کم نمیاره حداقل دیوارا باعث میشن جلوی نفوذ دشمنو بگیرن و دشمن از نظر وقت کم بیاره
  6. با سلام یه سوال اگه بیدار باشه ایکس مود فعال کنم که اتک نخورم بن میشم?
    • پاسخ:

      خیر - ولی بعد از 7 الی 8 ساعت آنلاین بودن - بازی شما را یک چند ساعتی بیرون می کند و اجبارا آفلاین میشوید.
    • پاسخ:

      قسمت نقشه های بازی را در سمت چپ سایت ببینید شاید باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای