آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

Depth Deception یک نقشه برای تاون هال 9

نقشه های بازی

Depth Deception Trophy Pushing Layout for TH9

Depth Deception Trophy Pushing Layout for TH9

سلام به تاون ها 9 داران !

دارندگان تاون هال 9 ها بعد از قوی کردن ساختمان های دفاعی همگی علاقه مند میشوند که سری هم به لیگ چمپیون بزنند و جم های این لیگ را هم کسب کنند برای شما نقشه عجیب و غریبی آورده ایم که بسیار جالب است و برای جمع کردن کاپ و پیروزی در دفاع بسیار مناسب است و  توضیح کوچک ما تعریف مپ پوشینگ Pushing است که این نوع مپ ها برای حفظ کاپ و رفتن به لیگهای بالاتر بکار میرود مثلا رفتن به لیگ مستر یا چمپیون و ...  ، برای دوستانی که میخواهند به لیگ های بالاتر بروند و جم های هر لیگ را بدست بیاورند ، کاربرد دارد برای تشریح این نقشه به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

در نظر اول این نقشه ممکن است ساده به نظر برسد ولی اینطور نیست این نقشه به خوبی در برابر حملات دوام می آورد و می توانید کمتر کاپ از دست بدهید پس بیایید به این نقشه نگاهی کنیم و بررسی کنیم :

برای دیدن تصویر بزرگتر نقشه ، آن را Save کنید و سپس عکس ذخیره شده را توسط یکی از مرورگرهای تماشای عکس مشاهده نمایید.

Depth Deception – نقشه پوشینگ تروفی برای تاون هال۹

چگونگی کارکرد این نقشه چگونه است ؟

از اسم نقشه می توان ویژگی های این نقشه را درک کرد Depth Deception یا فریب در عمق !

وقتی که بازیکنان در حال جستجو برای حمله به نقشه ای ساده هستند و به نقشه شما بر می خورند خیلی راحت فریب می خورند و شکستی سخت در انتظار آنها است ، دیوارهای این نقشه بصورتی چیده شده اند که دشمن فکر می کند تمام تله ها و بمب ها و تسلاها در بالای نقشه قرار دارند ولی در واقع اینطور نیست و این چینش دیوار ها فقط یک تله است .

ویژگی های نقشه

  • X-BOW : بیشتر حمله کننده گان به این نقشه ساده لوحانه رفتار می کنند و اگر X-BOW در مرکز نقشه باشد و به حالت هوایی هم قرار دهید ، باز هم پوشش خوبی به دهکده می دهند و به خاطر جان بالای ایکس بو ها می توانند به عنوان یک سپر برای دو مخزن کناری خود باشند و یا حتی از تاون هال هم به عنوان سپر محافظت کند ، یعنی در حالی که توسط نیروهای زمینی در حال تخریب هستند ، ساختمان های دفاعی دیگر به دفاع و کشتن نیروها می پردازند.
  • تسلاهای مخفی : بیشتر حمله کنندگان فکر می کنند که تسلاها در بالای نقشه قرار دارند و این هم فریب است که این نقشه می زند ! و قطعا پکاها هیچگاه به تاون هال نخواهند رسید !
  • توپخانه و آرچر تاور : آنها هم در برابر حملات پراکنده و استراتژی بارچ به خوبی عمل می کند.
  • خمپاره اندازها : این ساختمان دفاعی هم می تواند در برابر حملات بارچ و دیوارشکن ها که از بالای نقشه قصد حمله دارند را بگیرد و شما می توانید برای اینکه نقشه پنجاه درصد نشود و در برابر ویچ و حملات بارچ مقاومت کند سه خمپاره انداز را در بالای نقشه قرار دهید.
  • برج جادوگر : این ساختمان دفاعی هم برای نیروهایی که بصورت گروهی مثل جاینت ها حمله می کنند ، بکار می رود.
  • ضد هوایی و تلمبه هوایی : مسیر و جهت تجهیزات دفاعی هوایی هم برای جلوگیری از حملات هوایی از سمت بالا تنظیم شده است.
  • قهرمانان : توصیه ما این است که قهرمانان خود را تا آنجا که می توانید ارتقاء دهید چون در دفاع بسیار موثر هستند مخصوصا ملکه کماندار که در برابر نیروهایی که بصورت تانکی عمل می کنند تاثیر گذار است. (مانند گولم)
  • مکان خوب تله ها  و جایگیری خوب کلن کسل بصورت متمرکز و … از جمله ویژگی های خوب دیگر این نقشه است.

عملکرد دفاعی این نقشه

امیدواریم که از این نقشه دفاعی خوب لذت ببرید !

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۱)

  1. امیر قاسمی

    مپ خوبی نیس اگه بلد باشی صد در صد میتونی بزنی و تازه بعضی موقع ها سرباز هم زیاد میاری
  2. سلام دوستان گل ب چن نفر بازی بلد نیازمندم برا اس وار اگ دوس دارید بیایید کلنمون و اگر هم وار بلد نیستید بزنید بهتون کمک میکنم (البته ب سبک خودم) من لولم 97 اگر دوست دارید بیایین کلن : zedbazi لول سه کلن
    تگ کلن:#PRQRLP22
  3. همش که نقشه تان هال 9 می ذارید یه کم نقشه برای تان هال 8 هم بذارید
  4. سلام ممنون از مطالب
    1این مپ تکراریه
    2 از بالا با جاینت 100 میشه
    3 با گولم 5 از پایین 100 میشه
    این مپ ها تو مستر خراک من بود
    با جاینت 6 100 در صد میزدم
  5. سلام من چند روزه میخام به لیگ چمپیون برم و تا 3140 تا هم تونستم صعود کنم اما بد شانسی آووردم حتی این مپو چیده بودم ولی بازم کم آووردم الان کاپم تا 3060 تا اومد پایین یه راهکار میتونید به من بگید تا سریع برم چمپیون قال قضیه رو بکنم
    • پاسخ:

      باید بازی کنید و زیاد آنلاین باشید و اتک بزنید ! چه چاره ایی من بگم آخه !؟
  6. اینو قبلا هم گذاشته بودین . مپ خوبیه باید دفاعی ها بالا باشن مخصوصا تسلاها

    این مپ برا تاون مکس خیلی بدرد میخوره
  7. جان من به نیرو هایی که اتک زدن نگاه کنین ! با این چیزا تاون هشتم نمیشه زد خداییش مپ خوبی نیست من چن وقت استفاده کردم پیشنهاد میکنم نزارین نقطه ظعف زیاد داره
    من قبلا گذاشته بودم میومدم میدیدم با جاینت شیش و هفت اومدن صاف کردن یا بربر ارچر دوسه تا از مخزن ها رو میزنن از سمت راست و چپ خیلی ظعف داره میان میزنن تا تاون هم میرسن
    • پاسخ:

      خب -  ما معرفی می کنیم و اگه کارآمد نبود برای کاربران ، خوده کاربرها مپ شون را عوض می کنند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای