آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

جزئیات ساختمان دفاعی جدید - فقط مطابق مشاهدات

توپخانه عقاب Eagle Artillery

در آپدیت جدید ، همراه تاون هال 11 یک ساختمان دفاعی جدید نیز در دسترس قرار گرفت و معرفی شد و ما در این پست تا اونجایی که از فیلم عملکرد این ساختمان دیدیم ، جزئیات و حدسیات خود را میخواهیم به آن بپردازیم و شما میتوانید با مطالعه این مطلب درک بهتری نسبت به این ساختمان جدید دفاعی جدید داشته باشید و با دیدن آن زیاد وحشت زده نشوید !

بنابراین به ادامه مطلب مراجعه نمایید ....

اکثر بازیکنان فکر می کنند که ساختمان دفاعی جدید که قرار است با تاون هال 11 بیاید بسیار قوی و شکست ناپذیر است ، البته من نمیتوانم خیلی با این قضیه مخالفت داشته باشم اما بهتر است بعضی چیز ها را شما بدانید و ما میخواهیم شما را راهنمایی کنیم تا درباره این آپدیت درک بهتری داشته باشید سعی می کنیم جزئیات را خلاصه و مطابق آنچه که دیده ایم بیان و تشریح کنیم .

اول از همه اینکه هنوز برای این ساختمان دفاعی هیچ اسمی انتخاب نشده است ، پس فعلا بیاید خودمان اسمی برای آن انتخاب نماییم و به آن بگوییم Griffin به معنای فارسی آن سیمرغ ، ضمنا میتوانیم  بر اساس ظاهری که دارد به آن White Eagle  به معنای فارسی عقاب سفید هم بگوییم اما بهتر است صبر کنیم تا با کاربرد های آن آشنا شویم ما در این مطلب به این ساختمان گریفن می گوییم تا درک بهتری از مطلب داشته باشید .با چیز های که گفته شد میتوان تا اینجا درک کرد که گریفن یک ساختمان کاملا جدید در بازی کلش اف کلنز است و تابه حال همانند این ساختمان در بازی نبوده است، اندازه ظاهری گریفن نسبتا بسیار بزرگ به نظر میرسد.

ظاهر و شکل گریفن با مشاهده سربازان دشمن در محدوده دفاعی خود تغییر می کند، سرخود را به پایین می آورد  و حفره ای روی گردن آن ایجاد میشود و سپس از آن اشعه ای بیرون آمده و بر نیرو های دشمن وارد میشود ، اشعه آن از نظر ظاهری شبیه به اینفرنو است و حفره گردن آن شباهتی به مورتار دارد که از آن توپ شلیک می شود !


محدوده حمله و مقدار آسیب رسانی

ظاهرا"  گریفن ساختمان جدیدی است که تا به حال در کلش اف کلنز دیده نشده است و محدوده دفاعی این ساختمان مطابق آنچه که در فیلم دیده شد کل دهکده می باشد !  پس این یعنی اینکه گریفن را به یک ساختمان سخت و عجیب تبدیل  می کند که هیچ مهاجمی از آن نمی تواند در امان باشد، اما خوشبختانه منطه امن نیز وجود دارد ! درست مثل مورتار که یک منطه امن درنزدیکی خودش دارد و با وارد شدن به این نقطه امن دیگر هیچ کاری نمی تواند بکند و از خود دفاع کند و  این مساله به این معناست که شما میتوانید با سرعت و نزدیک شدن به آن  و قرار گرفتن در منطقه امن مستقیما به گریفن حمله کنید بدون اینکه مورد هدف و یا آسیب قرار بگیرید.

در خصوص مقدار آسیب رسانی به نظر میرسد 50% از جان سربازان مهاجم  را میگیرد، این به این معناست که بربرین لول 7 با 125 hp (جان) نیمی از سلامت یا 62 hp خود را از دست داد. یک بربرین کینگ لول 40 در دست دیگر 4.453 hp داشت پس اگر ضربات گریفن به او بخورد او 2.200 hp سلامتی از دست خواهد داد.
این هم یک چیز جدید در بازی کلش آف کلنز است با این کار سوپرسل میخواهد استراتژی بازی را سخت تر کند و مقدار آسیب رسانی را به سربازان را منطقی تر کند و تعادل به بازی بدهد.


فرار از پرتو و آسیب از گریفن
در حال حاضر فقط دو راه برای در امان ماندن از ضربات و حملات گریفن می توان تصور کرد:

یک راه محدوده امن این ساختمان است که وارد این محدوده امن شویم و آنرا نابود کنیم و راه دیگر زمانی است که نیروهای شما در حال حرکت باشند و گریفن نتواند روی شما زوم کند و شلیک نهایی خود را که مانند یک مورتار عمل می کند را انجام دهد و به اصطلاح نیروها جاخالی دهند.

فیلم ساختمان دفاعی جدید

دانلود فیلم


دفاع از زمین و هوا
آخرین مورد اما نه کمترین مورد! این را خوب میدانیم که قطعا گریفن میتواند هم بر نیروهای زمینی و هم بر نیروهای هوایی متخاصم آسیب وارد کند و این یعنی اینکه هیچ یک از نیروهای نظامی کلش چه هوایی و جه زمینی و چه قهرمانان در برابر این ساختمان دفاعی در امان نیستندهدف سوپرسل هم سخت تر کردن بازی است تا بازیکنان بتوانند استراتژی های جدید برای حمله طراحی کنند و همانطور که قبلا دیدیم با آمدن ساختمان ایر سویپر ، راهی برای مقابله با حملات هوایی با استراتژی لاوالونیون که به شدت رایج شده بود طراحی کرد و بنظر می رسد این ساختمان گریفین را هم بیشتر برای مقابله با حملات گولم و ویزارد طراحی کرده است و این نوع حملات نیز به شدت رواج پیدا کرده است و اکثر افراد با لول بالا از آن استفاده می کنند و با این ساختمان دفاعی جدید را می توان قاتل گولم دانست ، چرا که به راحتی روی آن زوم می کند و قبل از اینکه گولم بخواهد عملیات تانک مانند خود را ایفا کند ، ضربات گریفین جان آن را نصف می کند و استراتژی حمله را خراب می کند !

آیا ساختمان دفاعی جدید قدرتمند است یا نه؟

شخصا من فکر میکنم با این مواردی که مورد بررسی قرار گرفته این ساختمان واقعا قدرتمند است، اگر چه نیروهای شما درگیر حمله با ساختمان هایی با جان زیاد شوند قطعا گریفن روی آنها زوم می کندو  آنها را نابود خواهد کرد.
قطعا سوپرسل باید با تفکر استراتژی بازی را سخت کند و قبل از انتشار این ساختمان به پیشامد های آن فکر کند. اما سوال اینجاست که چه چیزی این سخت شدن بازی را متعادل میکند؟ و مهار کننده آن چیست؟ بعضی ها می گویند قهرمان جدید که در راه است مهار کننده این ساختمان است اما باز نمیتوان مطمئن بود ، به هر حال قهرمان جدید باید سرعت زیادی داشته باشد ، سرعتی معادل گوبلین تا خود را به منطقه امن گریفین برساند و یا اینکه قدرت ضربات تخریب بالایی داشته باشد ، و همانطور که گریفین را می توان ترکیبی از اینفرنو و مورتار دانست ، قهرمان جدید هم باید ترکیبی از ویزارد یا پکا و گوبلین تصور کرد ! و از آنجا که شکل و تبلیغات و سایت مراسم clashcon بیشتر از دو سرباز پکا و ویزارد استفاده شده بود ، شاید دور از ذهن نباشد که قهرمان جدید ویژگی های این دو سرباز پرقدرت در درونش نهفته باشد.

به هر حال گفته های بالا مواردی بود که بعد از مشاهده ویدئو این ساختمان که توسط سوپرسل قرار گرفت مورد بررسی قرار گرفته است و موارد قطعی تر بعد از آمدن این ساختمان به بازی معلوم خواهد شد که آیا سوپر سل ما را شگفت زده خواهد کرد و به بازی هیجان و جان دوباره خواهد داد یا خیر ؟

پاورقی :
ضمنا بعضی ها این مطلب را به نام سایتی میدانند که فکر می کنند ما از این سایت ایرانی کپی کرده ایم و منبع اصلی و مطلب اصلی متعلق به این سایت است که خارجی می باشد که برای دیدن مطلب اصلی اینجا کلیک نمایید.

به هر حال هدف این دوستان که قصد تخریب سایت ما را دارند مشخص و معلوم است و به هرحال سایت ما به عشق شما کاربران به کارش ادامه می دهد و برنامه های مجانی را برای فروش نخواهد گذاشت !

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲۴)

  1. ممنون از سایت خوبتون یه سوال داشتم.
    این عکس ها رو سوپرسل به اشتراک گذاشته و یا شخصی این عکس ها را گرفته و به اشتراک گذاشته؟؟
    • پاسخ:

      اینها را سوپرسل رسما معرفی کرده است.
  2. سلام ممنون از سایت خوبتون من هر روز به سایتتون سر میزنم و مطالب خوبی یاد میگیرم .من فکر میکنم سوپرسل برای قابله با این ساختمان دفاعی یک موجود جدید می ساخت نظر شما چه است؟
    • پاسخ:

      احتمالش هست
  3. دمتون گرم خیلی سایت باحالی دارین از کسیم کپی نمیکنین حال میکنم من هروقت سوالی داشته باشم جوابش صد در صد تو سایت شماست خدا قوت
    • پاسخ:

      تشکر از شما
  4. سلام . ببخشید ولی من توی دو تا از پست هاتون نظر گذاشتم یکی از پست ها هم همین بود. اما نظر من رو نمیزارید. لطفا نظر من رو بزارید ممنون.
    • پاسخ:

      کو ؟ ندیدم ؟ 
  5. خدایی این چه ساختمون دفاعی هستش که میخواد بده مسخره تر از این نمیشه
    • پاسخ:

      مشخص نیست - شاید کریسمس !
  6. دوست من کسی که یکم بازی بلد باشه این ساختمون رو میزاره وسط کنار اکس بو و اینفرنو . تا بخوای به منطقه امنش برسی نیروهات پوکیدن !!!! یعنی هر نیروی جدیدی هم بده فایده نداره .
    • پاسخ:

      احتمال تغییرات در این ساختمان هست و سوپرسل صد در صد روی این مساله کار می کنه ....باید منتظر ساختمان و آپدیت شد.
  7. سلام دوست خوبم واقعا از سایت بی نظیرتون تشکر میکنم امکان نداره من برای اپدیت یا اخبار کلش یا هرچیز دیگه ی کلش سایت دیگه ای رو برم واقعا ازتون ممنونم که مثل سایت های دیگه ربات های رایگان رو نمیفروشید و مثل سایت های دیگه کلاه برداری نمیکنید :)
    فقط یه خواهش داشتم یه ربات اندرویدم برامون بزارین مطمعنن نسخه خوب و پریمیوم رایگانشم هس تو نت مثل مای بوت یا همون گیم بوت قدیم ! مچکرم
    • پاسخ:

      دامی اسپرایت هست که پولی است و نسخه کرک شده آن هنوز وجود ندارد .
  8. دمتون گرم با این مطلباتون من که حال میکنم بروز ترین مطالب رو میزارید. موفق باشید
    • پاسخ:

      تشکر از شما ...
  9. این ساختمان برد و قدرت بسیار زیاد و کاملا غیرمنطقی داره و اگر بیاد بازی رو واقعا خراب میکنه . خیلی بده خیلی بهتر بود مثلا برای تاون یازده یه اینفرنو تاور سومی میداد. اینجوری اصلا نمیشه تاون یازده رو زد
    • پاسخ:

      البته امکانش هست که سوپرسل تغییراتی در این ساختمان بدهد ... فعلا هیچ چیز قطعی نیست.
  10. سلام مدیر عزیز

    می خواستم بپرسم به نظرت منطقی نیست که با اومدن این ساختمون دفاعی جدید به بازی علاوه بر قهرمان نیروهایی هم اضافه بشه. به عنوان مثال نیروهایی که توی دارک باراکس یا اسپل دارک هستن که هنوز عبارت "به زودی" دارند و خیلی وقته مخصوصا توی دارک باراک نیرو نیومده.
    حالا با این فرض نیروهایی می تونه اضافه بشه که تارگت مورد نظرش این ساختمون دفاعی باشه ! نظر شما چیه ؟
    • پاسخ:

      بله - اضافه شدن نیروی جدید که خیلی زیاد امکانش هست و منطقی هم هست ... در ساختمان جدید هم ممکنه تغییراتی داده بشه که هنوز فعلا هیچ چیز معلوم نیست و بنظرم خوده کارکنان سوپرسل هم سردرگم هستند !
  11. دمت گرم داش گلم امیر حسین افشاری
    زدی این بچرو پشم کردی
    باترین سایتی و بروز ترین
    مطب مینویسم بزار الکی گیر نده نگو فیلم نداره او ازین چیزا به خدا خوبه
    البته به مطلب های تو نمیرشه
    راستی من دوست مسعود هستم تو کلنتون بهش بگو بیل گیتس سلام رسوند اگه نفهمید بگو MAHDI WONDER اگه بازم نفهمید بگو همون بچه 14 ساله گرگانیه
    • پاسخ:

      ممنون از  شما - مطلب های شما مفید و خلاصه است و اگه من هم گیر ندهم و منتشر کنم ، خواننده های سایت دائما ایراد می گیرند ، چون از این موارد داشتیم و مطلبی که در سایت نوشته می شه باید مشروح باشه با عکس و فیلم و اسامی های صحیح ، و این مطالب شما بیشتر در انجمنها و forum ها که بیشتر پرسش و پاسخ است منتشر می شود و برای سایت مناسب نیست.
    • پاسخ:

      گفته میشه تاون هال 10
  12. سلام.
    خسته نباشید.
    بنده زود قضاوت کردم و از شما عذر میخوام.من این مطلب رو در یک سایت خارجی پیدا کردم. شرمنده . حلال کنید!!!
  13. سلام از جواب دادن و طفره نرفتن شما خیلی خوشم اومد و حال کردم میشه بگین چطور میتونم نویسنده باشم؟ ممنون میشم راهنمایی کنین
  14. واقعا متاسفم واسه کسایی که فکر میکنن این سایت مطالب سایتای دیگرو کپی میکنه واقعا ادمای سطحی نگری هستند
  15. سلام ببخشید من یک خواننده بودم قانع شدم ممنون از پاسخگویی سریع و به موقعتان
  16. به به دم شما گرم این تیکه آخر رو خیلی خوب اومدی
    (برنامه های مجانی را برای فروش نخواهد گذاشت !)
    در سودجو بودن اون سایت که شکی نیست ولی بعضی از دوستان از روی نا آگاهی این حرفا رو میزنن که شما ناراحت نشین کارتون بیسته همینطور ادامه بدین
  17. مدیر عزیز به نظرت منطقی نیست که نیروهای جدیدی که در دارک باراک و اسپل های جدیدی توی دارک اسپل اضافه بشن و مخصوص ضربه زدن به این نوع ساختمان باشن ؟
    چون خیلی وقته که جای 4 تا نیرو در باراک "به زودی" زدند

    دوم اینکه سپاس از سایت خوبتون
    • پاسخ:

      نیروی جدید به احتمال قوی خواهد آمد از ساختمان دفاعی جدید هم زیاد نترسید . راهی برای نابود کردنش پیدا خواهد شد و نقاط ضعف زیادی دارد آنطور که دیدیدم.
  18. سلام به جز هیروی جدید نیرو یا براکس دیگه ای نمیاد؟اپدیت کی هست؟؟
  19. ببخشید آدرس اشتباه شد
    http://iranclash.com/%D9%87%D9%85%D9%87-%DA%86%DB%8C%D8%B2-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D9%81%D8%A7%D8%B9%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7/
  20. ایران کلش دات کام

    بابا دیگه شورشو در آوردی چرا مطالبو کپی میزنی هر بار باید بیام چک کنم یعنی چی کپی میزنی منبعم رم بنویس پرو این آدرس مطلب که تو ایران کلش دات کام چند روز زودنر گزاشته شده پس نمیتونی دبه در آری واقعا چرا کپی میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟
    http://iranclash.com/%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%D9%81%D8%A7%D8%B9%DB%8C-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D9%84%D8%B4-%D8%A7%D9%81-%DA%A9%D9%84%D9%86%D8%B2/
    • پاسخ:

      اول آقای امیر که می خواهید نویسنده فعال سایت ما باشید ! و درخواست نویسندگی در سایت ما می دهید ! بهتر است در همان سایتی که دفاع می کنید ازش  فعالیت داشته باشید !و همانجا فعالیت و نویسندگی کنید ! دوما من وظیفه ای ندارم به شما پاسخگو باشم چون نمی دانم شما چه کسی هستید ؟ولی برای اینکه روشن بشید و چون می دانم کم سن و سال هستید و آگاهی زیادی ندارید به عنوان نصیحت و آگاه شدن برایتان توضیح می دهم ! که این مطالب ترجمه سایت های خارجی است و نویسنده مطلب هم خارجی است و ممکن است یکنفر امروز ترجمه کند و سایتی دیگر یک ماه دیگر ترجمه کند ... و چون وقت اضافی هم ندارم و شما خیلی مشتاق هستید که بدانید کی از کی کپی می کند فقط سه نمونه آوردیم از سایت دوست داشتنی شما  اگه ملاک را تاریخ می گذارید :
      + ما این مطلب را ( اینجا ) دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷ ب.ظ گذاشتیم و سایت دوست داشتنی شما این مطلب را ( اینجا ) توسط حامد حیدری - 31 مرداد,  1394 گذاشته است !
       + ما این مطلب را ( اینجا ) جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ب.ظ گذاشتیم و سایت دوست داشتنی شما ( اینجا ) توسط amir -مرداد 31 , 94گذاشته است .
      + ما این مطلب را ( اینجا ) دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۱۶ ب.ظ گذاشتیم و سایت دوست داشتنی شما ( اینجا ) توسط عارف ابراهیمی -
      30 مرداد,  1394 گذاشته است .
      و حوصله و وقتش را ندارم که بقیه اش را بگذارم .... اگه شما یک خواننده ساده  سایت هستید بهتره توی این مسائل دخالت نکنید وگرنه مسائل دیگه سایت هم هست که فعلا چیزی نمی گم و بهتره مشغول خواندن سایت ها باشید و به معلومات خود اضافه کنید و میان سایت ها که در این زمینه فعالیت می کنند ، تفرقه و دشمنی ایجاد نکنید .... موفق باشید.

  21. سلام.
    خسته نباشید.
    احیانا این مطلب سایت ایران کلش نیست ؟؟؟ مرد باش جواب بده
    • پاسخ:

      خیر - پاسخش را دادیم - قسمت نظرات را بخوانید ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای