آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۲

تمامی استراتژی های مربوط به اژدها (Dragon)

اژدها Dragon استراتژی ها

دراگون یکی از محبوب ترین سرباز هاست که در تاون هال هفت در دسترس قرار میگیرد ۲۰ عدد جا میگیرد و یک واحد هوای است که هدف مورد علاقه وخاصی ندارد و دارای چهار سطح است.

اژدها برای غارت:
معمولا اژدها برای به دست اوردن منابع توصیه نمی شود اما اگه مجبور به انجام این کار شدید بهتراست برای اکسیر سیاه باشد و تقریبا ۲۰۰۰ اکسیر داشته باشد تا ضرر نکنید برای اینکار بهتز است ارتش خود را از ۸یا۹ دراگون پر کنید همراه با طلسم خشم یا طلسم رعد و برق.ازرعدو برق برای نابود کردن دور ترین ضد هوایی استفاده کنید اما از خشم بهتر است ابتدا تمامی دراگون ها را در نزدیک ترین راه که به مخزن اکسیر میرسد خالی کنید و طلسم های خشم رو استفاده کنید.البته بسیار پر هزینه هست و کمترتوصیه میشود.

اژدها درکلن وار:
اژدها یک واحد بسیار عالی برای بازی کنان تاون هال۷و۸ در کلن وار است یک بازیکن تاون هال۷ به راحتی با ۳ طلسم رعد و برق و ۹ دراگون میتواند یک تاون هال ۸ رو به راحتی ۱۰۰%نابود کند.کاری که باید انجام داد این است که تمامی طلسم های صاعقه رو در کنار دور ترین ضدهوایی غیر قابل دسترس استفاده کنید و دراگون ها رو در کنار نزدیک ترین ضدهوایی ها خالی کنید بدون انکه حتی توجه ی به افراد کلن کاستل بکنید.

اژدها و طلسم ها:
اژدها با طلسم های صاعقه.خشم.انجمادو شفا دهنده دارد رابطه ی خوبی دارد .


رعد و برق:در هنگام نبرد همان طورکه قبلا ذکر شده می توان از ۳X صاعقه برای دور ترین و غیر قابل دسترس ترین ضد هوای استفاده کنید که معمولا قوی ترین ضد هوایی ست و دراگون ها رو درنزدیکی نزدیک ترین ضد هوایی دیگر خالی کرد برای تاون هال ۸و۷ بیشتر پیشنهاد می شود.
خشم: دراگون معمولا کمی کند است برای همین از طلسم خشم برای قوی تر شدن و سریع تر شدن دراگون ها استفاد میشود بهتر است دراگون ها رو متمرکز رها کنید تا طلسم خشم بتواند همه ی دراگون ها رو پوشش دهد.
انجماد: این طلسم کمتر توصیه می شودو برای حمله به تاون هال ۱۰ استفاده می شود بهتر است این طلسم رو زمانی استفاده کنید که اژدها کاملا به برج جهنمی نزدیک شده و این برج دارد به ان هاصدمه می زند با این طلسم میتوان برای چند ثانیه این برج رو متوقف کنید.
شفا دهنده: این طلسم در سطح های پایین اثر زیادی برروی این واحد ندارد اما از سطح ۴ بالاتر میتوان ان را با طلسم خشم استفاده کرد و می تواند به دراگون سلامتی-قدرت و سرعت زیادی بدهد

اژدها و برج جهنمی:

این برج میتواند یکی از بزرگ ترین نقطه ضعف های این نیرو باشد ممکن است طلسم انجماد برای چند ثانیه ان را متوقف کند اما این برج دوباره فعال میشود
بهتراست همیشه دقت کنید که هدف برج تک نفره(یک توپ سرخ و آتشی) و یا چند نفره است(سه تاتوپ سرخ و آتشی) اگر تک نفری باشد می تواند به سرعت یک اژدها را از بین ببرد اما بهتراز چند نفر است اگه احساس کردید که برج نزدیک است ویا میتوان با متوقف کردنش با انجماد فورا ان را از بین برد حمله کنید در غیر این صورت از حمله به همچین قلعه ای اجتناب کنید.

اژدها به عنوان یک نیرو برای دفاع در کلن کاستل:
می توان گفت که دراگون بهترین نیرو برای دفاع در کلن کستل است زیرا:می تواند انفجاری شلیک کند یعنی می تواند چندین نیرو رو به یک نفس از بین ببرد همچنین یک واحد هوایی است و بسیاری از نیرو ها توانایی اسیب به این نیرو را ندارند همچنین قدرت و سلامتی بسیار بالای دارد ولی ۲۰ عدد جامیگیرد ودر یک کلن کاستل سطح۳ فقط یک دراگون جا میشود ولی اگه بیشتر جا داشت وبهتر است بقیش با آرچر پرشود تا نقص دراگون یعنی سرعت کمش جبران شود.
برای مثال یک دراگون میتواند ۱۰ تا غول رو با چندنفس نابود کند و کل استراتژی حمله رو منحل کند.

دراگون به عنوان ضربه گیر:
می توان ازدراگون بعنوان سپری استفاده کرد و همراه با بالون و هیلرفرستاده شود تا توجه ضد هوایی ها را به خود جلب کند و اجازه دهد بالن و یا هیلر کار خود را انجام دهند زیرا دراگون سلامتی نسبتا بالای نسبت به دیگر نیرو های هوایی دارد.

دراگون همراه با لاواهاوند:
از جای که لاواهوند خون بیشتری نسبت به دارگون دارد(تقریبا ۴ برابر درسطح یک) می توان از آن به جای ضربه گیر استفاده کرد ولی همه ی کمپ دراگون باشه.اگه خواستید همراه دراگون این نیرو رو ببرید اول بگزارید دراگون به ایردیفنس برسد سپس لاواهاوند رو رها کنید تا بتواند چهار تا دراگون رو نجات بده.

نکته های اضافی:
۱٫-همیشه قبل رها کردن دراگون سعی کنید با کینگ یا کویین راه رو برای دراگون باز کنید
۲٫-وقتی خون دراگون با برج جهنمی کم شد از طلسم شفا دهنده استفاده نکنید (برای همه ی سرباز ها)
۳٫-برای کلن کستل سعی کنید از هم کلنی ها دراگون سطح بالاتری بگیرید
۴٫-به کسی حمله کنید که لوت زیادی داشته باشه چون هزینه حمله با دراگون زیاد است
۵٫-هیچ وقت برای خالی کردن افرادکلن کاستل وقت خودتون رو تلف نکنید

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.
برچسب ها dragon

نظرات (۲)

    • پاسخ:

      خیر - هیلر فقط و فقط به نیروهای زمینی نیروی سلامتی می دهدو بر روی نیروهای هوایی هیچ تاثیری ندارد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای