آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۴

آموزش کشتن لاواهوند در کلن کسل حریف

لاوا Lava Hound آموزش های بازی

در این مطلب می خواهیم روش کشتن لاواهوند را در کلن کسل حریف آموزش دهیم که البته کم پیش می آید که در کلن وار در کسل حریف این موجود قرار داده شود ولی به هر حال در صورت برخورد با آن باید بدانیم که چکار کنیم ، لاوا هوند دارای سلامتی زیاد است و قدرت آسیب رسانی کم که باعث می شود وقت زیادی از شما گرفته شود و نتوانید دهکده حریف را دوستاره کنید ، با ما باشید در ادامه مطلب تا نحوه نابودی آنرا فراگیرید ...

چگونه برای نابودی لاوا هوند برنامه ریزی کنیم ؟

لاوا هوند نمی تواند آسیب زیادی به نیرو های شما برساند به خاطر اینکه که لاوا هوند میزان خسارت زدن بسیار پایین دارد و شما می توانید برای کشتن لاوا هوند سطح سه  از شش ضربه ویزارد با سطح شش استفاده نمایید تا آنرا از بین ببرید و مشکل شما از این قسمت شروع می شود که زمانی که شما لاوا هوند را از بین می برید او تکه تکه می شود و تبدیل به لاوا پاپ می شود یعنی لاوا هوند های کوچک که اگر شما به درستی آنها را هم نابود نکنید دچار یک مشکل خواهید شد من دیده ام که حملاتی که با دسته ای از هاگ رایدر می شود همین لاوا پاپ های کوچک آتشین چگونه هاگ رایدر ها را از بین می برد ، پس به همین دلیل ما نیاز به یک برنامه ریزی دقیق برای نابودی آن خواهیم داشت که آنرا فرا خواهید گرفت .

چگونه با لاوا هوند مدافع در کلن کسل حریف مبارزه کنیم ؟

روش های مختلفی برای کشتن لاواهوند وجود دارد ولی در این مطلب بهترین روش ها را آموزش می دهیم.
خسارت طلسم سم در برابر سلامتی لاوا هوند اثری ندارد و خیلی مسخره بنظر می آید !  ولی به این معنا نیست که نباید در حملات استفاده کنیم چون نیاز خواهیم داشت چون طلسم سم برای نابودی لاوا پاپ ها بسیار مفید و یک ابزار کارآمد است البته این موارد بستگی به استراتژی شما هم دارد که بخواهید از این روش استفاده کنید یا خیر و یا می خواهید لاوا هوند را در همان ابتدا نابود کنید یا خیر.

+ اگر می خواهید لاواهوند را در همان ابتدای حمله نابود کنید ...

دو راه برای فریب دادن لاوا هوند وجود دارد :

  • استفاده از غول ، بربر ، آرچر در صورتی که کلن کسل دشمن در دسترس باشد.
  • استفاده از ۴ یا ۵ هوگ رایدر ، بالون در صورتی که کلن کسل در دسترس نباشد.

که در این حالت لاواهوند از کسل حریف بیرون می آید .


سپس با رها کردن یک بربر یا آرچر در کنار نقشه می توانید آن را فریب بدهید که برای این اتفاق می توان دو روش بکار برد :


گزینه اول : پس از اینکه لاوا هوند را به گوشه دهکده و به دور از ساختمان های دفاعی کشیدید می توانید برای نابودی آن از آرچر / ویزارد / دراگون استفاده کنید و به نظر من ۳ یا ۴ عدد ویزارد خوب است ، ویزاردها را رها کنید و عجله ای برای کارهای بعدی نداشته باشید چون لاوا هوند آسیب کمی به ویزاردها وارد می کند و موقعی که لاوا هوند تبدیل به لاوا پاپ شد می توانید با رها کردن یک طلسم سم همه آنها را نابود کنید.
شما می توانید یک غول را برای سپر گوشتی در برابر لاواهوند رها کنید و بعد ویزاردهای خود را برای نابودی لاواهوند بفرستید و به این صورت می شود که زمانی که لاواهوند مشغول شلیک به غول است ، ویزاردها در حالی که زیر آتشی نیستند به لاواهوند شلیک می کنند و به آن ضربه می زنند که دیگر خودتان مزیتش را می دانید.

گزینه دوم : پس از اینکه لاوا هوند را به گوشه دهکده و به دور از ساختمان های دفاعی کشیدید می توانید از ملکه کماندار خود استفاده کنید و هنگامی که لاوا هوند تبدیل به لاواپاپ شد آن موقع لاوا پاپ ها ملکه کماندار را محاصره خواهند کرد و بعد در همین هنگام با رها سازی سم همه لاوا پاپ ها را به سادگی از بین ببرید و طلسم سم هم روی نیروهای خودتان تاثیری ندارد !


نحوه کشتن لاوا هوند بوسیله ملکه کماندار


نکته : سعی کنید ملکه کماندار را زیاد به لاوا هوند نزدیک نکنید به این دلیل که بعد از منفجر شدن آن ، لاوا پاپ ها صدمه زیادی به آن وارد می کنند

Lava Hound & Lava Pup

+ بدون خارج کردن لاواهوند از کلن کسل

بیشتر مواقع شما نمی خواهید وقت خود را تلف کنید و بدون خالی کردن کلن کسل می خواهید به حریف حمله کنید پس گولم ها و یا غول ها را رها کنید و منتظر بمانید که لاوا هوند به سمت آنها برود بعد ویزاردها و ملکه کماندار را رها  کنید تا لاواهوند را نابود کنند و سپس با رها سازی اسپل سم هم همه لاواپاپ ها را یک جا نابود کنید.

با دیدن فیلم زیر هم می توانید درک درستی از مطالب گفته شده بدست آورید که در این فیلم ابتدا به نحوه کشتن دراگون در کسل حریف می پردازد و سپس آموزش کشتن لاواهوند را به شما می آموزد :

> دانلود فیلم <

امیدواریم با رعایت این نکات با اعتماد به نفس بیشتری در کلن وار شرکت کنید و از حریف خود نترسید.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.
برچسب ها Lava hound لاوا

نظرات (۴)

  1. با سلام خدمت شما ایا طلسم سم روی دراگون تاثیر دارد و مفید است یا خیر؟ من تاون هال نه هستم با گولم و والکری حمله میکنم ممنون
    • پاسخ:

      بله - ولی تاثیر آن کم است و باید همراه با حمله نیرو به آن انجام شود تا سریعتر کشته شود
  2. یک راه حل ساده شماره میتوانید لاوا را به کنج زمین بیاورید و ان را بابا مینیون بکشید لاوا هوایى نمى زند
    • پاسخ:

      خوبه
  3. یک روش خوب دیگه.اگه از قبل بدونیم لاوا داره یک هیلر با دو تا یا یک آرچر میبریم ارچر یچگاه نمیمیرد و لاوا هم تو اون 3 دقیقه نمیمیره و مشکلی با لاوا پاپ دیگه نداریم
  4. آخه چیزی که قدرت تخریب آخرین لولش چهارده رو چرا باید نابود کرد ؟ اگه اصلا نابود نکنیم که خیلی بهتره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای