آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

بهترین شیوه اتک با دراگون در کلن وار

استراتژی ها

دراگون

یکی از بهترین سبک های اتک دادن در کلن وار حمله با دراگون میباشد که به آن میپردازیم.

دراگون ها در سطوح مختلف دارای قدرت تخریب متفاوتی دارند و با هر سطح کمی به قدرت آن ها در تخریب اضافه میشود پس همیشه نباید از دراگون استفاده کرد.

اول بذارید این مطلب رو بگم که بعضی از دوستان در اتک زدن واقعا حرفه ای هستند ولی واقعا روش استفاده از اسپل ها رو نمیدونن و به طور مثال در مواقعی که باید از اسپل های خشم استفاده کنند به اشتباه از اسپل های صاعقه و … استفاده میکنند که واقعا کار اشتباهی است.

به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

خوب برای اتک های لول های بالای ۶۰ استفاده از دراگون یکی از ملزومات است. برای این کار شما به سطح تاون هال ۸ و دراگون ۳ نیاز دارید.

دشمنان دراگون ها ایردفنس ها هستند که واقعا قادر به آسیب بالایی هستند و باید قبل از هر چیزی به تخریب آن ها بپردازیم. توجه داشته باشید برای هر ایردفنس با این سطح لول (حدود ۵-۶) باید سه عدد اسپل صاعقه داشته باشید.

اگر ایر دفنس ها در اطراف نقشه باشند باید یک دراگون را روی آن رها کنید تا آن را از بین ببرد و یکی دیگر از ایردفنس ها را توسط صاعقه تخریب کنید و بعد از آن تمام دراگون هایتان را رها کنید و مطمن باشید تا زمان رسیدن دراگون ها به ایردفنس آخر زنده خواهند ماند.

شما میتوانید با سطج تاون هال ۸ حدود ۱۰ دراگون با خود ببرید که خوب با یک عدد دراگونی که در کلن کستل جا میشود حدودا میشود ۱۱ دراگون با خود ببرید.

روش دیگر استفاده از طلسم شفا دهنده است که شما میتوانید یک اسپل خشم و دو اسپل شفادهنده با خود به همراه ببرید.

اول همه دراگون هایتان را رها کنید و بعد اسپل خشم را بلافاصله رها کنید جلوی دراگون ها تا به قدرت خشم آن ها افزوده شود و سریعا نسبت به تخریب ساختمان ها و دفاعی ها بپردازند.

پس از آن به فاصله کمتری یکی از اسپل های شفادهنده را رها سازی کنید و به فاصله کمی دیگر اسپل سوم را نیز رها کنید به این ترتیب زمان رسیدن دراگون ها به ایردفنس ها سلامتی شان تقریبا نزدیک به حدوسط است که به راحتی قابلیت تخریب کامل کلن وار دارند.

برای کلن وارهایی که حریف های روبه روی تان بسیار قوی است و شما فقط میخواهید یک ستاره از آن بگیرید بسیار آسان است. به محض شروع برای اتک ازسمتی حمله خود را آغاز کنید که به تاون هال نزدیک باشد و یا از سمتی حمله کنید که بدانید ایردفنس ها در نزدیکی آن نباشند و بتوانید ساختمان های زیادی را تخریب کنید.

در فیلم زیر هم برای نشان دادن قدرت دراگون ، می بینیم که با داشتن یک تاون هال 7 به یک حریف با تاون هال 8 حمله می کنیم و فقط اسپل رعد و برق استفاده می کنیم ، با هم این فیلم که به زبان فارسی هم توضیحاتی روی آن داده شده است را می بینیم :

دانلود فیلم

دانلود فیلم

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۱)

    • پاسخ:

      هنوز مشخص نشده است و چیزی اعلام نشده است .
  1. سلام خسته نباشید من تون هالم هشت هست و دراگام لول سه هستش واسپل خشمم لول چهار هستش می خواستم بدونم این اسپل لولش خوبه یا که باید لولش اپ کنم ممنون بعد می خواستم بدونم چند تا اسپل با خودم ببرم منظورم اسپل خشم هست ممنون میشم اگه بگید یا اینکه اسپل هیل ببرم یا نه یا که فول اسپل خشم بشم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
    • پاسخ:

      بله لولش که خوبه اسپلتون
      بیشتر مواقع اسپل هلینگ یکی می برند و بسته به قدرت ایردیفنس های حریف ، کم و زیادش می کنند که هنگام زیر آتش بودن دراگون زیر ایردیفنس از آن استفاده کنند . که سلیقه ایی است و بسته به نقشه حریف داره
  2. فیلم اولیه خیلی با حال بود. گفت و گو یه اینا جالب تر از خود فیلمه بود.
    • پاسخ:

      بله ، من هم مخصوصا گذاشتم (:
  3. از کجا لینک دانلودش پیدا کن من متوجه نشدم لطفا راهنمایی کنید گذشته ا  این فیلم هارو جوری بزارید که مستقیم امکان دان هم داشته باشن متشکرم 
    • پاسخ:

      در زیر فیلم ها لینک دانلود قرار داده شده است.
    • پاسخ:

      لینک دانلود در آپارات هست
    • پاسخ:

      در خارج از کشور زندگی می کنند و لهجه خارجی دارند .
  4. خخخخ،چ ویدیو باحالی،
    بیشتر از اتک ،گفتگو این دوتا باحال بود،
    موشک،ایر دیفنس
    کینگ باربارین،کینگ بِربِر خخخ
  5. باسلام خدمت مدیریت سایت ،
    ببخشید ی سوال ،من دوستم رفته مسافرت ،و چند وقته ک در کلش فعالیتی ندارد
    جیمیل و رمزشو داده ب من تا برم و بیلدرهاشو مشغول کنم،خب الان من چجوری وارد اکانتش بشم،
    اگه لینک اموزشی چیزی هست ،لطف کنید بیزحمت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای