آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۱

نحوه ارتقاء خمپاره انداز به صورت موثر

خمپاره انداز Mortar

خمپاره انداز یکی از ساختمان های دفاعی است که از تاون هال سه در دسترس قرار می گیرد و می توانید آنرا بسازید و انجام عملیات های دفاعی زمینی را خنثی می کند ولی سرعت آن بسیار پایین است ( هر ضربه 5 ثانیه زمان می برد)

در سطوح پایین تاون هال ( 3 تا 6 ) خمپاره انداز ها بسیار حائز اهمیت هستند ، زیرا در این سطح بازیکنان به علت عدم آشنایی با این خمپاره اندازها و عدم بکارگیری صحیح نیروها ضربه زیادی از آن می خورند ، اما در سطوح بالاتر تاون هال اوضاع فرق میکند که ما در این مطلب می خواهیم ارتقاء صحیح و نحوه ضربه پذیری نیروها را در برابر خمپاره انداز ها بررسی کنیم پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

گرچه خمپاره اندازها ( مورتار ) سرعت حمله بسیار کمی دارند و به نیروهای که در کمتر از 4 کاشی به آن فاصله داشته باشند ، صدمه نمی رسانند ، اما آنها می توانند دسته ای از بربرها ، آرچرها ، گوبلین ها ، ویزارد ها و هاگ ریدر را در عرض چند ثانیه نیست و نابود کنند !

جداولی که در زیر برایتان ترسیم کرده ایم نشان می دهد که چگونه یک خمپاره در برابر کشتن بربر، آرچر ، گوبلین ، ویزارد در هر سطحی عمل می کند

توصیه :برای مقابله با بربرها ، ارتقاء دهید خمپاره انداز را به لول 4 در TH6 (تاون هال شش) و کمتر ،ارتقاء به لول 5 در TH7 و ارتقاء خمپاره انداز به لول 8 در TH9 و  TH10 کافی است.

توصیه : برای مقابله با آرچرها ، شما به سطح شش خمپاره انداز نیاز دارید در  TH6 و کمتر از آن ، به لول 5 خمپاره انداز نیاز دارید در TH7 و TH8 و به لول 6 خمپاره انداز نیاز دارید در TH9 و TH10.

توصیه : برای مقابله با گوبلین ها ، شما باید خمپاره انداز خود را آپگرید کنید به لول 7 در TH9 و TH10 و ارتقاء بدهید خمپاره انداز خود را به لول 6 در TH7 و TH8  و ارتقاء دهید خمپاره انداز خود را به لول 5 در TH6 .

توصیه : برای مقابله با ویزارد ها ، خمپاره انداز ها را ارتقاء دهید به حداکثر سطح خود ( ماکسیمم ) در TH8 و کمتر از آن ، ارتقاء دهید خمپاره انداز را به لول 7 در TH9.

hit = ضربه و شلیک خمپاره انداز است ، hits 2 یعنی دو ضربه خمپاره که به نیروها برخورد می کند.

نتیجه گیری :

بر اساس جداول ارائه شده می توان گفت خمپاره انداز ها همیشه یکی از قویترین ساختمان های قدرتمند دفاعی است به منظور مقابله با استراتژی های حمله رایج مثل بارچ و یا BAM  در تمام سطوح تاون هال ، به خصوص تاون هال 6 و کمتر از آن که عده ایی هنوز قادر به بازی و پیاده کردن صحیح نیروها نیستند ، مکان قرار گیری خمپاره اندازها نیز بسیار مهم است و نباید در معرض حمله باشند و باید با شعاعی که پوشش می دهد اطمینان پیدا کنیم که کل دهکده را پوشش می دهد و شما باید ارتقاء دهید خمپاره اندازهایتان به آخرین سطح خود در تاون هال شش و کمتر از آن و حداقل لول 6 در تاون هال هفت و هشت و حداکثر لول در تاون هال نه و ده.


آیا شما نیز توصیه ای برای ارتقاء خمپاره انداز دارید؟

نحوه خواندن و استفاده از جداول بالا

نحوه استفاده و خواندن جداول بالا هم به این صورت است که مثلا در جدول مقابله ویزارد با خمپاره انداز برای از بین بردن یک ویزارد با لول پنج ، یک خمپاره انداز با لول 4 باید پنج شلیک کند تا آن را از بین ببرد و همین ویزارد با برخورد با یک خمپاره انداز با لول هفت فقط با سه شلیک خمپاره انداز از بین می رود.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱)

  1. سلام برادر من یه سوالی داشتم خیلی عذر میخوام اگه هیچ ربطی به این پست نداره
    من همین امروز بلو استیک رو دانلود کردم و بعد نصب کردمش 
    وقتی خواستم وارد بازی کلش آف بشم همش تا نصفه لود میشه و از بازی میپره بیرون 
    من الان چیکارش کنم؟؟؟؟
    چرا اینطوری شده؟؟؟
    راه حلی هس ؟؟؟؟
    تورو خدا جوابمو بدین 
    • پاسخ:

      ورژن جدید کلش را نصب کنید

      گوگل پلی را هم از اینجا آپدیت کنید
      مطابق DPI
      http://www.farsroid.com/google-play-services/
      http://www.apktops.ir/android-google-play-services.html/

      یک فی ل ت ر شک ن هم امتحان کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای