آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۶

آموزش استراتژی ملکه کماندار و هیلر

استراتژی ها

super queen strategy

در طول چند هفته یک نوع استراتژی بکار برده می شود و در یوتیوب هم فیلم های زیادی در این رابطه منتشر شده است و قبلا هم توضیحاتی در مورد این نوع استراتژی داده ایم و آن استراتژی ملکه کماندار و هیلر است یا Super Archer Queen Strategy

که این استراتژِی به خوبی کار می کند و فوق العاده است و این نوع استراتژی با یک ملکه کماندار و 10 - 8 هیلر به نقشه دشمن حمله می کنند البته تا 8 هیلر کفایت می کند و از مینیون ها هم به عنوان تمیز کننده بکار می روند و شما با این ترکیب کوچک ، یک ارتش بزرگ را خواهید داشت.

برای مطالعه و چگونگی استفاده از این استراتژی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

چه نقشه هایی را با این استراتژی باید به آن حمله کنیم؟

معمولا با این استراتژی به جمع کردن اکسیر سیاه و حمله به منابع اکسیر سیاه که در قلب دهکده است استفاده می شود و معمولا اکسیر سیاه در این نوع نقشه ها 2500 یا بیشتر باشد مورد استفاده قرار می گیرد و دریل های اکسیر سیاه هم در اطراف نقشه قرار دارند و جای نگرانی نیست برای نابودی آن.

اهمیت هیلر ها در استراتژی سوپر کوئین

ملکه کماندار و هیلر ها با هم هماهنگ و متناسب خواهند بود ، هیلر ها را بصورتی رها نکنید که نزدیک ایردیفنس ها باشند چون به راحتی نابود خواهند شد و به یاد داشته باشید که هدف از این استراتژی بدست آوردن اکسیر سیاه است پس به یاد داشته باشید شما نیازی به صد در صد کردن نقشه حریف ندارید ، حتما به یاد داشته باشید که ملکه کماندار شما در چه سطحی است و یک کاربر با سطح 8 ملکه کماندار به راحتی 2000 اکسیر سیاه در هر حمله بدست آورد.

ترکیب ارتش در استراتژی سوپرکویین

شما باید به ملکه کماندار توجه ویژه ایی داشته باشید چرا که نقش کلیدی را اجرا می کند ، بنابراین شما باید 10 هیلر داشته باشید که با توجه به سطح هیلر می توانید تا 8 هیلر هم داشته باشید که خود شما می توانید با چند بار حمله به دهکده ها ، این مورد را تشخیص بدهید .تعداد 8 عدد دیوار شکن برای شکستن لایه های دهکده حریف برای رسیدن به مخزن اکسیر سیاه که عموما در مرکز دهکده قرار دارد نیز لازم است و اگر دیوارشکن ها را به خوبی بکار ببرید ، ملکه کماندار به اطراف نمی رود و مستقیم به مرکز می رود و می توانید از مینیون ها هم برای پاکسازی اطراف استفاده کنید و به جای آن نیز می توانید از بربرها و آرچر ها نیز بهره ببرید و ملکه را به مرکز هدایت کنید.

ترکیب نیروها در استراتژی سوپرکویین

این ترکیب سرباز های من در این استراتژی است و من در تاون هال ده هستم و با 240 ظرفیت آرمی کمپ من است و البته شما لازم نیست از این ترکیب حتما استفاده کنید و شکل های دیگر سربازها را تغییر داد و هیلرها را کمتر کنید و به جای آن آرچر بکار ببرید و اگر تاون هال شما 9 است و آرمی کمپ تان 220 سرباز جا دارد فقط کافیست مینیون ها را به 32 عدد تغییر دهید و شما باید چندین بار باید حمله کنید تا به قولی قلق آن دستتان بیاید که مثلا دیوارشکن های کمی دارید ؟ یا هیلر هایتان زیاد است ؟ و بسته به لول سرباز هایتان تعداد آنها را کم زیاد کنید مثلا آنهایی که لول بالاتری دارند کمتر ببرید و آنهایی که لول کمتری دارند ، سرباز ها را بیشتر به کار ببرید و ببینید ملکه کماندار شما چه لولی دارد ؟ و ...

درباره طلسم ها

توصیه من این است که یک طلسم پرش هم همراه  داشته باشید تا در مواقعی که ملکه کماندار سرگردان شده است آن را استفاده کنید و به مرکز هدایتش کنید ! از طلسم خشم هم می توانید برای زیاد کردن قدرت ملکه کماندار استفاده کنید ، طلسم سم هم برای از بین بردن نیروهای کلن کسل حریف استفاده کنید و شما در این استراتژی نیازی به طلسم سلامتی (زرد) ندارید ، چون هیلرها به راحتی همین نقش را ایفا می کنند و برای سلامتی دادن به ملکه کماندار مشکلی ندارید. طلسم یخ هم برای از کار انداختن اینفرنو ها بکار می بریم که خطری جدی برایمان محسوب می شود و ممکن است باعث شکست استراتژی ما شود و توصیه من این است که به نقشه های دارای اینفرنو کمتر حمله کنید مگر اینکه ملکه کماندار شما دارای لول بالایی باشد.

استراتژی ملکه کماندار در فارمینگ

در نکته هایی که گفتیم یک استراتژی خوب و مخصوص بدست آوردن اکسیر سیاه است و اگر شما با یک ردیف دیوار مواجه شدید بسیار خوب است و به راحتی این دیوار را بشکنید !

  • پاکسازی با مینیون ها

در ابتدا با مینیون ها ساختمان های منحرف کننده را پاکسازی کنید تا یک حمله قیفی شکل برای نفوذ ملکه کماندار به مرکز نقشه را فراهم نمایید .

  • رها کردن ملکه کماندار

موقعی که ساختمان های دفاعی حریف پاکسازی شد شما باید ملکه کماندار خود را رها کنید و در همین حال دیوارشکن های خود را به سمت دیوارها بفرستید.

  • رهاسازی هیلرها

موقع رها کردن  هیلرهایمان هست  در این حمله 9 هیلر رها کرده ام به این دلیل که نقشه حریف بسیار قوی است


  • رها سازی دیوارشکن ها

از دیوار شکن ها برای شکستن دیوار ها بکار ببرید و مورتارها و ویزارد تاورها که در مرکز هستند یا در حال شلیک به ملکه کماندار هستند را رها کنید تا دیوارشکن ها هم مورد هدف قرار نگیرند و راه را برای ملکه کماندار هموار کنید.

  •  استفاده از طلسم ها

در بعضی مواقع برای افزایش قدرت سلامت هیلرها باید یک طلسم خشم در محل حضور آنها رها کنید تا قدرت شفابخشی و قدرت آنها بیشتر شوند و این به سلامتی هیلر خیلی کمک کند و موقعی که ملکه کماندار زیر آتش ایکس بو است بهتر است از طلسم خشم استفاده کنید از طلسم سم هم باید برای از بین بردن نیروهای کلن کسل حریف استفاده کنید.

 همانطور که در تصویر می بینید طلسم خشم را بین هیلر و ملکه کماندار زدم  و این باعث میشود که هم قدرت ملکه کماندار زیاد شود و هم قدرت شفادهندگی هیلر ها زیاد شود و باید بین این دو نیرو طلسم را بزنیم و در استفاده از آن بهره کامل را ببریم.

شما همچنین به جای طلسم پرش می توانید از طلسم زلزله استفاده نمایید و باز هم راه برای ملکه باز شود و کمتر زیر آتش قرار بگیرد.

دیدن این فیلم شما را بیشتر با این استراتژی آشنا خواهد کرد :

فیلم حمله استراتژی سوپر کویین

  •   صبر کنید

شما زمانی که به نتیجه رسیدید و مخزن اکسیر را که هدف نهایی ما است را از بین بردید می توانید از بازی خارج شوید تا ملکه کماندار سلامتی اش حفظ شود و برای حمله بعدی آماده شوید مگر اینکه  علاقه داشته باشید که غنایم بیشتری به دست بیاورید و صبر کنید تا زمان حمله تمام شود.

Super Archer Queen Strategy

مرور کلی

امیدواریم که این استراتژی برای شما مفید واقع شده باشد و توانسته باشید از آن بهره کامل را ببرید و خوشحال خواهیم شد اگر برای بهتر شدن آن نظر یا پیشنهادی دارید را برایمان در قسمت نظرات بنویسید.


تبلیغات شما در صفحه اول سایت ما ؟!


تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.
برچسب ها Super Archer Queen Strategy

نظرات (۶)

    • پاسخ:

      کینگ بربر بیشتر به تجهیزات می چسبد و نابود می کند و زیر آتش زیاد قرار می گیرد ولی - آرچر کویین با کمی فاصله تجهیزات را می زند و کارایی ش بیشتر است تا کینگ بربر .
      می تونید امتحان کنید و بستگی به نقشه حریف هم داره که باز چیده باشه بهتره.
  1. سلام من از کلنم درخواست هیلر کردم ان ها هم بهم دادن خواستم ببینم اگه ازش تو اتک استفاده نکنم و رو قلعم بمونه موقعی که بهم حمله شد به ساختمان های خودم جون میده؟؟؟
    • پاسخ:

      به نیرو اگر در قلعه باشه جان می دهد. بیشتر از آن برای حمله بکار می رود نه دفاع - برای دفاع در قلعه بهتر است آرچر یا ویزارد یا دراگون داشته باشید.
    • پاسخ:

      سمت چپ سایت از لیست کناری -  استراتژی های حمله و دفاع را هم ببینید.
  2. مطلب در مورد جم کردن اکسیر ندارید یا گلد اخه جم کردن دارک اکسیر که کار نداره یه مخزنه هدفمون زدن یه مخزنه ولی اکسیر یا گلد چهار تاس باید طرفو تقریبا خاک کنیم خیلی ممنون از سایت خوبتون 
    • پاسخ:

      خوب استراتژی های مختلف هست در قسمت چپ سایت + استراتژی حمله و دفاع + نقشه حریف و قدرت شما هم تاثیر داره
    • پاسخ:

      چشم - قسمت استراتژی های حمله و دفاع را در سمت چپ سایت ببینید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای