آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۲

نکاتی برای بدست آوردن اکسیر سیاه در تاون هال 7

آموزش های بازی

تقریبا در بازی کلش آف کلنز بعد از ارتقاء تاون هال به 7 ، غارت اکسیر سیاه بین بازیکنان آغاز می شود و اولویت آنها هم گرفتن بربرین کینگ است  آپدیت کردن آن به سطح 5 تا از خاصیت مشت آهنین آن استفاده کنند و حملات خودشان را با آن کامل کنند !

در ادامه مطلب بدست آوردن اکسیر سیاه را برای تاون هال 7 ها تشریح خواهیم کرد ...

بنظر من غارت اکسیر سیاه در تاون هال 7 مشکل تر از تاون هال های دیگر است ، چرا که در تاون هال 7 بعضی ها هنوز این مورد را نساخته اند و یا به علت اینکه بلد نیستند چگونه آنرا بدست بیاورند مخزن اکسیر سیاه آنها خالی است و در تاون هال 8 به بالا هم که بیشتر این مورد پیدا می شود ، حریف خیلی قوی هست و ما نمی توانیم به مرکز دهکده که منبع اکسیر سیاه را اکثرا آنجا قرار می دهند ، دست یابیم ! اکثر بازیکنان هم در تاون هال 7 هم هنوز نحوه حمله کردن را به خوبی بلد نیستند .

به دلیل اینکه شما قصد دارید اکسیر سیاه را جمع و اصطلاحا کنسرو کنید هرگز  نباید از نیروهایی  مثل مینیون  و یا هاگ رایدر  که با اکسیر سیاه ساخته می شود استفاده کرد و آنها را حرام کرد !

اگرچه که ساخت مینیون ارزان است و کم هزینه و سریع ولی اکسیر سیاه هم کمیاب است و سخت بدست می آید و هدف مان جمع آوری آن است ، شما در تاون هال 9 و 10 می توانید با استراتژی حمله بارچ ( بربر + آرچر ) به راحتی اکسیر سیاه بدست آورید.

بهترین راه برای بدست آوردن اکسیر سیاه ، استفاده از طلسم رعد و برق   است ( در این راهنما شما نحوه استفاده از طلسم رعد و برق را برای اکسیر سیاه یاد می گیرید کلیک کنید ) . اگر شما به زمینی برخورد کردید که دارای دریل دارک اکسیر بود ببینید که آن پر است یا خالی ( این راهنما پر بودن یا خالی بودن دریل اکسیر سیاه را به شما آموزش می دهد کلیک کنید ) و سپس با آرچر و بربر به آن،در صورت پر بودن حمله کنید.

معمولا شما حملات بارچ ( بربر + آرچر ) را در غارت های معمولی خود استفاده می کنید ولی معمولا برای اینکه به مرکز دهکده که مخزن اکسیر سیاه   در آنجا قرار دارد می توانید این ترکیب را بکار ببرید .

  -  یک باراکس +  سه تا باراکس + شش عدد  + هشت عدد  

پس به خاطر داشته باشید که به دهکده هایی حمله کنید که اکسیر سیاه آن از 500 به بالا باشد و این مقدار برای تاون هال 7 بسیار مناسب است و ارزش حمله کردن را دارد و همیشه هم طلسم رعد و برق را همراه خود داشته باشید و از راهنماهایی که گفته شد ، آنها را بر روی مخازن اکسیر سیاه حریف بزنید و مطمئن باشید با ادامه دادن این کار به زودی اکسیر های سیاه فراوانی کسب می کنید و می توانید از آن برای آزاد کردن و آپدیت کردن بربرین کینگ استفاده نمایید.

من امیدوارم که بتوانید با این آموزش در عرض یک هفته به بربرین کینگ سطح 5 همراه با مشت آهنین دست پیدا نمایید و در حملات آن به دیگران قدرت نمایی کنید !


تبلیغات شما در صفحه اول سایت ما ؟!


تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲)

  1. به نظر من هر چی از اکسیر سیاه هات استفاده نکنی و انبارشون کنی یکی میاد همشو ازت غارت میکنه و اول باید اکسیر سیاه ساز را لولشا برد بالا.
  2. سلام
    من تاون هال هفت هستم.
    اکسیر سیاه خیلیییی راحت به دست میارم!
    چون تو لیگ کریستال هستم.اونجا خیلی اکسیر سیاه زیاده.
    و برای اینکه مخزن اکسیر سیاه زود پر نشه سربازان دارک باراکس میسازم!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای