آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

نحوه ارتقاء موثر قهرمانان (Heroes)

ملکه ی کماندار Archer Queen بربرشاه Barbarian King آموزش های بازی

در بازی کلش آف کلنز ، قهرمان ها (Heroes) یکی از اصلی ترین گزینه های بازی است [ اصطلاحا هیروها به بربرین کینگ و آرچر کویین گفته می شود] مخصوصا در تاون هال 10 - قهرمانان با قدرت فوق العاده خود در حمله های خود ، به وسیله آنها می توانید به راحتی حریف را سه ستاره کنید و بلعکس این عمل هم ممکن است که شما بدون آنها حتی یک ستاره هم کسب نمی کنید ، به همین دلیل شما باید بدانید که چه زمانی آنها را باید ارتقاء دهید و بازی را تحت تاثیر آنها به پیش ببرید .

برای آگاهی بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

در این راهنما خواهیم آموخت که چگونه و چه وقت قهرمانان را ارتقاء دهیم و قدرت ارتش خود را با حداکثر برسانیم و باخت های خود را توسط آنها به حداقل برسانیم

 

برای ارتقاء قهرمانان باید به سه نکته اساسی توجه کرد:

+ سطح یا Level آنها را در یک سطح نزدیک به هم نگه دارید.

+آنها را در هر زمان می توانید ارتقاء دهید.

+ارتقاء را یکی بعد از دیگری انجام دهید ، مثلا اگر سری اول بربرین کینگ را ارتقاء دادید ، نوبت بعدی آرچر کویین را ارتقاء دهید.

چرا اینکار را باید انجام دهیم ، من دلایل آن را به شما می گویم :

= برای اینکه در حملات فارمینگ و کلن وار ها برای اینکه زیاد ضعیف نباشیم  و یا حراست از دهکده مان ، باید یکی از قهرمانانمان حضور داشته باشند.

= بعد از سطح 5 هر کدام از قهرمانان ، نیروی ویژه آنها بعد از هر ارتقاء افزایش می یابد.

= شما با یک قهرمان در هر سطحی در دهکده تون ، زیاد هم ضعیف نخواهید بود.

در نمودار زیر شما می بینید که آسیب رسانی بربرین کینگ و HP آنها با هر سطح افزایش از مشت آهنین آنها و قدرت آسیب رسانی آنها بدون استفاده از مشت آهنین آنها به چه صورت است.

( با تشکر فراوان از Eternal625 سازنده این نمودار )

برای دیدن عکس بزرگتر عکس بالا را بر روی کامپیوتر خود Save کنید و سپس آنرا ببینید


شما هروقت قهرمانان خود را یک لول افزایش دهید خسارت زدن آن به حریف هم بیشتر میشود و نیز از سلامتی و HP آنها نیز بیشتر و افزایش خواهد پیدا کرد.

اگر  شما در لول 13 باشد و اگر  شما در لول 14 باشد ،
ابتدا  خود را ارتقا دهید زیرا قدرت  15 به مراتب بیشتر از  14 است.

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱۰)

  1. اینها رو خوندم... شنیدم که اگه حتی یه آرچر تاورریا چیز دیگه ای بخرم تانهالم دیگه 8.5 حساب نمیشه و 9 میشه... ولی جایی خوندم که کویین و بمبها و تله ها رو میشه خرید و 9 حساب نشد... خواستم مطمئن بشم
  2. درباره اکانت مهندسی سوال داشتم... من تازه تان 9 شدم. هنوز هیچ کاری نکردم.. دقیقا چه چیزهای رو بخرم یا آپ کنم و چه چیزهایی رو دست نزنم که اکانتم 8.5 حساب بشه!!ممنون
  3. سلام... اکانتم دست دوستم بوده.. رو جیمیل نزده بودم.. الان زده رو جیمیل خودش و اسمشم عوض کرده.. الان اکانت دست خودمه ولی با اسمش مشکل دارم.. چیکار کنم؟؟!!
    • پاسخ:

      اگه اسم نام و نام خانوادگی باشد و یا توهین آمیز باشد - تغییر می دهند و در غیر اینصورت کاری نمی شه کرد
    • پاسخ:

      خواهش می کنم ، دوست عزیز
  4. سینا با حال

    سلام بسیار مطالب جالب و خواندنی بود. فقط یه سری مطالب هم در مورد حمله با گوبلین هم بنویسید
  5. سلام
    اولا بسیار ممنون بابت مطالب زیباتون. ولقعا مدتهاست که از مطالبتون دارم استفاده میکنم و بلاگتون تقریبا شده منبع اصلى من
    دوما میخواستم بدونم بهتر نیست کینگ و کویین رو یه ابیلیتى یه ابیلیتى بالا ببریم؟ اینجورى سرعت رسیدن به ابیلیتى ها هم بالاتر میره
    • پاسخ:

      بله من هم نظرم اینه که هماهنگ با هم بالا بروند - یکی کویین آرچر و اون یکی بربرین کینگ . ولی بعضی ها معتقدند بربرین کینگ زودتر به لول 10 برسه خیلی بهتره - چون قدرت و ابیلیتی ش بالا می رود - به هر حال می شه گفت که اختیاری است.
  6. سلام ادمین عزیز
    یه مطلب گذاشته بودی در مورد ایر دفنس که وقتی ایر دفنس رو میزنیم با چه الگویی به زمین برخورد میکنه لینک او مطلب رو میخاستم هر چی گشتم پیدا نکردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای