آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۶

چگونه یک هاپر را در کلن شناسایی کنیم؟

آموزش های بازی

در این مطلب به بحث در مورد هاپر (Hopper)  خواهیم پرداخت و اینکه هاپر چیست ؟ چه کارهایی انجام می دهد ؟ آیا بودن یک هاپر در کلن ما خوب است ؟ آیا اینکه ما یک هاپر باشیم ، در بازی به ما کمکی خواهد کرد ؟

هاپر (Hopper) چیست ؟

کلمه هاپر در فارسی به معنای جهنده ، پرش کننده و به نوعی به حشره مزاحم و دائما پرش می کند از این ور به اون ور اطلاق می شود ! در بازی کلش آف کلنز هم همین معنا را می دهد ، یعنی فردی که دائما از این کلن به آن کلن مهاجرت می کند و ایجاد مزاحمت نیز می کند !

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

هاپر ها مدل های متفاوتی دارند و چگونه شکل می گیرند که به چند مورد آن اشاره می کنیم :

+افرادی که با اختلاف با اعضای دیگر کلن و بحث و جدل بین آنها قهر می کنند و بیرون می آیند و یا توسط اعضا دیگر کلن kick می شوند.

+افرادی که به قصد خنده و تمسخر دیگران و فحش دادن به دیگر اعضای کلن وارد کلن های مختلف می شوند که عموما این افراد مشکل روحی و روانی هم در دنیای خارج از بازی هم دارند ! معمولا این نوع افراد هم توسط دیگر سایر اعضا ریپورت می شوند و بازی شان بن (بسته) می شود.

+افرادی که دائما در بازی هستند و در حال حمله و جمع آوری لوت هستند و می خواهند خیلی سریع کلن کسل آنها برای حمله پر شود و حمله به حریف را با کلن پر بروند ، این  نوع افراد به محض ورود به کلن شما ، بدون سلام و علیک در خواست نیرو می دهند و اشتهای آنها هم کم نیست و درخواست سرباز هایی از جمله دراگون ، هاگ ریدر ، ویچ و ... می دهند ! شما باید بدانید که این افراد با هر لولی که باشند در کلن شما ماندگار نیستند و بعد از پر شدن کلن شان آنجا را ترک می کنند ، اشتباهی که بعضی از لیدرها و کولیدر ها در این مورد انجام می دهند ، به خاطر اینکه این فرد را در کلن شان نگه دارند ، سریع مقام الدری و یا کولیدری به آن شخص اهدا می کنند ! که باعث مغرور شدن این شخص و ادامه کارش به این شیوه می شود ! و یا حتی ممکن است کلن شما را نابود کند ! مثلا با دادن دسترسی کولیدری به این شخص قادر خواهد بود اعضای دیگر کلن را kick کند ، یا تغییراتی در تنظیمات بازی انجام دهد و یا حتی توضیحات کلن شما را تغییر دهد و با نوشتن کلمات زشت ، منجر شود که سوپرسل کلن را به خاطر نوشتن توضیحات زشت ، بن کند ! که البته این مورد قبلا می توانستند انجام دهند و مشخص نمی شد که کدام کولیدر این کار را انجام می دهد ولی خوشبختانه با آپدیت جدید بازی کلش ، هر کسی که تغییراتی در تنظیمات کلن انجام دهد ، مشخص می شود و فرد خاطی شناسایی و kick و یا بن می شود ، پس کو لیدرها به این مورد توجه داشته باشند.

معمولا هاپر ها در همان لحظه ورود به کلن شما تقاضاهای زیادی از شما دارند و یا تهدید می کنند و یا برای ماندن در کلن تقاضای پست و مقام الدری یا کولیدری دارند و یا می خواهند که همان لحظه War را شروع کنید و آنها هم در وار باشند در زیر تصویری از یک فرد خاطی را می بینید که دائما در حال تهدید و درخواست می باشد که پست و مقامی به وی بدهید ، در اینگونه موارد بدون توجه به لول یا کاپ هایش ، آن را از کلن تان Kick کنید ، چرا که اینگونه اشخاص بعد از ماندن نیز باعث دردسر خواهند شد و یا به محض گرفتن پست و مقام ، کلن را ترک می کنند به قصد تضعیف روحیه و تمسخر شما و یا اینکه خرابکاری می کنند !

+افرادی که دائما به این کلن و آن کلن می روند تا درخواستها و یا همان Req های دیگران را پر کنند ، جهت بالا بردن لول خود و گرفتن جم های این قسمت ، این نوع افراد معمولا درخواستهای دیگران را با جاینت پر می کنند که فضای بیشتری می گیرد و لول افراد را سریعتر بالا می برد که البته برای گیرنده آن زیاد خوشایند نیست ، چون جاینت از لحاظ دفاعی بد عمل می کند و فقط برای کسانی که قصد حمله دارند خوشحال کننده خواهد بود .

+افرادی که سابقه زیادی در بازی و رفیق بازی دارند و هر از چندگاهی کلن خود را عوض می کنند و به دیدن دوستان و آشنایان خود در کلن های دیگر و قدیمی خود می آیند تا چند روزی مهمون باشند و بعد می روند ، این نوع افراد اکثرا با Leader کلن دوست است و با استقبال گرم افراد دیگر کلن هم مواجه می شود ! این مورد ایرانی و خارجی ندارد و در همه کشورها و کلن ها اتفاق می افتد و فکر نکنید فقط ما ایرانی ها مثلا مهمان نواز هستیم !!!

+افرادی که هدفشان خرابکاری است و یا با شخص یا اشخاصی در کلن خصومت شخصی دارند و به قصد از بین بردن کلن ، عضو آن می شوند . این نوع اشخاص کمی حساب شده عمل می کنند ، مثلا به دیگر اعضا کمک می کنند ، در وار شرکت می کنند و این و آن را نصیحت و راهنمایی می کنند و خلاصه هر کاری جهت کسب اعتماد بدست می آورند تا زمانی که به مقام کولیدری برسند ! در اون موقع هست که انتقام خود را می گیرند و اعضای کلن را اخراج می کند و کار هایی دیگر انجام می دهد که توضیح دادیم ... در شناسایی این افراد باید دقت لازم را داشت ، در صورت اتفاق چنین مساله ایی با یادداشت کردن تگ کلن خود می توانید ، کلن خود را به خاطر داشته باشید ، یا می توانید منتظر نامه Invite دوباره از لیدر کلن باشید که دوباره با کلیک کردن روی لینک ایمیل لیدر می توانید دوباره عضو شوید و البته باید توجه داشته باشید که برای گرفتن این نامه Invite از لیدر کلن و دعوت دوباره به کلن ، نباید عضو کلن دیگری شوید ، تا لیدر بتواند این ایمیل را بزند و شما دوباره به کلن خود برگردید.

مثلا در تصویر زیر می بینید که شخص هاپر با گرفتن مقام کولیدری ، شروع به Kick کردن و اخراج اعضای کلن شما کرده است .

تصویرفوق عمدا کیفیتش پایین آورده شده است

+ افرادی هستند که جهت جمع آوری و به اصطلاح دزدیدن اعضای دیگر کلن ، وارد کلن شده و تبلیغ می کنند که به کلن من بیایید و نیروهای قوی به شما می دهم و قول های عجیب و غریب که جم هم به شما می دهم ! که این نوع کلن ها هم زیاد پایدار نیست و یک فرد بعد از تبلیغات زیاد ، خسته می شود و کلن خود را تعطیل می کند و خودش به یک هاپر تبدیل می شود !

فشار آوردن و در خواست های مکرر از شما برای شروع یک War که مثلا ممکن است شما طبق قانون کلن تان آنرا هفته ای یک بار یا ... تنظیم کرده باشید و شخص هاپر و خاطی ، دائم در خواست War دارد . اینگونه افراد آخر عاقبت خوبی برای کلن شما نخواهند داشت !

اگر شما می خواهید سریع کلن خود را پر کنید به کلن های معمولی که برای جمع کردن افراد است و انسجام بیشتر نروید ! برای شما هاپر ها هم کلن های مخصوصی ساخته شده است ، چه آنهایی که می خواهند نیرو بگیرند و حمله کنند و چه آنهایی که می خواهند نیرو بدهند و لول خود را بالا ببرند ، فقط کافی است در قسمت جستجوی کلن ها کلمه " Req & Go " و یا Req & Leave "  و یا مشابه آن را سرچ کنند ، کلن هایی هست که شما بعد از گرفتن نیرو باید سریع آنجا را ترک کنید در غیر اینصورت Kick می شوید . با BookMark کردن چندیدن نوع از این کلن ها می توانید هر موقع به نیرو احتیاج داشتید ، عضو شوید و نیرو بگیرید و سپس کلن را ترک کنید و برای دیگر کلن ها دردسر ایجاد نکنید و همچنین خودتون را خسته نکنید.

در آخر هم امیدواریم که شما هیچگاه هاپر نباشید! و برای کلن های دیگر دردسر درست نکنید ، سعی کنید همانطور که در زندگی عادیتان فردی با نظم هستید و به دیگران احترام می گذارید ، در دنیای مجازی هم همانگونه باشید !

اگر در دنیای واقعی هم فردی خاطی هستید ، پس سعی کنید خوب بودن و همکاری را در دنیای مجازی تمرین کنید تا در دنیای واقعی هم بتوانید خوب باشید !

پس سعی کنید همیشه یک کلن خوب را انتخاب کنید و به آن وفادار باشید که خیلی به شما کمک خواهد کرد

 

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.
برچسب ها Hopper هاپر

نظرات (۶)

  1. سلام میخواستم بپرسم چطوری میتونم این هایپرو kick کنم من تازه کارم و شوخی نمیکنم لطفا جواب بدین
    • پاسخ:

      راه حل کلی وجود ندارد فعلا ، چون وقتی که اونو kick کنید ، دوباره چند روز بعد می تونه وارد بشه ، می تونید تنظیمات کلن را روی فقط ورود با دعوتنامه بگذارید و هنگامی که درخواست ورود می دهد ، درخواست وی را رد کنید.
  2. تو را خدا یه کاری کنین لیدریم از دست رفت کلن 8 حک کردن بگیرین یه نرم افزاری که قیمتش5000 تومن درست کنین تا لیدری را پس بگیریم الان فامیلهای ما همه کلش را حذف کردن به خاطر از دادن لیدری
  3. ایا راهی وجود داره ک مقام لیدر از یه نفر که کلن رو حک کرده گرفته بشه و ب سازنده کلن برگرده؟لطفا جواب بدید ممنونم
    • پاسخ:

      خیر - فعلا راهی نیست
  4. این مطلب خیلی بدرد لیدر هایی میخوره که تازه کلن تاسیس کردن!
    چون معمولا این هاپر ها به کلن های تازه تاسیس میرن!
    به وبلاگ منم سر بزنید خوشحال میشم
    acjhm.blog.ir
    • پاسخ:

      تشکر از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای