آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۱

بمب Bomb

بمب Bomb

Clash of clans -بمب bomb

بمب:

بمب ها ی زمینی تله هایی ارزانی هستند که از دید دشمن پنهانند. به محض آنکه نیرو های دشمن به اندازه ی کافی به آنها نزدیک شوند نمایان شده و تقریبا بعد از 1.5 ثانیه منفجر خواهند شد.

اگر یک بمب در یک تجاوز منفجر شود ( حتی اگر شما در جنگ پیروز شده باشید) باید بازسازی شود و الا در حمله ی بعدی دشمن کارایی نخواهد داشت.

بمب های زمینی ضعیف ترین تله های بازی اند اما اگر با دقت و هوشمندانه در جاهای مناسب قرار داده شوند می توانند کمکی شایان برای قبیله باشند.


استراتژی دفاعی:

یکی بمب زمینی به تنهایی توانایی تخریبی زیادی ندارد اما اگر چند بمب را در کنار یا نزدیکی هم قرار دهید می توانید به نیرو های ضعیف تر دشمن( همانند کمانداران ، جن ها و بربر ها) صدمه ی زیادی وارد کنید.

یک استراتژی معمول و معقول قرار دادن بمب ها در خارج و نزدیکی اولین لایه ی دیوار است. آنجایی که نیرو های دسته ی اول و غول های دشمن به قبیله ی شما حمله خواهند کرد و این بمب ها می تواند در جهت نابودی سریع تر آنها به سایر سازه های دفاعی کمک برساند.

فقط توجه داشته باشید هنگامی در حال ارتقاء است قابل رویت خواهد بود . پیشنهاد می شود در هنگام ارتقاء جایش را تغییر دهید و پس از ازتقاء سطح به نقطه ی مورد نظر انتقالش دهید.

نکاتی مهم در مورد بمب ها :

✔ بمب ها (Bomb) به هنگام حمله دشمن مخفی می باشند و در صورت تحریک آنها پدید آمده و بر دشمن شما خسارت وارد می کنند.
✔ تله بمبی (Bomb) نسبت به میزان هزینه ساخت خود کارایی نسبتا بالایی دارند.
✔ شما فقط یکبار می توانید از تله بمبی استفاده کنید و برای استفاده مجدد باید آنرا مسلح کنید .
✔ اگر شما از آنها بدرستی استفاده کنید و آنها را با یک استراتژی خوب بچینید حتما شما در دفاع ها پیروز خواهید بود.
✔ شما می توانید با استفاده از این تله گروهی از جن (Goblin) ها را تارومار کنید.
✔ یکی برای همه – همه برای یکی : شما می توانید همه ی بمب ها را در یک نقطه متمرکز کنید که احتمال می دهید در آنجا ابتدا به شما حمله می شود و این تاپتیک می تواند خسارت شدیدی بر سپاه دشمن وارد کند.(مخصوصا به جادوگر (wizard))
✔ تاکتیک دو بمب : از آنجا که کمانداران (Archer) شایع ترین سرباز در این بازی هستند شما می توانید بمب ها را بصورت جفتی در مکان های مختلف قرار دهید تا خسارت جدی ای به ارتش دشمن به خصوص کمانداران وارد کنید.
✔ توقف نیرو های دشمن : پس از انفجار بمب ها نیرو های دشمن به طور موقت برای چند ثانیه متوقف می شوند و این برای جلوگیری از چپاول جن ها (goblins) بسیار عالی است.

مشخصات:

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.
برچسب ها bomb بمب

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای