آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

اجرای Clash Of Clans بر روی شبیه ساز ANDY

آموزش ها

امروز قصد دارم برای اولین بار راحت ترین روش نصب و اجرای بازی های اندروید رو بر روی ویندوز و کامپیوتر برای شما آموزش بدم . خیلی از دوستان این سوال رو پرسیدن و خیلی ها مشکل داشتند که اگر این مطلب رو با دقت مطالعه کنید و مراحل رو به ترتیب انجام بدید براحتی خواهید توانست که اینکار رو انجام بدید .
قبلا نرم افزاری بود به نام bluestacks و دوستانی که ازش استفاده کردند مطلع هستند که مشکلات خاص خودش رو داشت . امروز قصد معرفی برنامه جدیدی به نام اندی روید رو داریم که مخصوص نصب و اجرای بازیهای اندرویدی روی کامپیوتر هست.

جهت آموزش و دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ما قصدمون امروز اینه که بازی معروف و پرطرفدار Clash Of Clans رو بر روی کامپیوتر بصورت آنلاین بازی کنیم ، برای اینکار نیاز هست که برنامه Andy رو به اکانت گوگل متصل کنیم . برای آموزش اتصال این برنامه به Google و اجرای بازی کلش روزی ویندوز آموزش زیر رو دنبال کنید :


1 - ابتدا آخرین و جدیدترین نسخه نرم افزار Andy را از این لینک دانلود کرده و روی کامپیوتر خود نصب کنید.
2 - پس از نصب نرم افزار ، آنرا اجرا کنید و تنظیمات اولیه را انجام دهید.
3 - پس از ورود به صفحه اصلی نرم افزار Andy روی آیکون تنظیمات کلیک کنید

4 - حالا روی بخش "افزودن حساب" کلیک کنید :

5 - سپس در پنجره باز شده "Google" را انتخاب کنید .

6 - در صفحه جدید دو انتخاب پیش روی شماست ، اگر حساب گوگل ندارید! "جدید" رو بزنید و یک حساب گوگل برای خودتون ایجاد کنید ، ما فرض رو بر این گرفتیم که شما از قبل حساب گوگل(جیمیل) دارید ، روی "موجود" کلیک کنید :

7- "یوزنیم و پسورد گوگل" رو در این بخش وارد کنید و روی "مرحله بعدی" کلیک کنید.

8- پس از اینکه کار نصب تموم شد یک بار کامپیوترتون رو ریستارت کنید. سپس برنامه Andy رو که آیکونش روی دسکتاپ کامپیوترتون هم اومده کلیک کنید تا اجرا بشه ، حالا وقتشه که هر برنامه اندرویدی رو که دلمون میخواد رو نصب کنیم روی کامپیوترمون. Clash Of Clans رو از اینجا دانلود کنید روی کامپیوترتون و دو بار روش کلیک کنید تا نصب بشه .

9 - حالا میتونید در لیست برنامه ها Clash رو ببینید :

10- اینم تصویری از دهکده من ! در بازی که روی کامپیوتر نصب شده و داره براحتی اجرا میشه :

رمز فایل

www.downloadsoftware.ir
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.
برچسب ها شبیه ساز ANDY

نظرات (۱۷)

  1. سلام باید حتما ویندوز بروز باشه که نصب شه یا توی قدیمی ها هم نصب میشه
    • پاسخ:

      مینیمم سیستم شما باید این باشد :
      • Dual core AMD or Intel CPU with Virutalization support
      • 3Gb of RAM; Andy uses less than 1Gb while running apps
      • At least 10Gb of free disk space
      • GPU with OpenGL 2.1 support
      • Windows 7 SP1 / Windows 8.1 / Ubuntu 14.04+ / OSX 10.8+

      ویندوز هم 7 و 8.1 نصب میشه.


    • پاسخ:

      یک آموزش در اینباره در سایت هست که چندین کلش و ربات را روی memu می توان نصب کرد - روی بلواستکس هم شده و اجرا شده و روی اندی را نمی دونم - از اون مطلب کمک بگیرید و امتحان کنید
  2. روش زوم تو اندی تو کلش چیه؟
    نه با تاچ پد و لمس 2انگشت مثل بلو انجام میشه نبا کیبرد و نه یا .... چجوریه ممنونم راهنماییم کنید
    • پاسخ:

      اندی را دقیق نمیدونم فکر کنم با گرفتن همزمان کلیدهای ctrl و + یا -
  3. با سلام من کلشم از گوشیم پریده هرچقدر هم جمیلم رو می زنم می گه وجود ندارد
    چیکار کنم
    • پاسخ:

      در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید و پاسخ بگیرید
  4. سلام خسته نباشید من نرم افزار رو نصب کردم بازی کلش هم میاره اینترنت هم وصل میشه ولی در ایجاد حساب گوگل ارور میده
    • پاسخ:

      با ف ی ل تر شکن امتحان کنید
  5. سلام خسته نباشید
    من نرم افزار رو نصب کردم بازی کلش رو هم میاره
    فقط مشکل من حساب گوگل رو ایجاد نمیکنه
    اینترنت میره ولی تو ایجاد حساب ارور میده
    • پاسخ:

      با فی ل ت ر شک ن امتحان کنید.
  6. سلام خسته نباشید
    من نرم افزار اندی رو نصب کردم اما زمانیکه واردش میشم می آورد بالا اما بعد از ۲۵ دقیقه خارج می شود وحذف کردم واز دوباره نصب کردم اما فایده نداشت و برنامه اندی ام آخرین نسخه است.
    لطفا کمکم کنید خاهش خاهش
    باتشکر
    • پاسخ:

      از برنامه های دیگه شبیه سازاستفاده کنید ، برنامه های شبیه ساز مشکلات خودشان را دارند و ممکنه سیستم شما هم ضعیف باشد و رم کم باشد.
  7. باسلام من برای اولین باره ندی رو دان و نصب کردم و در این اموزش تونستم کلش رو به خوبی نصب و اجرا کنم با سپاس فراوان
  8. سلام دو تا مشکل یک اینکه تایپ فارسی نداره دو اینکه متن رو مینویسی با اینتر اوکی نمیشه باید ایکون تو بازی رو بزنی این دو تا رو حل کنید حله
    • پاسخ:

      توی اینترنت سرچ کنید راهنمای نصب برنامه اندی
  9. سلام من نصب کردم مشکلی پیش نیومد فقط خواهشا بگید که چجور زوم +_ میکنه و چطور بدون موس چپ راست بالا پایین کنم
    ممنون از سایت خوبتون
    • پاسخ:

      من کار نکرده ام باهاش زیاد ولی عموما زوم با CTRL و +و  - انجام میشه و با کلیدهای  فلش هم بالا و پایین و چپ و راست می شه - همون کلیدهای کنار اعداد و شماره ها که سمت راست کیبورد است
    • پاسخ:

      این برنامه فقط برای اندروید است و باید بازی را روی اندروید سیو کنید و جیمیل و بعد روی اندی لود و بازی کنید
  10. سلام
    خیلی کند کار میکنه سیستمو میترکونه
    من رمم 6 هست گرافیکمم 2 گیگ شر  بازم کند میاد
    بدرد نمیخوره
    بلو استکس بهتره
    مرسی از سایت باهالت


    • پاسخ:

      بله ... بلو استکس بهتر است.
  11. سلام من مهدی هستم یکی دوبار هم سوال هایی راجب شبیه ساز بلواستیکس و مشکل در اتصال بازی به اینترنت پرسیده بودم ممنون که به همه شون جواب دادین .
    دو تا سوال داشتم یکی اینکه ایا این شبیه ساز بهتره یا بلواستیکس ؟ دومی اینکه ایا از نرم افزار ایکس میشه روی این شبیه ساز استفاده کرد ؟
    • پاسخ:

      بسته به سیستم شما داره و برای بعضی ها بلو استکس خوبه و برای بعضی ها اندی خوب جواب داده - البته بیشتر برنامه و ... روی بلو استکس چون همگانی تر است تست میشه ... نرم افزار ایکس مود روی شبیه ساز اجرا نمی شه ولی قراره نسخه جدیدش که بیاید روی بلو استکس اجرا شود که هنوز بیرون نداده اند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای