آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۱

مدیریت زمان بازسازی قهرمانان در کلن وار

ملکه ی کماندار Archer Queen بربرشاه Barbarian King آموزش های بازی

 حالا بررسی میکنیم که در چه شرایطی این اتفاق بد مشکل ایجاد میکنه. فرض کنید شما در کلن وار هستید و هنوز یک حمله براتون باقی مونده اما فقط یک ساعت به پایان جنگ وقت دارید. در حالی که همه چیز برای حمله آماده هست، متاسفانه قهرمان ها به دلیل آسیب دیدن حین دفاع از دهکده نمیتونن در حمله شرکت کنن و زمان لازم برای بازسازی بیشتر از یک ساعت طول میکشه. راه هایی که در پیش رو دارید اینه که یا بدون قهرمان حمله کنید (که ریسکش برای حمله ی سنگین بالاست و توصیه نمیشه) یا از جم برای شتاب دادن به بازسازی استفاده کنید.
 
احتمالا با خودتون میگید که هر دو راه دردسر داره چون یا قدرت حمله کم میشه یا جم های ارزشمند از دست میره. اگر هنوز با این شرایط رو به رو نشدید، بدونید که راه پیشگیری هم وجود داره. سوپر سل یک عملکرد خاص برای قهرمان ها داره که متاسفانه کمتر شناخته شده هست و اون عملکرد “خوابیدن” هست. کافیه روی قهرمان کلیک کنید تا گزینه ی Guard رو ببینید. وقتی یک قهرمان به خواب میره، تختش برای دشمن که به دهکده ی شما حمله میکنه خالی نشون داده میشه و قهرمان از دهکده دفاع نمیکنه. البته میتونید هر زمان که خواستید قهرمان رو برای دفاع از دهکده از خواب بیدار کنید.
 
احتمالا تا به حال این گزینه رو دیده بودید اما بسیاری از بازیکن ها از عملکردش بی خبرن. کسایی که همیشه از طولانی بودن زمان بازیابی قهرمان ها شکایت میکنن، باید بدونن که سوپرسل به احتمال زیاد هیچوقت این زمان رو کاهش نده، (چون در آپدیت سپتامبر ۲۰۱۴ این زمان خیلی کاهش پیدا کرد) پس بازیکنان باید خودشون این زمان رو مدیریت کنن. یکی دیگه از ویژگی های عملکرد خوابیدن اینه که وقت حمله کردن لازم نیست قهرمان رو بیدار کنید و خودش به جنگ میاد و پس از جنگ حتی اگه ازش استفاده نشده باشه دوباره به خواب میره.

در ادامه مطلب با ما باشید ...

تمام سرباز ها از وقتی که اونا رو وارد بازی می کنید مرده به حساب میان، چون مهم نیست که در میدان جنگ کشته بشن یا نه، به هرحال دیگه برنمیگردن. اما در مورد قهرمان ها (آرچر کویین و بربرین کینگ) موضوع کاملا متفاوته. قهرمان ها به میزان آسیبی که در جنگ دیدن نیاز به زمان برای بازسازی خودشون دارن و اگه با سلامتی بسیار کمی برگردن، خیلی بهتر از اینه که بمیرن چون زمان بازسازی بعد از کشته شدنشون خیلی افزایش پیدا می کنه. بنابراین اگر فهمیدید که جنگ رو باختید و قهرمان درحال مبارزه هست، تسلیم شید و اجازه ندید قهرمان جونشو از دست بده.

 راهنمای توانایی خاص آرچر کویین

 خب اجازه بدید اول بررسی کنیم که این توانایی چی هست، چه تاثیراتی داره و چه کارایی رو انجام میده:
 
افزایش سطح سلامت آرچر کویین که از همه چی مهم تره، چون سطح سلامتی آرچر کویین نسبت به بربرین کینگ بسیار پایین تره.
احضار کردن چند تا آرچر
پنهان کردن آرچر کویین برای چند ثانیه که وقتی آرچر کویین نامریی بشه، ساختمان های دفاعی (توپ و آرچر تاور و خمپاره) آرچر کویین رو نمی ببینن و به جای حمله به اون به سایر سربازا حمله میکنن و طبیعتا آرچر کویینتون مدت بیشتری زنده میمونه.
افزایش قدرت آرچر کویین که باعث میشه آرچر کویین بسیار قوی تر حمله کنه و در نتیجه میتونه به آسونی حتی تو نهال رو با چند ضربه خراب کنه. (البته بستگی به لول آرچرکویین هم داره)
 
در ادامه موقعیت هایی که آرچر کویین در اون ها قرار میگیره و واکنشی که باید در اون شرایط انجام بدیم رو بررسی می کنیم:
 
نجات جان آرچر کویین
همون طور که گفتیم سطح سلامتی آرچر کویین خیلی زود به پایان میرسه چون مقاومتش بسیار کمتر از بربرین کینگه اما در عوض تاثیری که این توانایی روی سلامتی آرچر کویین میذاره بسیار موثرتر و ضروری تر از تاثیریه که توانایی مشت آهنین روی بربرین کینگ میذاره. همچنین خواهید دید که بعد از فعال کردن این قدرت آرچر کویینتون آسیب نمیبینه چون از دید ساختمان های دفاعی پنهان میشه و ساختمان های دفاعی مجبور میشن برای حمله روی بقیه ی سربازا تمرکز کنن. اگر به موقع از این توانایی استفاده کنید میتونید حتی سطح سلامتی آرچر کویین رو مثل آغاز حمله دوباره پر کنید و به بالاترین سطحش برسونید. پیشنهاد من به شما اینه که زمان مناسب برای اجرای توانایی رو پیدا کنید. بهترین زمان وقیه که آرچر کویین بیش از یک سوم سلامتیشو از دست بده. اما مراقب باشید! ممکنه حتی یک ثانیه تاخیر به قیمت از دست رفتن کامل سلامتی آرچر کویین بشه که واقعا آزار دهنده است چون بدون اینکه به خوبی حمله کرده باشه، از دست میره و علاوه بر اون شما این توانایی رو هم نتونستید استفاده کنید و مجبورید زمان بسیار زیادی رو صبر کنید تا دوباره آرچر کویین به وجود بیاد و بازسازی بشه.
 
عملیات انتحاری!
این موقعیت وقتی به وجود میاد که فقط آرچر کویین زنده مونده باشه و هنوز شما تو نهال حریفو نابود نکرده باشید. همون طور که قبلا گفتیم وقتی این قدرت خاص فعال بشه، آرچر کویین با قدرت زیادی حمله می کنه و ما از این ویژگی برای شرایطی که چاره ی دیگه ای باقی نمونده استفاده می کنیم. بدی این روش اینه که به احتمال بسیار بالا آرچر کویین کشته میشه پس باید از این تاکتیک هوشمندانه و با توجه به هدف استفاده کنیم که اهداف یکی از این دو موردن: خراب کردن تون هال حریف برای نجات از شکست و اضافه کردن یک ستاره یا  خراب کردن یک انبار پر از طلا یا دارک الکسیر برای کسب منابع. البته در شرایط دیگه ای هم میشه ازش استفاده کرد اما یادتون باشه اگه شخص دیگه ای بهتون حمله کنه، چون آرچر کویین در جنگ کشته شده و شیلد هم ندارید (چون تازه حمله کردید) به دلیل زمان مورد نیاز برای بازسازی (که طولانی هست) دیگه نمی تونه از دهکده محافظت کنه و دهکده آسیب پذیر میشه پس مراقب باشید.


راهنمای توانایی خاص باربرین کینگ


 کار هایی که این توانایی انجام میده:
 
افزایش سطح سلامت بربرین کینگ
احضار کردن تعدادی بربر
اضافه کردن ویژگی Rage به بربرین کینگ که قدرتشو افزایش میده
اضافه کردن ویژگی Rage به سربازایی که در محدوده ی اطرافش قرار دارن
 
حالا می پردازیم به شرایط مختلف استفاده از این توانایی:
 
افزایش طول عمر بربرین کینگ
این مورد وقتی استفاده میشه که شما بربرین کینگ رو برای پاکسازی و تخریب ساختمان های خارجی حریف می فرستید. وقتی بربرین کینگ حدود یک سوم سلامتیشو از دست داد، شما توانایی رو فعال میکنید و دوباره سطح سلامتی بربرین کینگ بالا میره و در نتیجه ساختمان های بیشتری رو نابود می کنه.
 
شانس آخر
فرض کنید در شرایطی هستید که تمام سربازاتون نابود شدن و متوجه میشید فقط بربرین کینگ در حال جنگه و از شانس بد، درصد تخریب ۴۲% هست و فقط چند ساختمان دیگه مونده تا با تخریبشون بتونید لااقل یک ستاره بگیرید و از شکست نجات پیدا کنید. اما میبینید که بربرین کینگ بسیار آهسته و تنبله و ضرباتش به اندازه کافی قدرت نداره. هیچ وقت مشت آهنین رو دست کم نگیرید! افزایش قدرت با استفاده از این توانایی بسیار زیاده و دقیقا مثل یک Rage Spell به بربرین کینگ نیرو اضافه میکنه و علاوه بر این چند بربر هم احضار میکنه که با این شرایط میشه از باخت نجات پیدا کرد.
 
موضوع تنها در مورد بربرین کینگ نیست!
در این موقعیت ما فقط روی بربرین کینگ تمرکز نمیکنیم و دلیلش هم وجود Iron Fist هست. یعنی اگر از توانایی وقتی استفاده کنید که اطراف بربرین کینگ سربازایی وجود داشته باشن، این توانایی روی همشون مثل Rage Spell تاثیر میذاره. (توجه داشته باشید که فقط روی بربر ها تاثیر داره، نه سربازای دیگر) اینم بدونید که تاثیرش روی تمام بربرهاییه که اطراف بربرین کینگ هستن، یعنی هم سربازایی که خودتون وارد زمین کردین و هم سربازایی که با این توانایی احضار شدن. با انجام این کار وسط یک گروه بربر میتونید کاری کنید که وقتی حریف فیلم حمله ی شما رو نگاه میکنه دهنش باز بمونه!

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۱)

    • پاسخ:

      پنج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای