آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

۳

استراتژی استفاده از طلسم انجماد (Freeze spell)

طلسم یخ Freeze Spell استراتژی ها

 چرا طلسم انجماد در کلش آف کلنز استفاده میشود ؟
 
به وسیله این اسپل شما می توانید در یک محدوده خواص باعث یخ زدن ساختمان های دفاعی دشمن بشید تا از حمله اونها به نیروهای خودی جلوگیری کنید . حالا چه چیزی در این میان مهمه ؟ ۱-زمان مناسب برای زدن این اسپل ۲-مکان مناسب برای زدن این اسپل ( که باعث بشه تعداد بیشتری رو یخ بزنه )


در ادامه مطلب با ما باشید ...


مکان مناسب و دقیق :
 
موثر بودن این اسپل وابسته به اینه که شما این اسپل رو برای چه دفاعی استفاده می کنید . یخ زدن ۴ آچر تاور آیا ارزشی مساوی با یخ زدن یک اینفرنو داره ؟ هم چنین به هنگام حمله با بالون میتونین از این اسپل برای یخ زدن ضد هوایی دشمن استفاده کنید . همانطور که میبینید این عمل وابسته به اینه که قصد شما چی هست . عموما قوی ترین نیروهای دفاعی در مرکز قرار داره و این جایی هست که شما باید از این اسپل استفاده کنید . هم چنین شما میتونید از این اسپل برای یخ زدن نیروهای دفاعی داخل کلن کستل و یا پادشاه و ملکه استفاده کنین ، البته نیروهای هوایی کلن کستل با این اسپل یخ نمیزنند (یک موقع نزنین رو سر دراگون ) . این اسپل هر چیزی رو در محدودهای که اثر میکنه یخ میزنه . البته اگر بعد از زدن اسپل در اون ناحیه تسلا خارج بشه باعث یخ زدن تسلا نمیشه .


 در این تصویر شما محدوده این اسپل رو میبیند و همچنین میبیند که فقط قادر به یخ زدن ۴ ساختمان هستش . البته از لحاظ تئوری میشه با این اسپل ساختمان های بیشتری رو هم باعث یخ زدنشون شد که دقت و تمرکز بسیار زیادی رو می خواد ، در حالی که شما در هنگام حمله دچار استرس بالایی هستید و بعیده که بتونین بیشتر از ۴تارو یخ بزنید (خودتون رو خسته نکنید نمیشه). در آخر توجه کنین اگر فاصله اینفرنوها کم باشه این بلا سره شما میاد و اگر در چمپیون این اتفاق بیفته شک نکنید ۱۰۰% تخریب میشد .
نکته : به هیچ وجه اینفرنو و یک ضد هوایی رو آنقدر نزدیک هم نزارید که با یک اسپل هر ۲ آنها یخ بزنن .


زمان مناسب برای زدن اسپل
 
شما به یک دلیلی این اسپل رو با خودتون برده اید و شاید برای یخ زدن ضد هوایی ها یا اینفرنو در زمان حمله با دراگون یا بالون . خوب در این حالت نظر من اینه که صبر کنید تا زمانی که این نیروهای دفاعی حمله خودشون رو به شما آغاز کنن و سپس از این اسپل استفاده کنید . توجه کنید که وقتی بیشتر نیروی شما زیر حمله قرار گرفت بزنید نه زمانی که فقط ۲تا بالون رفتن زیر اتک . خوب حالا شاید بخواهید برای کلن کستل استفاده کنید . در این حالت آنقدر باید صبر کنید تا تمام نیروها خارج شوند و بعد اسپل رو بزنید در غیر این صورت نیروهایی که بعد از زدن اسپل خارج شوند یخ نمی زنند .
 
 چه نیروهایی به این اسپل نیاز دارند
 
در صورتی که شما می خواهید با بالون یا دراگون حمله کنید می توانید از این اسپل برای مقابله با دفاع هوایی و زمانی که حمله با گولم ، ویزار ، ویچ انجام میدید برای مقابله با اینفرنو استفاده کنید . با توجه به تجربه من این اسپل برای هاگ زیاد مناسب نیست و هم چنین برای اتک برچ ، چون دیدم که استفاده میشه . البته در شرایط خاص وقتی که اینفرنو حریف فقط یکیش بر روی مولتی هستش میشه از این اسپل برای هاگ استفاده کرد که البته تجربه بالای می خواد .

تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۳)

  1. آریا عاشق کلش

    من وقتی با گولم حمله میکنم منتظر میشم که اینفرنو به گولم حمله کنه بعدش با طلسم یخ اینفرنو را از کار میندازم.مشکل من اینه که خیلی وقت ها گولم اول به کمان ایکس یا سایر دفاعیات حمله میکنه و تا بره سمت اینفرنو دوباره اینفرنو ها فعال شدن.به نظر شما برای مقابله با این مشکل از طلسم یخ بیشتر استفاده کنم یا برای افزایش قدرت و سرعت گولم ها از طلسم خشم استفاده کنم؟
    • پاسخ:

      از هر دو
  2. سلام دوست عزیز خوبی؟
    این عکسی که برای این پستت گذاشتی خودم ساختم برا سایت خودم دمت گرم که کش رفتی تقریبا خوب پست میذاری معلومه وقت میذاری براش اگه دوست داشتی بیا رو سایتم به تیم نویسندگی ما ملحقشو
    از طریق ایمیل خبرم کن
    • پاسخ:

      عکس شما حذف شد و عکس جدید جایگزین شد. با تشکر
  3. مطالب سایتاون عالی و بروز هستش ممنونم با گذاشتن سریع اپدیت رو سایتتون اونو به همه بشناسونید چون اپدیتو بعضی سایتهای کلش حتی با یک رو تاخیر میذارن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای