آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

لول های جدید برای چند ساختمان در آپدیت جدید

اخبار و شایعات

سوپر سل دقایقی پیش آپدیت جدید خود را معرفی کرد که عبارتند از آپگرید چند ساختمان که عبارتند از ویزارد تاور لول 9 - لابراتوری لول 9 ، مخزن طلا لول 12 و مخزن اکسیر لول 12 که برای دیدن تصاویر این لول ها و فیلمی از این آپدیت ها و اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراچعه نمایید ....

 

تصویری از لول های مختلف ویزارد تاور به همراه ویزارد تاور لول 9

 

تصویری از لول های مختلف مخازن طلا به همراه مخزن طلا لول 12

 

تصویری از لول های مختلف مخازن اکسیر به همراه مخزن اکسیر لول 12

 

تصویری از آزمایشگاه لول 9

 

از این به بعد با مخزن های جدید در تاون هال 11 حداکثر 10 میلیون طلا و 10 میلیون اکسیر می توان ذخیره کرد

 

 

 

 

 

همچنین شما هنگام سرچ برای پیدا کردن حریف ، زمانی که حریف پیدا شد ، صدایی جدید اضافه شده است و هنگامی که حریفی پیدا نشد دکمه Retry اضافه شده است همچنین از این به بعد سیستم پیدا کردن حریف اتک بهبود پیدا کرده است و اتک با لوت بالاتری برای بازیکن سرچ میکند ولی جستجو ممکن است تا 1 دقیقه طول بکشد .

 

ضمنا در این فیلم می بینیم که شکل ظاهری تاون هال یازده نسبت به قبل تغییراتی داده شده است - تفاوت ظاهری طرح قدیم و جدید تاون هال 11!

ویدیویی از آپدیت جدید

دانلود فیلم

 

>>> تنها ربات تلگرام خبری سایت ما <<<

>>> تنها کلن سایت ما <<<

 
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۲۰)

  1. سلام ببخشید من قبلا یه برنامه تو سایتتون دیده بودم برا روت الان میخوام دانلودش کنم ولى پیدا نمى کنم میشه لینکشو بدین
  2. به نظر من طرح ویزارد تاور جدا از زشتی یا زیبایی اش یه نکته داره اونم اینکه این آخرین لول برای این ساختمان نخواهد بود. کاملا مشخصه که داره از دل طرح کریستالی سابق ستون های سنگی بیرون میاد و احتمالا بعد ها در اپدیت دیگه ای لول ده رو هم خواهیم دید
    • پاسخ:

      دقیقا درست می گید ... من هم نظرم همینه .
    • پاسخ:

      خیر
  3. سلام مدیر سایت به نظر من اگه توی تلگرام یک کانال درست کنی و مطالب جالب و ابدیت های کلش توش بزاری خیلی بهتره بازم من انتقاد کردم اگر هم کانال داری لینکشو بزار من عضو شم ممممممنون
    • پاسخ:

      ربات داریم و مطالب را هم ارسال می شه !

      >>> تنها ربات تلگرام خبری سایت ما <<<

      >>> تنها کلن سایت ما <<<


  4. سلام
    اقا من قسمت کاپ که الان دیدم نوشته
    Season end in 6day 10h
    لیگ چمپیونم.
    یعنی چی؟
    • پاسخ:

      یعنی 6 روز و ده ساعت دیگه لیگ تون تموم می شه و دوباره لیگ ریست میشه و دوباره باید یک حمله کنید تا درجه بندی و لیگ بندی جدید بشوید
    • پاسخ:

       https://clashofclans.com/clans/clan?clanTag=2YVCR9UG
  5. یه پسر خوشگل

    عجب قیامتی بشه این اگدیت بازی میترکه دمشوننننن گرم
    یه سوال اگ لابراتوری اپ میشه باید یا سرباز جدید بیاد یا سرباز بالا که حد چند تا باید باشه چون یکی که نمیشه ؟
    یه سوال هنوز معلوم نیس سرباز جدید چی میاد ؟؟؟
  6. با عرض سلام خدمت دوستان گرامی من تان هال 9 دفاعی اپ دارم ولی لابراتور فول نیس میخوام نظر بدید برم تان هال 10 با این ابدیت که قرار بیاد یا همون تان هال 9 رو فول کنم لطفا نظر بدید
    اسم دهکده؛kingofclash
    #P80LORGR
  7. اینجوری که پیش میره برا اپ خیلی چیزها اضافه میشه/با این ترتیب منی که به عنوان مثل بازی رو تازه شروع کنم هیچ وقت نمیشه بی جم مکس کرد/حتی یه تون نفرم که تازه بیاد تون ده تا بباد مکس کنه بره تون یازده باز تون دوازده میاد/پس مکس کردن سخت میشه و طولانی
  8. سلام دوستان به نظر شما من دفاعی اپ تان هال 9 برم تان 10 با بمونم لابراتور فول کنم نظرتون چیه؟
    • پاسخ:

      این کارها سلیقه ایی است ...
    • پاسخ:

      احتمالا کریسمس
  9. سلام ادمین جان به نظرت الان ریسک هست با ایکس مود و ربات بازی کنیم احتمال شناسایی شدن هست لطفا جواب بده من خیلی نگران بازیم هستم
    • پاسخ:

      بازی کردن با ایکس مود همیشه ریسک است
  10. یعنی به هر استوریج فقط 500.00 اضافـــه میشه؟
    (تم بازی رو دارن سفید میکنن شبیه تان هال)
  11. اینجوری که بوش میاد تمام ربات ها ، هک ها ایکس مودها قرار از کار بیوفته باز که کمپلت زیرو رو شد هیچیش مثل قدیم نیست نه دونیتاش نه جستجو زمین هاش
    • پاسخ:

      اونها هم آپدیت می شوند و نگران نباشید
  12. ادمین جان من توی سایت رسمی سوپرسل به یکی دو مورد جالب برخوردم که شاید نگفته باشیش یک دراپدیت جدید میتونی درخت هات رو جابجا کنی و دومی اینکه دراگون لول شیش و بالون لول هفت اگه میتونی جواب بده
    • پاسخ:

      خب ممکنه اینهارا بازیکنان شایعه کنند و رسمی نباشد - ما هر چی را که سوپرسل بگه فعلا می نویسم و اعلام می کنیم.
    • پاسخ:

      معرفی آپدیت ها هنوز تمام نشده است و در روزهای آینده ...
  13. ترکان دمیر

    با ارتقاازمایشگاه لول نیروهام ارتقاپیدامیکنه یانه اگه ارتقاپیدامیکنه کدام نیروها هستن
    • پاسخ:

      صد در صد لول نیروها یکی می ره بالا - باید منتظر معرفی آپدیت ها در روزهای آینده بود ...
    • پاسخ:

      آپدیت فعلا در حال معرفی است و تاریخ دقیق آمدنش معلوم نیست
  14. با عرض سلام خسته نباشید ببخشید از اون دیگ ها بازم بوجود میاد یا نه احه 10تا برای بوجود اومده
    • پاسخ:

      احتمالا بیاد ...
  15. استوریج ها خوبن اما برای من ویز تاورش و لابراتوارش قشنگ و نیست لول قبل خیلی بهتره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای