آموزش بازی کلش آف کلنز

سایتی برای آموزش کلش آف کلنز

جستجو

خبرهای مهم

تبلیغات شما

بایگانی

تبلیغات متنی

تبلیغات کلیکی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

آخرين نظرات

پيوندها

راه هایی برای کسب منابع زیاد در کلش آف کلنز ( قسمت دوم )

استراتژی ها

در پیرو پست قبل خودم که در مورد حمله منابع بود مطالبی جدید رو آماده کردم.


با ما در ادامه مطلب همراه باشید ...



بی شک منابع اصلی ترین عنصر بازی کلش آف کلنز است  اما این سوال پیش می‌آید که چطور منابع زیاد کسب کنیم؟
برای کسب منابع زیاد راه های زیادی هست که من در اینجا بهترین هارو براتون بیان میکنم: (دقت کنید تمام موارد بر اساس تجربه شخصی هست)

اقتصادی فکر کنید: برای اینکه منابع قابل توجهی بدست آورید بهتر است که با سربازان ارزان قیمت (مثل آرچر و بربر) حمله را انجام دهید. (برای مثال دراگون لول 3 به 30000 اکسیر نیاز دارد اما بربر لول 5 فقط 150 اکسیر! )

هوشیار باشید: انتخاب نقشه که به آن حمله میکنید بسیار مهم است. (در پست قبلی من توضیح داده شده که چه نقشه ای انتخاب کنید)

تاون حالا بالا = ضرر بیشتر: تحت هیچ شرایطی تا زمانی که تمام سازه های دفاعی خود را بروزرسانی نکرده اید تاون حال (خانه اصلی) خود را ارتقا ندهید چرا که افراد قوی تری به شما حمله می کنند و شما نیز باید برای کسب منابع به افراد قویتری حمله کنید.

اولویت اصلی با آپگرید سربازان است: اگر مقداری اکسیر در اختیار دارید و شک دارید که برای چه کاری استفاده کنید باید بگوییم که فقط یرای قوی تر کردن سربازان استفاده کنید و از ساختمان ها و ... صرف نظر کنید. (چرا که سرباز قوی تر = قدرت بیشتر = منابع بیشتر)

کاپ خود را تنظیم کنید: یکی از مهمترین عوامل برای بدست آوردن منابع تنظیم کاپ است به اینصورت که در کاپ بالاتر شما باید به افراد قویتری حمله کنید که این خوب نیست! (تنظیم کاپ را باید خود شما بسته به توانایی های خود انجام دهید)

در پایان باید ذکر کنم که مهمترین عامل میتونه حمله مناسب باشه.


برای مثال به فیلم زیر توجه کنید: (به نوع سربازان - مقدار لوت و نحوه حمله دقت کنید)

دانلود فیلم


با افتخار: HellBoy
تبلیغات شما:
جهت تبلیغ محصولات خود در زیر همه پست ها با ما تماس حاصل نمایید.

نظرات (۳۲)

  1. سلام من تاوون هالم ده هست ولی لوت خوب نمیده چیکار کنم لوتم زیاد بشه و ایکس مود رو از کجا میشه دانلود کرد؟؟؟و آیا اگه استفاده کنیم امانتمون بن نمیشه؟؟ممنون میشم اگه جواب بدین...😍
    • پاسخ:

      ایکس مود را از سایتش می تونید دریافت کنید! و با استفاده از آن - اکانتتون هم به احتمال قوی بن خواهد شد !
  2. با سلام و خسته نباشید.
    من تاون هال ‏۸‏ هستم و من در گوشه مپم یه چیز عجیب شبیه روح دارم سمت بالا راست نمی دونم چیه و اصلا چرا تو مپه منه اگه دوست داشتین باهام در ارتباط باشین بیاین ببینین.
    http://arshia80.rozblog.com
    • پاسخ:

      احتمالا منظور شما حتما موانعی است که برای هالووین بوجود می آید.
    • پاسخ:

      خواهش می کنم دوت عزیز
  3. سلام من تانم ده هست کاپام رو کریستال ۳هستش اما اتک معرفی نمیکنه باید یک ربع تا بیست دقیقه سکه برای سرج حدر بدم با ارچر بربر وگوبلین میرم اما هیچ منابعی بدست نمیارم خیلی کم
    • پاسخ:

      این مورد شما یک چیز طبیعی است و باید ساعات سرچ را 12 شب به بعد انجام دهید
  4. سلام من تانم ده هست کاپام رو کریستال ۳هستش اما اتک معرفی نمیکنه باید یک ربع تا بیست دقیقه سکه برای سرج حدر بدم با ارچر بربر وگوبلین میرم اما هیچ منابعی بدست نمیارم خیلی کم
    • پاسخ:

      در تاون هال های بالا وضعیت به همین صورت است و کمتر لوت پیدا میشه و سرچ زیادی با توجه به استراتژی شما باید انجام شود و بهتر است حمله ها از 12 شب به بعد یا 4 صبح که بهترین زمان است - انجام شود و بدنبال زمین های مرده و زدن کالکتورهای پر باشید.
  5. سلام من تان ۱۰ هستم و لیگ چمپیون هستم چند وقتیه که اتکام خراب میشه واقعا مپ سخت گیرم میاد و میخوام بپرسم که با چی اتک بزنم منابع بیشتری بدست میارم؟ آیا اگه کاپمو بیارم پایین مثلا کریستال لوت خوب میده؟
    • پاسخ:

      بله کاپ را روی کریستال بیارید و دنبال زمینهایی که کالکتورهایشان پر است بگردید و با بربر و آرچر حمله کنید و با اسپل رعد و برق هم دریل های اکسیر سیاه پر را بزنید و من خودم از این روش اسفاده می کنم.
  6. سلام ببخشید من تاون هال 6 هستم و تو لیگ کیریستال3 هستم به نظر شما کاپمو کم کنم؟
    • پاسخ:

      اگه خوب نتیجه می گیرید و لوت تون خوبه ، چرا کم کنید !
  7. سلام خسته نباشید تاون هال 9 هستم ولی زیادی باید سیرچ کنم درست حسابی اتک بیارهچیکار کنم
  8. سلام من تان 8 هستم و تمام نیروهام بجز والکری مکسه .
    من یه ترکیب میخوام برای 3 ستاره زدن و جمع کردن لوت مخصوصا دارک اکسیر.لطفا کمکم کن.دمتگرم.
    • پاسخ:

      خیر
  9. ایمان ع ق و ت

    سلام داداش من با بلو استکس بازی میکنم و می خوام اکس مود رو نصب کنم ولی وقتی نصب میکنم میگه باید روت بشه ولی وقتی اومدم دنبال روت کردن بعضیا میگن ایکس مود روی بلو استکس کار نمیکنه اخه من باید چیکار کنم ترو خدا جواب بدید
    • پاسخ:

      کمی صیر کنید
      قراره نسخه سازگار بیاد!
  10.  سلام من لیگ کریستالم تانم هشت با چی بزنم زمان کم سع کنم میخوام برم مستر کمکم کن دادا.
  11. سلام,میخواستم بگم با این روش ها وقتتون رو تلف میکنید.ارچر,بربر ,جاینت یا هر روش دیگه برای اتک زدن مشکلات خاص خودش رو داره.من با گابلین حمله میکنم.فقط گابلین,و از لول40به بالا با چیزی جز گابلین اتک نزدم.پیشنهاد میکنم امتحان کنید.این روش برای کسانی که ایکس مود دارن کار امد هست.تو این روش فقط باید دهکده های رها شده رو پیدا کنید که کالکتر های انها پر هستند و کاپ هم در محدوده 700-800 نگه دارید.اسپل هم رعد و برق میبرم تا در صورت نیاز ویزارد تاور یا مورتار رو بزنم.این استراتژی فوق العادست.کافیه یک بار امتحان کنید.مخصوصا در سرور های چین یا اسپانیا که لوت خوبی میدن.من هروز حداقل 10 اتک میزنم در هر کدوم حداقل200 هزار گلد و اکسیر به دست میارم.تمام دوست های من این استراتژی رو باور نداشتند ولی حالا همه اونها ازش استفاده میکنن.ممکنه مسخره باشه ولی جواب میده.امتحان کنید.اگه کمی حوصله داشته باشین میتونید 5-10 دیوار شکن هم ببرید تا دیوار های احتمالی رو تخریب کنید که خیلی هم ضروری نیست.ادمین جان یک بار امتحان کن و فیلمش رو بزار تا بقیه هم ببینن.
    با تشکر
    • پاسخ:

      خوب - مشکل همون پیدا کردن مپ مرده است که بعضی ها ایکس مود ندارند نصب نمیشه براشون و باید دائم سرچ کنند و البته که روش شما خوب است.
  12. سلام میشه یه راهنمایی کنید من لول تاون هالم ۹ هست باید با چی برم برای منابع

    • پاسخ:

      من خودمم تاون ۹ هستم
      ترکیبی که تو آموزش گفتم استفاده کنید (گوبلین + آرچر + بربر)
    • پاسخ:

      بستگی داره به اینکه لول سربازاتون چنده اما سیلور میتونه مناسب باشه!
  13. ببخشید بهترین حیطه کاپ که بهتر گولد و اکسیر به دست می اید برای تان هال 8 چی است؟
    • پاسخ:

      1100-1600
  14. لطفا یه راهنمایی اساسی بکنید...در تان هال هفت و کاپ بین 1500 تا 1700 از چه نیرو هایی میتوان برای اتک.زدن منابع استفاده کرد؟؟؟
    • پاسخ:

      ببینید بهترین نیروها گوبلین و آرچر و بربر هستن
    • پاسخ:

      از همین روش استفاده کنید
  15. سلام ببخشید اسم هایی روکه میذارید رو کلش مثلا hellboyیعنی چی.ممنون میشم پاسخ بدبد. به صورت کامل.
    • پاسخ:

      پسر جهنمی
    • پاسخ:

      تنها راه اینه که باید دفاعتون رو با زور آپ کنید و تاون حال بیرون بزارید
      لوتاتون رو هدفمند بزنید
  16. سلام پست هاتون خیلی خوبن ازشون استفاده خوبی بردم فقط تو فیلم های آپارات یه برنامه ای هست مقدار اکسیر رو وارد میکنیم بعد برامون سرچ میکنه ممنون میشم اگه اسمش رو بگین با تشکر
    • پاسخ:

      سلام
      اسمش xmod هست
  17. سلام 
    من بر اساس حماقتم وعجول بودنم تان هالمو بردم لول 9 الان قادر نیستم به حریفام حمله کنم آخه اونا خیلی قوین راهی نداره به تان حال قبلی برگردم 
    لطفا راهنماییم کنید 
    باتشکر
    • پاسخ:

      خیر - نمی شه - بهتره کاپ تون را بیارید پایین !
    • پاسخ:

      بهتره از آرچر و بربر استفاده کنی
      استراتژی بارچ
  18. سلام داداش میشه شما یه استراتژی خوب برام بدی که بشه نقشرو سه ستاره کردن و منابع به دست اورد یا دوستاره برای اتک به جز سربازان معمولی لطفا پاسخ دهید با تشکر .
    • پاسخ:

      لول تاون حالتون؟
    • پاسخ:

      آرچر + بربر
      آرچر +بربر +جاینت + والبریکر
      آرچر + بربر + والبریکر + گوبلین
      آرچر +بربر + گوبلین
  19. ممنون از ویدیو ... ولی یه چیزه دیگ هم ازافه کنید بدنیست ... لیگ گلد به بالا دیگه لوت خوب گیر نمیاد .. ولی تو لیگ سیلور لوتای عجیب غریبی گیر میاد من 700 هزارتاهم زدم ....
  20. قصد بی احترامی نداشتم.ولی اتکایه خوبی نزاشتین.من چون از بلواستاکس استفاده میکنم بلد نیست فیلم بگیرم از اتکام،ولی اگه ترکیب خوب می خوایی بدونی .برا تاون هال 9: 18تا جیانت 4والبریکر 40بربر 1هیلر بقیه هم ارچر اسپل هم یه هیل یه خشم(ریج)با چهارتا اسپل زلزله و یه اسپل سم، برا تاون هال 8هم سه اسپل رعد و یه اسپل سم چهارتا والبریکر بقیه هم ارچر.اینا بهترین ترکیبا هستن
  21. این چه اتکاهایه که گزاشتین؛خندم گرفت از اتکا.من روزی شش میل گولد جمع میکنم فقط ارچر میبرم.اتک خوب بزار 
    • پاسخ:

      شما میتونید اتکاتونو به من بدید تا بزارم
      حد توان من اینه
      با احترام: HellBoy
    • پاسخ:

      سلام
      لطفا آموزش حمله هاکیون رو در صفحه آپارت بنده ببینید (ورود به صفحه آپارات)
      با احترام: HellBoy

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

چندرسانه ای